menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Jemné melódie menia majiteľa. Ten má blízko k J&T

4 príspevky
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.04.2014 14:16
0
0
in house kampaň: Rádio Jemné
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
27.03.2014 18:05
0
0
Jožo

Tak to kde sa zaraďujem je jasné asi len tebe!!! Neviem, či si si túto dedukciu vytiahol z prsta ale podľa mňa z môjho príspevku ide presne opačný dojem. Ale budiš, každý máme svoje chyby :D ... Vlastne z toho čo si napísal, súhlasím len s prvou vetou. Myslím si totiž, že pokiaľ rádio vysiela aj 95% hudby a na 5% pripadajú správy a reklama, dokáže nimi ovplyvňovať verejnú mienku. Bohužiaľ toto všetko píšem preto, že ako píšeš bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce- a tých je na Slovensku až príliš veľa... Apropo--- myslím, že tieto skupiny obyvateľstva sa vyznačujú tým, že si ani neuvedomujú, ako nimi médiá manipulujú...

Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
23.03.2014 17:52
0
0
Miro

Bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce. Aspoň je jasné, že kde sa zaraďuješ... Je jedno koľko je vlastníkov médií, vždy to môže inklinovať niekam. Keď je to v rukách jednej skupiny aspoň je hneď jasné, že kam to smeruje... BTW. hudobným rádiom ťažko riešiš nejaký mocenský vplyv.

Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
23.03.2014 15:29
0
0
Bonus

A ako bonus nám jeden majiteľ viacerých staníc okrem pestrosti formátov pribalí do balíčka aj mediálnu masáž poplatnú jednému človeku/ subjektu. Príklad: Taliansko a Berlusconi a jeho vlastníctvo väčšiny kľúčových médii v krajine a tak dokonalé ovplyvňovanie verejnej mienky. Ale to nám už akosi autor zabudol povedať, zato nezabudol zopakovať, že ide o zastaraný zákon.

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over