menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Karta Skylink - CZ alebo SK ?

20 príspevkov
Quido (neregistrovaný, 213.108.126.xxx)
Quido (neregistrovaný, 213.108.126.xxx)
24.08.2011 09:22
0
0
tkpo

Ja mám TNK, Telewizja na katrę - Televízia na kartu. Mám všetko okrem Polsatu. Ide to z družice Hot bird 13 E, čiže iná družica. K tomu potrebuješ na prijímači čítačku kariet Conax. Raz za rok treba dobiť kartu najmenej 20 zł. Pozri si viac na www.telewizjanakarte.pl

tkpo (neregistrovaný, 92.52.29.xxx)
tkpo (neregistrovaný, 92.52.29.xxx)
23.08.2011 23:40
0
0
PL,CZ,SK

Veľmi sa do toho nerozumiem tak mi prosím poradte. Akú potrebujem kartu aby som cez satelit chytal TVP1,TVP2,Polsat,TVN,samozrejme české a slovenské TV. A ideálne ak by som mal aj MusicBox a TV Lux. nie všetky stanice vysielajú z jednej družice ako napr. SK a CZ. Som v tom úplný amatér.

MAJAK (neregistrovaný, 80.79.23.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 80.79.23.xxx)
23.08.2011 23:28
0
0
re: SUDi

To vobec netusim, ale ta domacnost plati, na ktoru to mam ja registrovane, poplatky na 100%, takze ma to v podstate ani nezaujima; kazdopadne, keby bol nejaky problem a karta by sa deaktivovala kvoli koncesiam, tak si myslim, ze stale je tu taka moznost, registrovat si kartu prostrednictvom predajcu (Ansat, Sortec...) na ceskeho obcana priamo - kedysi sa tak zvykli predavat T&T karty a neskor Gital (toho casu hlavne kvoli Nove), ktore boli uz predzaregistrovane a kupil si si ju od predajcu "hotovu" :)

SUDi (neregistrovaný, 92.52.3.xxx)
SUDi (neregistrovaný, 92.52.3.xxx)
23.08.2011 19:51
0
0
@Quido

Este RUS tak isto. Zial, ludia za tie roky zvykli si na tento smejdovy sposob, navyse vacsina neda si ani povedat! Ja som tiez bol taky kym neobjavil som kvalitny dubbing. To uz lepsim riesenim su titulky ako v np. v Holandsku, tam vsetko ide original zvuk + titulky. Vdaka tomu tam kazdy obcan ovlada velmi dobre anglicky.

Quido (neregistrovaný, 213.108.126.xxx)