Diskusia k článku Rádio One spustí kontroverznú kampaň
ako pises-mladez si to vsimne. Sama si si odpovedala:) Mladez nic take rozhodne nepoburi a stanici zjavne nejde o ludi v strednom veku, ci dochodcov, preto to je OK. Je dobre, ze nieko ma odvahu ist inou, ako nejakou klasickou, nudnou, osuchanou cestou bez napadu. Pozri sa na kampan Europy, ci billboardy Fun Radia. A uz som to tu pisal-to, ze sa o tom diskutuje je dokaz, ze to funguje. Ludia si to zapamataju. Co pises dalej, co maju radi niektori ludia je fajn, ale niektori nie su vsetci.
a ty bežne nadávaš na svojho soka, konkurenciu či neznámych ľudí??
alebo každodenne močíš na verejných priestranstvách?? len aby si dokázal to, že tebe je verejná mienka ukradnutá?..a vlastne keď to môžu robit bezdomovci prečo nie aj ty...
no len bežne sa veľa ľudí zháči nad takými ľuďmi...hmm ja len nerozumiem, čo chcú touto kampaňou povedať?...veď to je síce fajn, že na seba upozornia veď o to im ide aj keď musia rátať s tým, že štvrtina si to ani nevšimne, pre ďalšiu to bude poburujúce a podobne...mládež si to všimne, ale keď to mládež nebude baviť tak prepnú spať na tú svoju šálku kávy...niektorí ľudia mali radi/majú radi keď cestou do práce počúvajú vtipné hlášky alebo celkovo komunikáciu medzi dvoma ľuďmi, ktorá ich môže navnadiť na nový deň a keď nemal niekto náladu na také veci tak si zapol svoju hudbu, ktorú má každý mladý človek v mobile minimálne v rozsahu 1Gb, alebo na kazetách či cd v aute....
za tym tvojim prispevkom sa hodi, ze presne o tých plno ludi ide. Radio sa robi pre masy. Robia to dobre:) ked uz pises o vyraznej kampani inym sposobom, rad si precitam tvoj koncept, mna toto pobavilo, skus viac. Uz to, ze sa o tom diskutuje je dokaz, ze to funguje. Kolko sa debatovalo o inych kampaniach.
Výrazná kampaň sa dá robiť aj iným spôsobom. Už som to spomínal inde a napíšem to aj tu. Niekto si ide posedieť do príjemného podniku kde je celkom príjemne a niekto si ide posedieť do tej najlacnejšej krčmy... Rádio One si vybralo takú úroveň akú si vybralo... Veď aj v tretej cenovej býva plno
co je hlupe na tom, co bezne vidis na ulici?:) Vari ludia na takto necuraju?:) Nazval by som to skor originalne...
oneko počúvam, lebo moderátori sú zábavní a priateľskí možno viac osobní ako iné rádiá, absolútne súhlasím s vyjadrením Ľuba...táto kampaň mi príde ako keď sa detičky bijú o formičky na pieskovisku....konkurencia je silná to je vidieť, ale nepríde mi zábavné a hlavne nie inteligentné nadávať na iné rádiá, skôr úbohé...pamätám si časy keď funko nebolo na výslní a tiež ho počúvalo málo ľudí možno tak 20% z terajších poslucháčov, každý musí niekde začať ale takto??? arogantne a hlúpo?? nejde mi to do hlavy....a, že to moderátorom nevadí...mne osobne by to prekážalo, lebo by som sa cítila spojená s tým rádiom ako zamestnanec a mám podporovať niečo také hlúpe?...alebo to, že kľudne nám zavolaj a nadávaj na iné rádia...noo neviem..načo je to dobré? okrem toho, že budú peniaze brať za tie nezmyselné telefonáty od deciek, ktoré aj tak k ničomu nepovedú :)....keď sa mi raz niečo nepáči tak to vypnem, zruším a dovidenia a to by som oneko veľmi nerada....
o upozornenie na seba ide v každej kampani... Bežná kampaň s nejakou tvárou a sloganom sa stratí, toho je plná.... Myslím, že toto je dobrá cesta pre teenagerov o ktorých im zrejme ide. Rozhodne nemyslím, že je to proti zdravému rozumu, ale naopak. Takéto agresívnejšie promo, ako tu písal Michal mla mať Europa 2 pri príchode na trh, miesto tej nudy, čo predvádzajú. Ak sa o niečom hovorí, tak to účel plní a toto v tomto smere zmysel plní do bodky:) Až by si to zaslúžilo, aby s takýmto konceptom prišla veľká stanica, nie lokálka.
Rádio One je malé rádio, nemá ani zďaleka také možnosti ako Expres či Funko, nemá ani zďaleka toľko poslucháčov a nemá ani ambíciu Expresu či Funku konkurovať. A je každému jasné že One sú oproti Funku či Expresu amatéri, preto nechápem ako sa vôbec môžu s týmito rádiami porovnávať. Kampaň Funka aj keď je namierená proti Expresu, v samotnej kampani sa Expres nespomína. Toto čo však púšťa One to je už proti zdravému rozumu a myslím že touto kampaňou dosiahnu to, že sa zbavia tých inteligentnejších a rozumnejších poslucháčov... Ale v každom prípade na seba dosť výrazným spôsobom upozornia, to sa uspieť nedá
hehe:DDDDD super:D Uz sa tesim, ked to uvidim v uliciach:)
super, príde mi to cool pre mladých. Týmto štýlom sa tu mala zviditelniť Europa 2 a nie tou nudou, čo predviedli. Príde mi to príliš dobré na regionálne rádio. Tiež som sa pobavil:)))
Aka cielova skupina, aky amaterizmus v eteri, taka reklamna kampan. Aj ked v tomto pripade je reklamna kampan asi silne slovo....
vyborneee, kampaň europy, či funka mi príde oproti tomuto ťažká nuda:) konečne som sa na kampani rádia pobavil!:D
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň