menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Jemné melódie menia majiteľa. Ten má blízko k J&T

4 príspevky
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.04.2014 14:16
0
0
in house kampaň: Rádio Jemné
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
27.03.2014 18:05
0
0
Jožo

Tak to kde sa zaraďujem je jasné asi len tebe!!! Neviem, či si si túto dedukciu vytiahol z prsta ale podľa mňa z môjho príspevku ide presne opačný dojem. Ale budiš, každý máme svoje chyby :D ... Vlastne z toho čo si napísal, súhlasím len s prvou vetou. Myslím si totiž, že pokiaľ rádio vysiela aj 95% hudby a na 5% pripadajú správy a reklama, dokáže nimi ovplyvňovať verejnú mienku. Bohužiaľ toto všetko píšem preto, že ako píšeš bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce- a tých je na Slovensku až príliš veľa... Apropo--- myslím, že tieto skupiny obyvateľstva sa vyznačujú tým, že si ani neuvedomujú, ako nimi médiá manipulujú...

Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
23.03.2014 17:52
0
0
Miro

Bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce. Aspoň je jasné, že kde sa zaraďuješ... Je jedno koľko je vlastníkov médií, vždy to môže inklinovať niekam. Keď je to v rukách jednej skupiny aspoň je hneď jasné, že kam to smeruje... BTW. hudobným rádiom ťažko riešiš nejaký mocenský vplyv.

Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
23.03.2014 15:29
0
0
Bonus

A ako bonus nám jeden majiteľ viacerých staníc okrem pestrosti formátov pribalí do balíčka aj mediálnu masáž poplatnú jednému človeku/ subjektu. Príklad: Taliansko a Berlusconi a jeho vlastníctvo väčšiny kľúčových médii v krajine a tak dokonalé ovplyvňovanie verejnej mienky. Ale to nám už akosi autor zabudol povedať, zato nezabudol zopakovať, že ide o zastaraný zákon.

Počúvanosť
sobota, 22.2.2025
1.
22,68%   + 0,57%
2.
13,49%   - 4,37%
3.
11,38%   + 0,68%
4.
9,29%   + 1,22%
5.
6,63%   - 4,89%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.2.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
7. týždeň 2025 10.02.2025 - 16.02.2025
1.
Album
Coldplay
We Pray
2.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
3.
Album
Mark Ambor
Belong Together
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over