menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Zmení sa Rádio Okey o pár dní na Európu 2?

69 príspevkov
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
02.12.2009 14:50
0
0
...

Netreba zabúdať že aj v samotnom článku sa píše že ide o hypotézu, nikto oficiálne nevyhlásil že z Okey bude Európa (Evropa) 2. A s tými doménami to môže ísť o zastierací manéver. Súčasná podoba rádia Okey však šťastná nie je a pravdepodobne Lagardere podcenili slovenský trh. A možno keď nedokážu zarobiť na prevádzkovaní rádia, možno raz zarobia na jeho predaji. Ale to je fakt iba úvaha

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
02.12.2009 14:31
0
0
@julo

Tak samozrejme nemam nic proti tomu, aby si zohnali nove hlasy s regionalok, ale za tyzden ich urcite nevyskolia. Vezmi si take JM, tam pripravovali zmeny pol roku a preto hned od zaciatku mali slusne cisla a to aj napriek tomu, ze su z sk radii asi najuzsie zamerani.

hemendex (neregistrovaný, 95.103.21.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 95.103.21.xxx)
02.12.2009 13:48
0
0
TECHNICKE KIKSY

Naschval som si teraz pustil OKEY, lebo to robia furt o cca tristvrte a urobili to zase!!! Usekli skladbu v polovici - myslim, ze to bol Sting a pustili UB40. Ja neviem, kto im nastavoval AudioVault, ale toto sa moze stat v lokalnom radiu a aj to pocas skolenia technikov!!! Okrem toho raz za cas pustia skladbu v MONO (isteze ide o piesen, ktora je z doby, v ktorej uz STEREO fungovalo)... Takze by bolo vhodne zamerat sa popri planovanych zmenach aj na toto.

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
02.12.2009 13:38
0
0
to julo

nesuhlasim s nazorom, ze je ludom jedno, na ktorom radiu pocuvaju svoju oblubenu hudbu. existuje nieco, co sa snazia vsetky radia u svojich posluchacov vybudovat a trva im to roky - afinita k znacke

a rovnako si myslim, ze ludia z regionalnych radii su o kategoriu horsi ako ti z multiregionalnych. dovod je jednoduchy - absencia profesionality v regionalnych radiach. cest vynimkam.

julo (neregistrovaný, 95.105.129.xxx)
julo (neregistrovaný, 95.105.129.xxx)
02.12.2009 12:37
0
0
@biscuit

a kde majú hľadať nové hlasy? vždy ľudia do veľkých rádií prichádzali z regionálok. až na pár výnimiek. ja sám viem o minimálne piatich perfektných moderátoroch z malých staníc. jasné že nie sú dokonalí a bude potrebné s nimi pracovať ale výsledok môže mnohých prekvapiť a určite to vždy bude menší amaterizmus akí predvádzajú súčasní pseudomoderátori rádia Viva. Pokiaľ ide o hudbu - vôbec nič sa nestane ak budú hrať to čo hrá Fun a Expres. Akurát im môžu vziať po čase časť poslucháčov. Rádio vatšina ľudí počúva hlavne kvôli hudbe a ked v ňom nájdu ten svoj obľúbený hit je im jedno čo majú naladené.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
02.12.2009 12:23
0
0
zvuk

Radio Okey ak robi zmenu, tak uz by konecne mohli prestavit zvukovy procak, lebo uz z tych celoplosnych radii maju najhorsi zvuk.. Neskutocne skresleny a makky zvuk, ktory sa do FM urcite nehodi..

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
02.12.2009 11:28
0
0
E2

Ak sa aj Okey na E2 zmeni, tak predpokladam, ze to bude riadny prepadak. V clanku sa pise, ze zhanaju moderatorov doslova na ulici. Pokial ich vyskolia, to potrva tak rok. Vsetko to bude ocividne usite horucou ihlou a na vysielani to bude patrne hned od zaciatku.

Juraj (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Juraj (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.12.2009 11:13
0
0
Are you Okey?!

Ak sa táto predpoveď naplní, bude to trošku zúfalý pokus. Lagardere mohol spustiť Európu 2 na Slovensku už pred dvomi rokmi, ale báli sa ohroziť renomé značky v prípade, ak by to nezafungovalo, a názov Okey im bol sympatický. Tak som zvedavý, ako sa situácia zmenila, že sa už tú značku ohroziť neboja.
A kto bol na licenčnom konaní, pri ktorom Okey obhajoval frekvencie tak počul drísty o tom, ako veľmi mienia túto značku podporovať, ako budú tvoriť obsah vo verejnom záujme /zoznamka/ a ďalšie veci. Takže situácia sa musela za dva roky veľmi zmeniť, alebo len čakali na to, kým budú mať novú licenciu "vo vrecku", čo sa aj stalo.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
02.12.2009 10:57
0
0
@evosonic

100% suhlas, lepsie by som to asi nenapisal. Akurat chcem podotknut, ze akokolvek nepatrim k posluchacom Desmodu a Smatanovej, tak tito su tak min. o 10 tried vyssie, nez bolsevicky "pseudoumelci" typu Gott, David, Vondrackova.
Jozo absolutne nema pravdu, ze ceske radia su vsetky jednoznacne vymedzene-to je blbost na n-tu. Napr. taka Frekvence 1 zahra od Gotta cez Beatles az po Ch. Aguileru snad vsetko, Impuls detto. Jednoznacne su vyhradene len tie prazske, ktore okrem Radia Beat vsetky zostavaju v Prahe.
A este mi neda nespomenut prazske Expresradio: Minule som tam vecer pocul Dr.Albana a La Bouche, som si myslel, ze snad bluznim, ale fakt to bola pravda...
Zato v poslednej dobe ma velmi prijemne prekvapuje prazske Radio DJ :)

hemendex (neregistrovaný, 95.103.21.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 95.103.21.xxx)
02.12.2009 10:54
0
0
ja este doplnim k tym logam E2

Top Radio v Kosiciach a Radio Tatry v Poprade nemali podobne, ale v podstate identicke loga s francuzskym Radiom Europe 2, pod ktore spadali. Samozrejme, ze sa to pisalo s "A" na konci a dlhym "Ó", neskor Europa 2 vymenil napis prislusneho radia, ale motiv zostal zachovany. Osobne si myslim, ze islo o najkrajsiu modifikaciu loga tejto stanice, to, co teraz pouziva prazska Evropa 2, je nieco otrasne...
Evosonic ma pravdu s tym globalizovanim slovenskeho a ceskeho eteru. Kym v 90-tych rokoch bol hudobny vyber pestrejsi, teraz sa hraju v oboch statoch iba hity vyberane pocitacom. Myslim, ze napriklad aj tu spominana piesen od Desmod - vyrobena pre mna (na ktoru som maximalne alergicky skrz nedavnu A-rotaciu vo Fun radiu) - by nebola vobec hitom, keby ju hitom neurobili slovenske radia. Dokonca mam coraz relevantnejsi pocit, ze radia uz nehravaju to, co chcu ludia, ale ludia zacinaju chciet to, co pocuju dookola v radiach. Ako zblbnuti...
Ak je pravda, ze Radio Okey v sucasnej koncepcii konci, ja osobne to vitam. Cimkolvek sa stane po zmene formatu, bude to lepsie, ako tento gulas, ktory nam ponuka. Osobne by som uvital poctive rockove oldies radio (aj ked nie som rockovo orientovany), pretoze po pade Rebecy a B1 tu zostala v tomto zanri obrovska diera. Ktovie vsak, do akej miery je info v tomto clanku zalozene na pravde, kedze zbytok medialnych portalov mlci...
PS - tiez chvalim Radia.sk za znovuzrodenie, paradoxne teraz si prispali konkurencne Radiotv.sk :)

evosonic (neregistrovaný, 91.127.213.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 91.127.213.xxx)
02.12.2009 09:08
0
0
@Jožo

Zacnem od konca - bratia Cesi su mentalitou uplne ini ako my ... to je naozaj pravda, ale treba podotknut, ze ich vacsinovy eter tiez nestoji za vela a radio bez Gotta a Vondrackovej nie je to "prave ceske pohodove radio". Vynimkou je Praha, kde si uz je z coho vybrat. Dalsiu vynimku zo sedeho priemeru vidim v postupnom rozsirovani CZ radii rockoveho formatu. Inak jedno radio ako druhe. Co sa Evropy2 tyka, je to vlastne akoby nase FunRadio, takze velmi nechapem jej pritomnost u nas. Ved uvidime, co je nakoniec na tom pravdy. Aby to vsak nevyzeralo tak, ze SK radia z toho vychadzaju ako jednoznacni leadri, tiez mam pocit, ze radio bez Smatanovej, ci Desmodu a ich "vyrobenej pre mna" uz pomaly neexistuje. Bez ohladu na naformatovanie stanice. Vynimka _FM.

Zaverom vyslovujem pochvalu Radia.sk za prinos zaujimavych tem za posledne obdobie (E2, madarske radia a pod.). Myslim, ze Radia.sk som nepochvalil ani nepamatam :) Ale toto je asi najma zasluha Jula S.

Jožo (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Jožo (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
02.12.2009 01:55
0
0
Všeobecne tu na Slovensku je to s kvalitou rádií nie ružové.

Načo si ťahať popod nos medové motúzy. Povedzme si to rovno. Načo budeme sami seba klamať.Prvé porevolučné rádio FUN nasadilo pomerne vysoko ladku kvality vysielania. Samozrejme,po čase zaspali na vavrínoch,prišli ďalšie rádia. Jedno bolo kvalitné,potom druhé menej,tretie ešte menej. Človek mal dojem,akoby na prevádzku kvalitného média stačili len peniaze a nič viac. A skutočnosť je vlastne taká,že naozaj stačia len peniaze,mať za sebou niekoho vplyvného a nové rádio bolo na svete. A pretože na Slovensku je to tak,aj to tak dodnes vypadá. Za dvadsať rokov demokracie,sa vyprofilovali \"až\" tri rádia. Ďalej to komentovať nechcem a ani nemám chuť. Zato u našich českých bratov vznikali rádia ako huby po daždi a k dnešnému dátumu sa ich vyprofilovalo \"len\"dvanásť. Ako je to možné? Kde sa stala chyba? Som amatér čo sa týka spomínanej problematiky,ale snáď riešenie by bolo v správnom výbere ľudí,ktorí sú schopní zaujať svojou kreativitou,popularitou a zaručenou odbornosťou. Na Slovensku je pravidlo,že všetko nové je super,len časom to všetko zošedivie a zvädne. Tak je to žiaľ aj s našimi súkr.televíziami. Čiastočné oživenie v SK éteri by som videl v tom,keby sa presunuli celoplošné rádia z ČR k nám. Žiaľ,výsledok by bol nie najlepší. Počúvanosť SRO,FUN-ka a i.rádií by klesla hlboko pod normu. Načo tajiť fakt,že bratia Česi sú mentalitou úplne iní,ako my.

Hubatý (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Hubatý (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
01.12.2009 22:24
0
0
Odkedy sa koliba premenovala na Okey je to horšie

Radio Koliba malo svojho času vynikajúci formát, odkedy sa premenovali na okey to išlo s nimi dole kopcom, nie je tam čo počúvať okrem pár piesní dookola a poprok to môžem, radio je hlavne v ľuďoch a nie že zmení značku z jedného dňa na druhý, musí aj seriozne informovať, vybudovanie imidžu značky v dnešnej konkurencii trvá veľmi dlho, a musia si získať dôveru poslucháčov, často to trvá niekoľko rokov.Na Slovensku sa rádiá vzájomne kopírujú, či je to Slovensko1,Expres,Fun, alebo Okey je to jedn o to isté Iba majú rôzne názvy.Funrádio malo pred niekoľkými rokmi, vynikajúci formát, tak isto aj Rádio Východ a rádio kiks, ktoré už ale nevysielajú.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
01.12.2009 18:23
0
0
@Dano

Akoze nic v zlom, ale prizemny humor typu Mrazek ustredna moze vyhovovat naozaj len zabrzdenym fanatikom SK Expresu :)
Apropo:
Lagardere toho uz nakecali az-az. Takze zas to vidim len na prazdne reci a vysledkom budu tak 3% v pocuvanosti :-D

Dano (neregistrovaný, 92.52.43.xxx)
Dano (neregistrovaný, 92.52.43.xxx)
01.12.2009 18:09
0
0
Supa...

Musim povedat,ze svojho casu som pocuval Evropa2 kazde rano.Mrazek,zvadzacka Simona - Udelame to ve trech a podobne boli hadam tie najlepsie rubriky!Fun radio a im podobny na nich jednoducho nemali a ani nemaju.Boli tu sice snahy o akesi okopirovanie no nevyslo to.Mimochodom nieco podobne teraz prevadzkuje Expres.Takze prichodom tohoto radia by nas vysielaci eter vela ziskal.

Janko (neregistrovaný, 87.197.97.xxx)
Janko (neregistrovaný, 87.197.97.xxx)
01.12.2009 16:39
0
0
Okey Radio

to akože myslia vážne ? na slovensku bude vysielať české rádio ? dobrý ťah na prilákanie poslucháčov .

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.94.79.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.94.79.o2inet.xxx)
01.12.2009 15:06
0
0
E2 tu uz bola

kedysi mali podobne logo:Europa2-RadioTatry a TOP Radio KE.

Mišo (neregistrovaný, 91.127.142.xxx)
Mišo (neregistrovaný, 91.127.142.xxx)
01.12.2009 13:12
0
0
okey

Slogany má každá stanica, aj Fun, aj Expres, aj Evropa2... Pocitovo kto o tej stanici vedel? Ja nie... Kreativa kampaní zlá, asi si myslia, že stačí von vycapiť čokoľvek s logom. Nemyslím, že to, čo mali von robila reklamná agentúra a ďalšia vec je, že pri tom množstve chybných reštartov-naposledy Ráno so Slavom zvládnu vôbec niečo zmenežovať poriadne onair i offair. Slovákom asi podľa nich stačí len niečo hrať a občas povedať a raz za rok pár lacne vyzerajúcich billboardov. Poprock to už tiež dávno nie je. Súdruhovia v Prahe by sa občas asi mali pozrieť aj na to, čo robia iní a koľko to stojí... Niekoľko českých menežérov síce v iných oblastiach, ale fungujúcich v SR som poznal, ale vždy bol problém rovnaký-majstri sveta, ktorí sa klepú pri každej minutej korune. Mohol by niekto z rádia teraz keď už je to jedno napísať, či to náhodou nebolo tak...

servo (neregistrovaný, 92.52.25.xxx)
servo (neregistrovaný, 92.52.25.xxx)
01.12.2009 13:02
0
0
poprock

mne sa znechutili vecne sa opakujucim sloganom Pop-rock to mozem. Europa 2 by bola fajn, ale ci prave cesku to asi nie. Zitny ci Mares, ci kto iny pre mna nieje zaujimavy hlas.

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over