Automobilka Ford Motor Co. začne od leta roku 2005 ponúkať satelitné rádio Sirius, ktoré bude inštalované do milióna vozidiel značky Ford určených pre severoamerický trh. Tento cieľ pre modely v roku 2006 a 2007 je pozitívnym znakom pre Sirius, ktorý mal ku koncu roku 2004 okolo 1.1 milióna zákazníkov. Automobilový trh je kľúčovým pre rast Siriusu ako aj jeho väčšieho konkurenta XM Satelite Radio, pričom obaja poskytujú celonárodné satelitné rádiové služby za mesačný poplatok.
Ale konkurenti ako General Motors [GM] sú o krok vpred pred Fordom, pretože GM začal inštalovať satelitné rádia XM už skôr a k decembru 2004 má milión zákazníkov, ktorí využívajú služby XM. Automobilka Toyota Motor Corp. oznámila, že bude ponúkať možnosť vybavenia áut rádiom XM od roku 2006.
Od roku 2006 Ford plánuje ponúkať inštalovaný Sirius v populárnom trucku F-150 pickup, Ford Explorer, Lincoln Mark LT a Mercury Mountaineer. Ceny spoločnosť zverejní neskôr. Informovala o tom agentúra Reuters.
a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho
písomného súhlasu TASR výslovne zakázané.