Diskusia k článku Jemné melódie menia majiteľa. Ten má blízko k J&T
Tak to kde sa zaraďujem je jasné asi len tebe!!! Neviem, či si si túto dedukciu vytiahol z prsta ale podľa mňa z môjho príspevku ide presne opačný dojem. Ale budiš, každý máme svoje chyby :D ... Vlastne z toho čo si napísal, súhlasím len s prvou vetou. Myslím si totiž, že pokiaľ rádio vysiela aj 95% hudby a na 5% pripadajú správy a reklama, dokáže nimi ovplyvňovať verejnú mienku. Bohužiaľ toto všetko píšem preto, že ako píšeš bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce- a tých je na Slovensku až príliš veľa... Apropo--- myslím, že tieto skupiny obyvateľstva sa vyznačujú tým, že si ani neuvedomujú, ako nimi médiá manipulujú...
Bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce. Aspoň je jasné, že kde sa zaraďuješ... Je jedno koľko je vlastníkov médií, vždy to môže inklinovať niekam. Keď je to v rukách jednej skupiny aspoň je hneď jasné, že kam to smeruje... BTW. hudobným rádiom ťažko riešiš nejaký mocenský vplyv.
A ako bonus nám jeden majiteľ viacerých staníc okrem pestrosti formátov pribalí do balíčka aj mediálnu masáž poplatnú jednému človeku/ subjektu. Príklad: Taliansko a Berlusconi a jeho vlastníctvo väčšiny kľúčových médii v krajine a tak dokonalé ovplyvňovanie verejnej mienky. Ale to nám už akosi autor zabudol povedať, zato nezabudol zopakovať, že ide o zastaraný zákon.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň