Celoplošné Rádio Okey sa pravdepodobne už o pár dní, možno na prelome týždňov zmení [doplnené 5.decembra: Rádio Okey sa zmení 12.12 o 12:12]. Svedčí o tom niekoľko okolností. Celý tím pripravujúci vysielanie dostal výpovede a pracuje len do konca týždňa. Na poslednú chvíľu zháňajú nové hlasy z malých staníc. Ďalšie fakty o možných budúcich krokoch prezradia internetové domény. Tie boli väčšinou registrované len minulý týždeň, pričom ich DNS server je priamo v českom Lagarére. Domény súvisia s Európou 2, jej sloganmi, aktuálnou kampaňou a jej programom, osobou Leoša Mareša, či rubrikami. Nájsť sa medzi nimi dá aj meno Rasťa Žitného, ktorý je v poslednej dobe vnímaný skôr negatívne a možno ho nejakým spôsobom použijú v rámci programu. Otázkou je, či to bude prínos. Po Superstar, bez ktorej Leoša Mareša u nás by nepoznal nik ho možno tiež nejakým spôsobom využijú.
Len pár dní dozadu si zabezpečili domény: europa2.sk, evropa2.sk, leosmares.sk, či ranná afterparty.sk, tanečná danceextravaganza.sk a variácie danceexxtravaganza.sk, dancextravaganza.sk, či exxtravaganza.sk, slogany maximummuziky.sk, maximumuziky.sk, maxximummuziky.sk, maxximumuziky.sk, motomail.sk, naspatdominulosti.sk, nastavusi.sk, nastavusihviezdam.sk, rannashow.sk, rannishow.sk, rastislavzitny.sk, rastozitny.sk, ale aj večerný program vybersinamaximum.sk, vybersinamaxximum.sk a zpatkydominulosti.sk.
Rádio Okey - kontinuálne posledný rok klesá. Stanica z portfólia Lagardére Active ČR stratila od posledného prieskumu MML-TGI 0.3% poslucháčov v "počúval včera" a tak je na úrovni 5.8%, čo je 259 000 poslucháčov. Vývoj počas predošlých vĺn prieskumu po aktuálnu nájdete TU. Podiel na trhu Rádia Okey je 5.7%. Len nedávno stanica spustila a propagovala billboardmi, v printoch a televízii relatívne pred krátkym časom spustenú Rannú šou so Slavom a opäť menia zmenené. Počuteľným a viditeľným problémom je dlhodobé podcenenie dostatku investícií do programu, marketingu a nie ideálna značka, ktorá je vnímaná skôr negatívne. Zmena značky pomôže. Takáto zmena však nemá len pozitíva. V ČR úspešná značka tu nie je známa, populárna a jej budovanie stojí čas a peniaze. Navyše kópie málokedy fungujú rovnako, ako originál. Každá krajina potrebuje produkt vyslovene šitý na mieru, ak má byť úspešný. Ak by sa hypotéza s príchodom Európy 2 naplnila, tak CHR formátom bude stanica najviac zápasiť o poslucháčov s Fun Rádiom.