Diskusia k téme Pollack Media vs. BCI
stara tema opatovne v platnosti (fun) - ale aj tak rasto a patrik by mohli daco viac urobit s tym programom - maju dostatocne skusenosti (casovo) vzhladom na odpracovane obdobie co ficalo a co bolo oblubene... holt posluchaci su dementnni a dokazili nam rozhlasovy trh tak to na jednej strane chapem ze sa treba prisposobovat.
Presne tak, žiadna konzultačná agentúra nebude formátovať u nás rádio tak, ako na ich "domácej pôde", ale urobí si prieskum nášho trhu.
Mimochodom, aj keby Fun formátovali napríklad Portugalci, tak by hralo tak ako hrá teraz, lebo takto sa robí CHR formát.
Treba si uvedomiť že Pollack Media nebude formátovať rádio podľa amerického poslucháča. Robili si analýzu tu na Slovensku. Preto nie je dobré písať že Američania nevedia ako formátovať v Európe.
Neurážam, Ty používaš vyjadrenia, podľa ktorých to vyzerá, že si o sebe myslíš, že si najmúdrejší. Tvoj názor Ti nikto neberie, akurát skús používať aj fakty a nielen svoje dojmy :)
Neviem preco hned urazas.. proste nemci podla mna omnoho lepsie rozumeju trendom v strednej europe ako americania.. a to je moj nazor, ok? Mozes mat iny, to je ok, ale ja mam takyto a mam pravo ho napisat.
Ty si akýsi múdry. Ďalší zo série mediálnych mudrlantov, všakže?
Myslim, ze pre SK radia je vyhodnejsie BCI, pretoze robia len europske radia..Pollack akosi nevie pochopit,ze poniektore americke *#@$U@($@ europanov nezaujimaju
Asi poznáš stránky radioandrecords.com. Vieš o niečom podobnom o európskych rádiách? Či už o celej Európe alebo o nejakej európskej krajine... Americká hranosť je na nete dokonale zmapovaná, je niečo aj o európskej hranosti?
Áno, formátoval aj tieto rádia,ale to si si už asi zistil :)
Je to tak,že Pollack Media formátoval rádiá patriace do skupiny Clear Channel? Tam je veľmi veľa rádií v rôznych formátoch.
Jednoznčne Pollack Media. Tí formátovali väčšinu významných rádií v USA a Ázií. BCI má skúsenosti iba s európskymi rádiami. Navyše Pollack formátuje aj hudobné televízie, MTV, VH1 a CMT a podieľa sa na organizovaní koncertov a zostavovaní hitparád.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň