Fun rádio v minulom roku vsadilo miesto klasickej imidžovej kampane na ATL kampaň typu promotion založenú na princípe „listen-to-win" (počúvaj a vyhraj). Vo februári si budú môcť poslucháči Fun rádia svojimi ušami opäť zarobiť.
Od začiatku teasingu, ktoré Fun rádio spustilo minulý týždeň, až do 25. februára 2011 do 12:00 hod. majú záujemcovia o účasť v súťaži možnosť zaregistrovať sa na stránke www.zarabajusami.sk. Za prvé dva dni teasingu spustenom len vo vysielaní a na webe Fun rádia, tak učinilo úctyhodných 2.506 poslucháčov. Úlohou každého zaregistrovaného súťažiaceho je od 31. januára do 27. februára 2011 pozorne počúvať vysielanie Fun rádia. Ak v éteri zachytí svoje meno a zavolá do 10 minút naspäť, dostáva sa na výplatnú listinu Fun rádia a získava základnú výhru 100 Eur, pričom pre majiteľov SIM karty FunFón predstavuje základná výhra neuveriteľných 200 Eur. To však nie je všetko, pretože v prípade, že sa poslucháč vyhlásený v nasledujúcej hodine neozve do 10 minút, jeho výhra pripadne jeho predchodcovi, ktorý je už na výplatnej listine.
Na podporu súťaže bol zvolený osvedčený media mix, ktorý sa použil aj v predchádzajúcej kampani Zarábaj ušami I. Okrem self-promo spotov vo vysielaní, je súťaž podporená aj televíznym spotom, bilbordami, v printoch, na internete, v kinách ale aj na pizza krabiciach. „Novinkou je, že informácia o súťaži Zarábaj ušami sa objaví aj ako dovetok v rámci kampane na FunFón," vysvetľuje riaditeľka marketingu Fun rádia Zuzana Gašparovičová a na záver prezrádza: „na oživenie komunikácie Zarábaj ušami sme si pripravili špecialitku vo forme vtipného viralu, na ktorú sa všetci môžu tešiť."
Viac informácii na jednotke medzi radiowebmi www.funradio.sk respektíve na www.zarabajusami.sk.