Diskusia k článku Doplnené: Rozhlas spustil nový web
V minulosti mali jednotlivé okruhy Slovenského rozhlasu svoj vlastný web (tak ako to má napr. Český rozhlas. Žiaľ, tie sú už dávno minulosťou a nový web je stále nedokončený.
Ten novy web SRo stal trochu viac - 138tis EUR.
web splna to co ma, je smerovany na cielovu skupinu, je prehladny a lahko citatelny. ci ma viac frameworkov, alebo nie je validny, tak to je posluchacom ukradnute, pretoze o tom nemaju sajnu.
Suhlasim s 2. prispevkom DJ Catman-a. Ten web je absolutne neprofesionalny, a chyba mu vacsina vlastnosti toho starsieho.
este po dlhsom zadivani sa na stranku som si vsimol tej hnusnej animovanej favicony - nepozeram na homepage kolotoca miestneho trhoviska, ale na stranku ktora ma byt profesionalna, tak tu animaciu dat prec.
no a dufam ze rozhlas za to cele nezaplatil viac ako 2000eur, lebo som si este zbezne presiel zdrojak stranky a bohuzial ziadnu "optimalizaciu pre nevidiacich" tam nevidim a rovnako pouzitie dvoch JS frameworkov naraz (jquery a prototype+scriptaculous) svedci o tom, ze programator vie o weboch len to, co vygoogli a stiahne ;)
sa mi paci tento centralizovany web. ROzhlasove stanice Slovenskeho rozhlasu maju posobit ako jeden silny celok, nie rozbijat ich na male useky s vlastnymi webkami atd...
podla mna by bolo rozumne, keby aj _FM zrusilo svoj, od tohto jednotneho konceptu uplne odlisny, web a jeho domena bola len redirectom na podsajtu _FMka na rozhlas.sk.
bohuzial toto je vsak asi nerealizovatelna predstava, pretoze pri strucnom preklikani rozhlas.sk sudim, ze webka bezi na nejakom primitivnom jednoduchom CMS systeme (za ktory si ale vyrobca nechal urcite hrubo zaplatit) do ktoreho by bolo nemozne natlacit take featurky, ake uz _FM ma na vlastnej stranke (playlist a historia, shop, podcasty, ...) a "vracat sa do minulosti" nie je najlepsi napad.
inak celkovo sa mi rozhlas.sk paci, vytknut mozem jedine tie facebookovske ikonky a celkovo nedotiahnute spravanie sa toho laveho menu (rozbalim podsekciu, idem do podartiklu v podsekcii a menu sa necakane zabali, ...).
inak sluzi presne na to, na co ma - na strucnu a jasnu prezentaciu rozhlasoveho media. nemylia si svoju stranku so spravodajskym alebo "zabavnym" portalom, ako poniektore komercne radia.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň