Diskusia k článku MML-TGI 4/2014+1/2015: Výraznejšie zmeny viditeľné iba v parametri "počúval minulý týždeň"
No po tom, co Banasovej zacalo solidne hrabat (podpora konspiracneho bulvaru Zjem aj Vlek, relacia na TA3, kam si vola tych najvacsich exotov, vychvalovanie Ruska a zatracovanie USA) som neskutocne rad, ze z Funka odisla a popravde ani nahodou mi nechyba. Mozno par desatiniek percenta jej odchodom stanica stratila, ale zas ziskava v pocuvanosti na smartphonoch, na internete a prijmy z reklamy ma porovnatelne s X. Takze o nejakom "dozivani" nemoze byt ani rec.
Trochu ta opravim: nie Expres to to robi velmi dobre, ale ostatni to robia este horsie! Fun drzala Adela, teraz to uz len doziva... A konkurencia? Vsak nie je ziadna, nikto nema porovnatelne pokrytie a cielovku...
Neustále sa zvyšuje náskok lídra na trhu na ich hlavného konkurenta, na Fun rádio. Je to dôkaz toho, že Expres to robí aj naďalej veľmi dobre. Držím prsty do ďalšej skvelej práce
Čo sa internetových streamov týka, to je viac imidžová záležitosť ako pre mediálny trh nejaká dôležitá. Keď poslucháč počúva povedzme Fun Radio Novinky, rádio sa identifikuje ako Fun rádio a poslucháč vníma teda hlavne túto značku. Pre zadávateľov reklamy však je otázne či práve takýto poslucháč je zaujímavý, ale pri súčasnej metóde sa to nejako lepšie ani robiť nedá. V každom prípade je zatiaľ skupinka počúvajúca internetové samohrajky dosť malá aby sa toto muselo nejako riešiť. Ide len o imidž, značku, nič iné... Aspoň ja to tak vidím
Internetové streamy meriame v našej aplikácii v samostatnom prieskume: https://www.radia.sk/spravy/3277_smartfony-v-april…
to beriem, sekcii su radia, ktore uz neexistuju a tiez ostatne, ktore su tie ostatne? Je jasne, ze zverejnite co vam MML-TGI da, ale napríklad v ČR sa zverejnuju data omnoho podrobnejsie a tiež by bolo zaujímave merat aj internetove streamy, kde fun aj europa spolu maju takmer 20 stanic (to na margo vyskumnej-meracej spolocnosti)
Informácie o tom, ako sa robia, nájdeš napríklad tu: https://www.radia.sk/citaren/rozhovory/1015_ako-sa…
zaujmalo by ma ako konkretne sa robia tieto prieskumy, ci je mozne sa zapojit a pod.
Dakujem
kto číta až do konca, tak sa dočíta, že "Podrobnejšie údaje nájdete už čoskoro v rubrike prieskumy." :)
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň