Diskusia k článku MML-TGI: Médiá bez nuly
chcel by som len upozornit ze median realizuje v tychto dnoch telefonicky prieskum pocuvanosti radii. ma to jediny problem, vyskum sa realizuje nahodnym generovanim mobilknych cisel, co by bolo v poriadku, ale zial postrada akukolkvek reprezentativitu, kedze sa zaznamenava len vek a pohlavie respondenta a uplne sa ignoruje kraj, okres, velkost sidla, vzdelanie a narodnost. V ravim to na zaklade toho, ze som sa sam stal ucastnikom tohto prieskumu len tolko k spravnosti dat od Medianu, ktore cely trh "zerie". Stale viac zacinam chapat, preco sa MEdian tak zubami nechtami brani vstupu do slovenskej asociacie vyskymnych agentur, tam su totiz zavedene standardy a aj sa kontroluju, co by pre nich znamenlo asi karidinalny problem (a pre vysledky, ktorymi sa ohanaju ich dvorny klienti tiez)
Pre vsetkych bezhlavo zarytych obhajcov tychto prieskumov... Ako vidite, uz aj zastupcovia Medianu to sami priznali, ze ich prieskumy skresluju a ze nie su az take 100%... Ich krok je dobry, uz to sice mohlo davnejsie prist, ale pozitivum je to, ze to vobec prislo...
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň