Najväčšie poslucháčske zázemie spomedzi publicistických relácií v rozhlasovom vysielaní majú Sobotné dialógy Slovenského rozhlasu, ktoré si pravidelne naladí 15.3 percenta poslucháčov. Takmer desatina rozhlasového publika [8.6 percenta poslucháčov] sa pravidelne stretáva pri Nočných dialógoch na prvom vysielacom okruhu SRo - Rádio Slovensko. Na čele poslucháčskeho záujmu v kategórii programov politickej publicistiky medzi súkromnými rozhlasovými stanicami sú diskusné relácie V paľbe otázok [Hviezda FM] s pravidelnou počúvanosťou 2.5 percenta a Bez rešpektu [Rádio Expres] 1.9 percenta respondentov. Podrobnejšie informácie poskytne tabuľka.
© SITA a.s. a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.