Diskusia k článku Okey bude reklamu vysielať aj regionálne
"celoplosne" VELKE stanice vysielaju obrovskymi vykonmi, a to z nich robi VELKE stanice.
Komerčné celoplošné stanice majú veľmi slabé regionálne info. Zato sú však počúvané viac ako komerčné lokálne stanice, ktoré majú oveľa lepšie regionálne info v regióne, kde vysielajú, aj to je však na pováženie, lebo živoriace lokálky zase nemajú peniaze na zaplatenie dostatočného počtu redaktorov, ktorí by mapovali región. Jedna z mála výhod lokálok bola v tom, že reklama u nich bola omnoho lacnejšia ako u celoplošiek a tým prijateľná pre malé a stredné spoločnosti. Toto tým pádom padlo a lokálky budú musieť ísť z cenou ešte nižšie. Kvalita vysielania sa teda ešte viac zníži.
Rádio Regina je verejnoprávne vysielanie SRo, takže vysielanie platíme všetci v podobe koncesionárskych poplatkov a štátnych dotácií plus príjmy z reklamy, ktoré sú však skôr len symbolické. Regina sa teda nedá porovnávať z komerčnými stanicami. Spravodajstvo má teda nesporne najlepšie, ale vysielanie z komlexného pohľadu dosť zabúda na mladšiu vekovú generáciu.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň