Diskusia k článku Prieskum rádiá: november 2012 - február 2013
![miro (neregistrovaný, 188.112.121.xxx) miro (neregistrovaný, 188.112.121.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
vysledky kopiruju pokrytie nakolko tieto stanice maju frekvenciu na kazdej vyznamnej kote niekde az duplicitne u nas chytim fun aj na 4frekvenciach a pritom sajfu a adelu nemozem ani citit
![Martin Sandi (neregistrovaný, 188.112.114.xxx) Martin Sandi (neregistrovaný, 188.112.114.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
suhlasím s j.a.r a dopĺňam
http://www.scitanie2011.sk/wp-content/uploads/Tab.…
![LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx) LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Nemyslím si že by najväčšie rádiá na PPM, teda na osobných peoplemetroch stratili, tie by totiž zachytával aj rádiá ktoré hrajú v obchodoch, reštauráciách, autobusoch, myslím že by stratili niektoré okruhy slovenského rozhlasu, získať by mohla E2 či Jemné Melódie... Je to však môj názor, v USA, kde pochopiteľne nie je jeden trh, tam nejaké dramatické zmeny príchodom PPM, ktoré však na všetkých trhoch nie sú ani tam, nenastali
![Kebo (neregistrovaný, 178.40.27.xxx) Kebo (neregistrovaný, 178.40.27.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Ďalší zmanipulovaný prieskum objednaný a zaplatený najväčšími hráčmi na rozhlasovom trhu. Median musí z niečoho žiť a údajne najpočúvanejšie rádiá musia lákať inzerentov. Keby sa na Slovensku zaviedli tzv. rádiopeoplemetre, ktoré sú už realitou na Západe, boli by sme výsledkami reálnej počúvanosti veľmi prekvapení...
![LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx) LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Pri týchto prieskumoch je dané z čoho sa vzorka má skladať, z akých ľudí a v tej vzorke nie sú zahrnuté malé deti, tie vlastne ani z pohľadu zadávateľov reklamy dôležité nie sú, keďže nevedia chodiť, nie ešte nakupovať. No a čo sa týka počúvanosti rôznych skupín, či už podľa veku alebo podľa vzdelania a tak podobne, tieto výsledky nie sú určené pre širokú verejnosť, tie jednoducho Median tu zadarmo nedá
![j.a.r (neregistrovaný, 95.103.97.xxx) j.a.r (neregistrovaný, 95.103.97.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
vzhladom na celkovu skladnu obyvatelstva silne pochybujem, ze celkova pocuvanost radii je takmer 92 % to sa potom zistovala aj pocuvanost u kojencov? :),...treba si pozriet skladbu obyvatelstva SR a hned vam bude jasne, ze nieco nesedi, taktiez ked si spocitate kolko je na slovensku romov a obcanov madarskej narodnosti, tak pocuvanost je urcite inde
tez je zaujimave, ze sa nezverejnuju aj skupiny posluchacov podla veku - v mladej cielovke do 30-35 rokov je silny pretlak stanic a poritom obyvatelstvo starne,.... rad by som bol, aby verejnost vedela aj o tom, kto v akej cielovke sa pohybuje
![mark (neregistrovaný, 78.98.134.xxx) mark (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
správne moj ... posledná veta ti zase vyšla :) a mne sa zdá že to nejak všetkým narástlo či ??
![JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.161.xxx) JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.161.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Náskok lídra na vtedy ešte konkurenta Fun rádio neustále kontinuálne narastá. Expres sa však už sústredí iba na E2, keďže Funko sa posunulo skôr k Anténe Hitrádiu a teda to Expres za konkurenciu nepovažuje, čo je možno škoda, lebo konkurencia posúvala Expres neustále dopredu
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music114/v4/b3/14/5e/b3145e01-d73e-754a-2356-5cbbf2fc8878/source/64x64bb.jpg)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)