menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Best FM obsadí frekvencie po Melody FM

24 príspevkov
xy (neregistrovaný, 84.47.50.xxx)
xy (neregistrovaný, 84.47.50.xxx)
09.11.2012 03:22
0
0
zbavenie sa frekvencií

aspoň sa ukázalo na aký účel/cieľ bolo toto rádio budované a aký vzťah k nemu mali... dúfam, že už im nepridelia žiadne kmitočty, keď budú chcieť robiť ďalšie nové rádio (biznis) . . .

biscuit (neregistrovaný, 217.77.165.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 217.77.165.xxx)
08.11.2012 22:46
0
0
@maria

JM maju vzhladom na svoj format este uzsi archiv nez HotAC radia ako Fun ci E2... to je trochu nestandardna situacia. Pri agresivnych contemporary formatoch je rotacia kludne iba 200 pesniciek ok, u Soft AC by ich ale malo byt ovela viac...

mária (neregistrovaný, 85.216.198.xxx)
mária (neregistrovaný, 85.216.198.xxx)
08.11.2012 19:15
0
0
Robert

ok, ale pozri sa akú má fm vdaka tomu nesystému počúvanosť. ak chceš robiť nejaký formát tak počet skladieb je obmedzený, ak dokážeš nájsť ešte100 vecí ktoré by jemné mohli hrať a prejdu v testingoch určite Ti budú vdační. o tom to je. o pesničkách, ktoré vyhovujú formátu. ak ho nemáš ako fm, tak môžeš hrať doblba čo chceš.

Robert (neregistrovaný, 85.216.245.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.245.xxx)
08.11.2012 13:41
0
0
@Peter_CA

Ocenil by som (a najskor aj ostatni ucastnici tohto fora), keby si sa zdrzal zbytocnych invektiv a oznaceni ako "najvacsi medialny expert ..." a pod.

Pokial by si pozorne cital mojej prispevky, zistil by si, co presne sa mi na JM nepaci. Nikdy som nekritizoval vyber a styl hudby. Takze to nema nic s mojim vkusom. Dokonca velka vacsina pesniciek sa mi paci alebo je minimalne pre mna prijatelna.

Zasadny problem vidim v extremne uzkom playliste, ktory pouzivaju. Ako kedysi uviedol biscuit, podla songsteru tocia cez 300 pesniciek mesacne. Kedysi som si spravil kompletny playlist, ktory vysielali v rozpati cca 1,5 roka. Vyslo mi cosi cez 600 pesniciek. To je extremne malo.

300 pesniciek sa da odohrat za cca 2 dni, takze oni vlastne za mesiac odohraju 15 krat to iste. A to sa s malymi obmenami opakuje kazdy mesiac.

Preto si myslim, ze toto nie je efektivne vyuzitie obmedzeneho prostriedku, akym zenevske a vobec VKV kmitocty su. Len na porovnanie, Radio_FM, ktore nema zdaleka taku kvalitnu siet a muselo pracne dokryvat uzemie Slovenska nizkovykonovymi vysielacmi, za to iste obdobie odvysielalo vyse 11tis unikatnych skladieb.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
30.10.2012 07:37
0
0
@Boris

Ale potom je chyba v zlej legislative a v kompetentnych, ktori tieto veci posudzuju a nie v spekulantoch, ktori vsetky tieto okolnosti vyuzili. Tu je to potom uz viac o moralke dotycneho, ktory vidi len svoje zaujmy.

Boris (neregistrovaný, 195.91.111.xxx)
Boris (neregistrovaný, 195.91.111.xxx)
29.10.2012 21:49
0
0
> Pe3k

Žiadne predsudky. Jemné Melódie sa dostali k frekvenciám Rádia Východ, Naj a Rebeca nie práve košér spôsobom. Najprv programová sieť (tá by nemala pokrývať viac ako 50% obyvateľstva) a potom po premenovaní na JM licenčné podmienky držitelov frekvencií daných lokálok. Presne tie programové podiely, za ktoré Rada pre vysielanie upozorňuje Hit FM a hrozí odobratím licencie.
Je úplne irelevantné, či boli tie regionálky lepšie, alebo horšie ako JM, pretože je to čisto subjektívny pocit poslucháča. Ale sú tu nejaké pravidlá a ich dodržiavanie niekto berie raz benevolentne a druhý krát prísne.

... (neregistrovaný, 91.127.239.xxx)
... (neregistrovaný, 91.127.239.xxx)
29.10.2012 15:04
0
0
...

Prečo by malo radio vysielať práve pre Vás??? Čo keď niekto vysiela a nerieši poslucháčov hmm... a zrovna chce mať svoju mp3 stále na dosah a aj pre svojich blízkych. Radia sa už neorientujú podľa poslucháčov ale poslucháči sa musia prispôsobiť rádiu a ak nie tak si počúvajte svoje vlastné...

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
29.10.2012 12:48
0
0
@

@Peter_CA: rozumiem a viem, ze Vive neodobrali, ale "len" nepredlzili licenciu a rovnako, aj ze sadu frekv., na ktorych vysiela nevlastni (aj ked dost frekv. si skoordinovala) a tak ju ziska novy subjekt.

Ani ja JM nepocuvam, ale zato pozeram na proces ich vzniku bez predsudkov. Keby Lengyel (ci ako sa volal) nevidel moznost takto obist legislativu a vytvorit multiregionalku, ktora mu urobi biznis. Popravde, mat radsej menej, no podobne uspesnych radii, ako tych x nefungujucich a nepocuvanych regionalok. Je mi luto, ze u nas regionalne a lokalne radia nefunguju, no mp3 prehravace na ich frekvenciach nam naozaj netreba.

Peter_CA (neregistrovaný, 178.41.34.xxx)
Peter_CA (neregistrovaný, 178.41.34.xxx)
29.10.2012 12:12
0
0
Viva

@Pe3k: Viva stratila licenciu úplne oprávnene, pretože majiteľ licencie došiel pred radu bez potrebných dokumentov, čo automaticky znamenalo nepredĺženie. Že NOVÚ licenciu nezískal NOVÝ projekt, ktorý sa zhodol okolností volal Rádio Viva, je už na dlhšiu úvahu. Žiadne odobratie licencie, ako drístali majitelia.

@Robert: "Niekedy by striktnejsia regulacia eteru jakozto limitovaneho prostriedku nebola od veci"
A to znamená čo? Že bude môcť vysielať len to, čo sa TEBE páči? Že rádiá budú vysielať to, o čom rozhodne "najväčší mediálny expert" Robert? Citujem: "mali by sa rozhybat aj k nepredlzeniu licencie toho neuveritelneho paskvilu, aj ke neviem ako "profesionalne" robeneho." Ani je nemám rád JM, ale to, čo predvádzajú niektorí na podobných fórach, sa prieči zdravému rozumu.

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx)
29.10.2012 11:44
0
0
@Robert

Viva sa zlikvidovala sama. Alebo lepšie povedané jej majitelia. Keby toto fungovalo normálne a majitelia by mali spoločný cieľ a bolo by jasné komu tá Viva vlastne patrí, Viva tu mohla byť aj ďalšie roky. Keď budú majetkové a iné problémy v Jemných Melódiách, tiež môžu mať problémy. Ináč možno pamätáš, problémy svojho času malo aj Fun rádio, vďaka takému malému zázraku ho tu máme aj dnes, čo je už samozrejmosť, ale niekoľko rokov dozadu bolo takmer isté že značka Fun rádio končí

Robert (neregistrovaný, 85.216.245.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.245.xxx)
29.10.2012 11:23
0
0
B1, Best atd.

Podla mojho nazoru daleko najlepsie radio zo vsetkych spominanych bolo B1, urcite lepsie ako povodne Radio Best. Povodne Radio Best zase bolo lepsie ako sucasne Best FM, ktore znacne skresalo playlist, podla songsteru tocia len 1/3 toho, co Radio Best a aj to citit pri pocuvani. Rozsirovanie pokrytia je sice pekna vec, ale uz to nie je to povodne radio, ktore malo hudobne velmi pestry program.

SIet B1 ci uz v prvej podobe (B1 + martinska Rebeca + Vychod) a v druhej podobe (B1 + Naj + banskobystricka Rebeca + Vychod) bola imho velmi dobra vec, ale bohuzial nepretrvala. To, co tam je, sa neda nazyvat radio. Je to nieco ako parkovisko zriadene v parku strede mesta. Odporny hnus, ale komercne uspesny. Niekedy by striktnejsia regulacia eteru jakozto limitovaneho prostriedku nebola od veci. Ked vedeli surovo zlikvidovat Vivu, mali by sa rozhybat aj k nepredlzeniu licencie toho neuveritelneho paskvilu, aj ke neviem ako "profesionalne" robeneho.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
28.10.2012 21:06
0
0
Vychod, Rebecca, B1, ...

Sorry, ale rozculujete ma uz s tym nekonciacim hadzani hov*en na Jemne Melodie!!! Uvazujte logicky: KDE NIET PREDAJCU, TAM NIET KUPCU! Pochopte, ze keby vypocitavci, baziaci po zisku (ci navrate zbabranej investicie) nepredali tie radia, JM by ich frekvencie neprebrali!!! Nechajte dychat to radio, ktore vzniklo rovnako na troskach nepocuvanych radii a pouvazujte, ci nebola hlavna vina prave v tych radiach.

Nevyznam sa vo vztahoch v dotknutych radiach, preto neviem objektivne posudit opravnenost straty licencie Vivy, zisk terajsej siete novym mediom a ani tuto formu rozsirovania pokrytia v zaujimavom regione.

MIRO (neregistrovaný, 188.112.98.xxx)
MIRO (neregistrovaný, 188.112.98.xxx)
28.10.2012 09:19
0
0
melody

no best hralo v začiatkoch aj rarity a radio b1 bolo sto krat lepsie ako jemne m.best ma teraz ale lepsi servis a speje to k tomu ze tu budu radia pre bežnych posluchačov ale sity a best patria medzi moje

X (neregistrovaný, 62.197.220.xxx)
X (neregistrovaný, 62.197.220.xxx)
28.10.2012 08:45
0
0
@ tojejedno

mas pravdu nevedia nic a tapaju po info. Best FM si koordinuje nove frekvencie po Slovensku a aj v tej oblasti preto je to dodasne rozsirenie a nie pohltenie ineho radia ved spojenie hudby a informacii je zaruceny narast posluchacov a lepsie love lebo aj tak vsetky reklamy idu cez Blavu. Viva bude coskoro fuc (lebo neplatia) zatial pekna nahrada Vivi ved Melody hralo teraz viac 80s, 90s Rock-Pop presne ako Best FM.

Boris (neregistrovaný, 85.216.220.xxx)
Boris (neregistrovaný, 85.216.220.xxx)
28.10.2012 08:03
0
0
programové siete

S tými osobnými narážkami na IQ ste smiešni. Čo sa týka programových sietí, po skúsenosti so sieťou B1 som skeptický. A je úplne jedno, či sieť pohltí dobré, alebo slabšie rádio. Ide tu o to, že sa tu postupne rozšíri pár celoplošných staníc a zaberú celý trh. Zákony sú zastaralé a činnosť Rady RTV je často len štatistická. Stačí sa pozrieť k susedom na ich siete Fajn, Hit, Čas, je to hnus.

Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.91.49.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.91.49.xxx)
28.10.2012 08:00
0
0
@ tojejedno

Tak sme sa veľa dozvedeli. Ďakuejeme.

tojejedno (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
tojejedno (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
27.10.2012 23:30
0
0
BestFM

Viete všetci veľké h.v.o čo sa deje. Tak netrepte.

evosonic (neregistrovaný, 89.173.135.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 89.173.135.xxx)
27.10.2012 20:57
0
0
@Jan

no Janko, teraz si dal, ze: "... z IQ..." :D :D :D Sa to trosku otocilo proti Tebe, vdaka Tebe samotnemu :D Ech, fakt sa bavim :D

Co sa Melody FM tyka, nic lepsie ich nemohlo postretnut, ako ze na ich frekvenciach bude Best FM. A myslim, ze je to rozhodne lepsie aj pre posluchacov. Dostanu konecne profesionalne robene radio.

S jemnymi je to trosku ine, ti pohltili dost dobre radia ako Rebeca, Vychod ... to bol skutocne sok. Ale toto je kvalitativne vykupenie.

Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 89.97.109.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 89.97.109.xxx)
27.10.2012 18:29
0
0
:-(

No mne sa takéto "obsadzovanie" nepáči. Aj preto mám ťažké srdce na Jemené melódie, lebo nám zobrali super rádio Východ.

biscuit (neregistrovaný, 217.77.165.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 217.77.165.xxx)
27.10.2012 10:05
0
0
...

nesklamali ste, ale ake radio, taki posluchaci, co viac k tomu dodat :) mimochodom X rozhodne nepocuvam, pocuvam prevazne zahranicne stanice a last.fm, ale to ludia s IQ pod 80 nepochopia, lebo to by ste sa museli naucit anglictinu, francuzstinu ci portugalcinu... pre vas je Melody FM maximom, co tie vase hlupe hlavicky dokazu pojat :)

... (neregistrovaný, 178.41.249.xxx)
... (neregistrovaný, 178.41.249.xxx)
27.10.2012 08:58
0
0
HaHa

Presne tak len mu daj. Biscuit je jeden z mnoha čo len závidí, že niekto vysiela niečo iné alebo to čo chce. On je stále nalepený na Exprese vyhráva samé súťaže a poslúcha ako verná ovečka. Možno si kompenzuje jeho nezdary v živote. Možno dokázal vyliezť iba z mami a preto píše na fóra. Nech sa len Best FM spojí s Melody možno budeme prekvapený čo pripravia.

X (neregistrovaný, 62.197.220.xxx)
X (neregistrovaný, 62.197.220.xxx)
27.10.2012 08:27
0
0
biscuit

si chudak. nevies sa na to pozriet z inej stranky. co si do dokazal alebo urobil za svoj zivot ty. z tvojich love to neexistuje tak v tichosti si vypisuj komentare a pocuvaj svoje oblubene. ludia co prevadzkuju radia bud to robia pre prachy ako ex a fun alebo zopar jedincov to ma pre potesenie alebo ako luxusny konicek ako r. Kosice, WOW, MelodyFM, YES, keby nemaju iny busines vysielatelia tak tento konicek davno zabalia a pocuvas iba nenazrane radia ktore su uz aj tak na predaj. Nevies preco tak neries alebo viac citaj a sa dozvies len netrep do luftu.

Pepo (neregistrovaný, 77.234.248.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 77.234.248.xxx)
26.10.2012 23:02
0
0
@biscuit

Ja to teba - ale maximalne tak chlebom - lebo cisty suhlas (aj ked je pravda, ze ja nie som posluchacom Melody FM - zdravie mi zatial ako tak sluzi ;-)

biscuit (neregistrovaný, 194.228.32.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 194.228.32.xxx)
26.10.2012 22:54
0
0
vymena

No stale 1000x lepsie Best FM nez ten paskvil, co tam teraz vysiela :) Tak a fanaticki posluchaci Melody FM teraz do mna :)

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over