menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Komentár: Čo nového, Leškovci? Nič!

27 príspevkov
Charlie (neregistrovaný, 193.87.102.xxx)
Charlie (neregistrovaný, 193.87.102.xxx)
01.12.2015 22:34
0
0
o ničom

Všetko tu bolo v podstate už popísané. Fun Radio je pre teenagerov, nie pre nás starších poslucháčov, škoda. Keby to iba trocha pripomínalo staré zlaté časy v 90. rokoch bolo by dobre, ale ani zďaleka. A jingle, čo bolo vtedy nadčasové a vtipné, to dnes chýba. A čítanie pubertálnych výjavov cez Facebook ako: Cmuki cmuki, a chrústikovi chcem dať zahrať,.... to je katastrofa. A hudba dnešných dní je ""parádna"". Chýbajú tam skladby 90. a 80. rokov a potom by ani nevadila možno až tak tá dnešná hudobná akože scéna. Ako bolo povedané:"Nič nové!"

PALO (neregistrovaný, 185.50.213.xxx)
PALO (neregistrovaný, 185.50.213.xxx)
15.10.2015 12:05
0
0
presne tak

potesil by nejaky stream so starsimi pesnickami, podmazmi a relaciami...resp. co tak spustit archiv npr. v noci medzi 23.00-05.00 na ich FM frekvenciach.....
inac potesil by este Hydepark,Playboy ci K-Fun :)

Jaris (neregistrovaný, 78.99.150.xxx)
Jaris (neregistrovaný, 78.99.150.xxx)
14.10.2015 12:52
0
0
@Julo

A nie len Leškovcov, ale aj celý Funbavník, či iné scénky z Vysielania ako Recepotárik a iné vtipné veci, ktoré sa denne objavovali vo vysielaní.

Julo (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
Julo (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
13.10.2015 23:58
0
0
@hemendex

Veľmi dobre si to zhrnul. V podstate si doplnil môj článok. Dnes je to presne tak, ako si napísal. Rádio si ľudia púšťajú už len ako podmaz. Všetko ostatné (informácie, zábavu) riešia niekde inde. A ani to s tým streamom "nostalgia" nie je zlý nápad. Stačila by samohrajka so starými jinglami a ako obsah tam občas vsunúť nejakých tých Leškovcov. :)

Jaris (neregistrovaný, 91.127.98.xxx)
Jaris (neregistrovaný, 91.127.98.xxx)
13.10.2015 11:34
0
0
@Pe3k

Súhlasím. A k tomu by sa ešte mohla pridať nejaká dobrá grafika a je to. Ni je to nič náročné. Avšak v minulosti súkromné rádiá vysielali aj relácie pre deti - napr. Twistík, Kolibka..., dnes na ne zvysoka kašlú.

Už sa tu spomínali skvelé zábavníky Rádia Twist, no nedá mi aby som nespomenul aj spravodajskú Hviezdu FM. Možno niekto bdue oponovať že malo blízko k HZDS, ale pre mňa je podstatný program. V sobotu sa vysielali relácie Poraď ak vieš (nie len pre Gazdinky), Dychparáda a Blízke stretnutia venované mimozemským civilizáciám, UFU, nevysvetliteľným javom.... Okrem toho sa vysielali aj skvelé relácie venované 80. a 90. rokom.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
12.10.2015 21:04
0
0
@

No, zmierovať sa nemusí nikto a netreba ísť ani "proti múru". Stačí odbočiť z toho davu a ísť cestou k poslucháčom, nie maxi zisku. Byť ziskový sa určite dá aj iným prístupom, než je tento propagovaný trend. Dať za hodinu dve pesničky na želanie, pár tematických vstupov a občas nejakú súťaž o reklamný predmet je myslím nenákladné a uskutočniteľné aj pre lokálne rádio. Tie sociálne siete a moderné vymoženosti sa dajú využiť aj v prospech nárastu počúvanosti, no s tým sa asi nikomu nechce "babrať".

Seth (neregistrovaný, 195.168.43.xxx)
Seth (neregistrovaný, 195.168.43.xxx)
12.10.2015 19:35
0
0
Re: Pe3k

Veru súhlas.

Na druhej strane musíme sa stým zmieriť. Dnes nikto ani nemá gule sa snažiť niečo vrátiť, lebo sa bojí že keď nepújde cestou stáda skrachuje.

Ono keby sa nájde majiteľ, ktorý bude mať ťažké gule a kurevsky riadny kapitál, je možné "rozbehnúť vlak proti múru" a tieto staré doby dlhodobo a neoblomne na silu tlačiť a celému tomuto "systému" vnútiť niečo nové (staré)

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
12.10.2015 11:24
0
0
@

Dnes ide u väčšiny poslucháčov len o to, aby to "nechrčalo". Časť ľudí skočilo na háčik v podobe "X € za sms" a časť sa radí do stáda, lebo "to rádio počúvajú kamoši". Informačné RS sa opäť viac zopsulo a len sa pridalo na vozík horskej dráhy, rútiacej sa do ...

Jaris (neregistrovaný, 91.127.98.xxx)
Jaris (neregistrovaný, 91.127.98.xxx)
12.10.2015 11:06
0
0
@Hemendex

Veľmi dobrý komentár. Ja si osobne myslím, že poslucháči neboli tí, ktorí by sa sami od seba stali pasívni. Nové rádiá, ktoré sa začali objavovať v našom éteri si na vysielaní síce nedali až tak záležať, no pre poslucháča však boli niečim novým a nepoznaným a tak preladili. Staré rádiá sa im začali prispôsobovať a keď poslucháč zistil že to čo si naladil nie je ono a chcel preladiť späť, zistil že už niet cesty späť. A tak si k rádiám našli alternatívu, lebo ich hlasy potom aby sa starý dobrý program vrátil späť ostali nevypočuté. Áno, môžete mi oponovať že ak chceš hity 90-tych rokov, pusti si ich pri práci na internete. Ale ide to pri každom povolaní? Čo napríklad taký vodiči, či dielenskí pracovníci? Alebo hoc aj ľudia pracujúci v administratíve? Tí si asi ťažko budú hľadať na nete takúto hudbu.

Mnohí ľudia nepočúvaj rádio len kvôli hudbe, ale aj kvôli informáciám. Ja osobne si myslím, že by sa oplatilo znovu spustiť staré dobré FUN Rádio 90-tych rokov. Myslím si, že by sa našlo dosť poslucháčov čo by ho počúvalo. Ale ak jeho majitelia nie sú až tak odvážni a radšej budú robiť len kozmetické zmeny, tak nech ho potom spustia na internete.

PALO (neregistrovaný, 91.127.15.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.15.xxx)
11.10.2015 23:28
0
0
@hemendex

to bolo v casoch, ked sa FUNko na Suchej Hore len spustalo.....vtedy slo aj v CA ciste mono s RDS.Este v noci sporadicky slo FUNRADIO PARIS ..... neskor bola 104 rusena 103,9 Val.Mez radio Orion...sem tam sa to miesalo, lepsie to bolo na 104,05 a vtedy to chrcalo len sporadicky.....podobne to bolo aj s radiom Koliba na 106.0 tiez ciste mono s RDS, ale neskor total prekryte radiom Lumen na 105.8 vysielac Cadca.Kym siel na tej istej freq.Lumen len z Namestova, tak sa to nemiesalo.

hemendex (neregistrovaný, 31.134.102.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 31.134.102.xxx)
11.10.2015 17:15
0
0
@PALO

Zaujimave, ze 104,0 Sucha hora, sice bola silny vysielac, ale niekolko mesiacov mala velmi zle nastavenu hlasitost a Fun Radio "chrčalo". Nehralo to cisto ani ked si stal priamo pod vysielacom. Vypisoval som do radia, stazoval sa kdekolvek, ale opravili to az po velmi dlhom case. Ten isty problem malo Radio Koliba na 106,0.

PALO (neregistrovaný, 91.127.15.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.15.xxx)
11.10.2015 17:07
0
0
@hemendex

presne vystihnute.....aj ja som na FUNku ciastocne vyrastal (zalezalo od kvality signalu u nas v CA - cuduj sa sveteze Sucha Hora na 104.0 MHz -sice mono, ale cisto sla lepsie ako blizka usumena Krizava)....ale oprasit stary archiv by nebolo na skodu, hlavne teraz v dobe netu...

hemendex (neregistrovaný, 31.134.102.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 31.134.102.xxx)
11.10.2015 13:54
0
0
Stare funko...

Taktiez mi chyba Fun Radio 90-tych rokov so vsetkym tym nadsenim, ktore z neho salalo... ale ked si vsimnem aktualny trend medii (nielen na Slovensku), tak asi nie je mozny navrat k starym dobrym radiam... Fun radio malo fantasticku pocuvanost, krasne jingle, najkreativnejsich moderatorov a najsikovnejsich technikov... ale to boli casy, kedy ludia nemali v pocitacoch terabajty empetrojek ci filmov, v hnátoch nonstop mobily a radio bolo pre nich primarnym celodennym spolocnikom, ktore hltali od rana do noci. Dnes je vztah radio-posluchac rovnako odflaknuty ako vztah posluchac-radio. V 90-tych rokoch moderator poctivo vyberal hudbu, pripravoval si vstupy a technik makal ako farebny, aby postihal hladat a vkladat CD-cka, premixovavat skladby a jingle z kotucakov a posluchaci sa mu odvdacili tym, ze pretazili telefonne linky a do studia posielali tony korespondencie. Dnes vsetko riesia pocitace a k vysielaniu vlastne nie je clovek ani potrebny. A posluchac (prudko pasivny) vlastne ani nevyzaduje nic ine, pretoze radio uz pocuva len ako kulisu k inym aktivitam. Neviem si predstavit, ze nejake sukromne slovenske radio teraz zacne vkladat energiu a nemale financne prostriedky do vyroby nedelnych zabavnikov (pamatate si na nedelne zabavniky Twistu, ktore preberalo asi 6 sukromnych radii?) alebo do relacii o filmoch, autach, sporte, ked vlastne vsetko si clovek najde na webe a slovensky humor uz vlastne ani neexistuje? Fun radio bolo popularne aj tym, ze na rozdiel od ostatnych radii bolo skutocne vesele radio. Spontanne vesele. Ale neviem aku pocuvanost by mala napr. relacia Ready Steady Go, keby ju Mato Nikodym koncipoval rovnako ako v case jej najvacsej slavy... Ludia uz asi nechcu kontaktne relacie, staci im tych 20 hitov dookola, nudne jingle a moderovany vstup akurat tak s dopravnym servisom... A hudba 90-tych rokov? Neviem... hra ju Viva/Vlna, ci Best FM a nezdaju sa mi extra pocuvane... Isteze by potesila nas - par pamatnikov - ale z nostalgie asi radio nevyzije... Takze vlastne Funko asi naveky zostane hitovou samohrajkou a nam zostanu uz asi len spomienky a zopar kaziet, ktore sme si ponahravali v case jeho najvacsej slavy...
PS: jedinym a asi ani nie velmi technicky narocnym riesenim by mohlo byt spustenie kvazi stareho Funka na webe ako ich dalsieho internetoveho radia. S povodnymi jinglami, dobovou hudbou a mozno aj archivom starych relacii a v pripade nadsenia starych moderatorov mozno aj obcasnymi zivymi vstupmi, ale to by sme ich asi museli k tomu dokopat, lebo takychto navrhov tu bola uz kopa a nic sa neudialo...

MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx)
10.10.2015 16:25
0
0
2: LuboTS

ty si vzdy taky progresivny lubo :)

R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
10.10.2015 04:14
0
0
.

Čo nového radia.sk? Nič!

Majooo (neregistrovaný, 188.167.58.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 188.167.58.xxx)
07.10.2015 16:33
0
0
@Julo

to je potom fajn,ze v dobrom pises koment o byvalom zamestnavatelovi :) Myslim si, ze kazdy jeden z byvalych zamestnancov sa tam vela naucil, vratane teba a mohol svoje poznatky vyuzit pri dalsej praci a preto nema dôvod na pisanie hanlivych prispevkov...:)

Julo (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
Julo (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
07.10.2015 16:07
0
0
Fun

@Majooo: Neber to ako kydanie. Ten článok je práveže pozitívny a rádio v ňom bolo vychválené - viď posledné dva odstavce. :)

Majooo (neregistrovaný, 188.167.58.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 188.167.58.xxx)
06.10.2015 22:44
0
0
Hmm

Zaujimave ako autor komentaru kyda na svojho byvaleho zamestnavatela.. Ale to je fuk. Ja osobne si myslim ze sa zmenilo toho dost a k lepsiemu ako to,co sa predviedlo k 2.4.2013. To vtedy bola hroza a posun k horsiemu. Aj ja osobne som ostro kritizoval zmeny,no dnes je to inak. Ono su to mozno len detaily a kozmeticke upravy co nastali,ale su. Vsetko nejde hned naraz,nikde nie je predsa napisane,ze uz sa nebude dalej pokracovat v upravach ci uz programu alebo hudby. Vratme sa o vyse 2 rokov dozadu k 2.4.2013. Hudobna kniznica sice uz bola skor pustena,ale aka. Vela,vela hudobneho odpadu. Vysielanie dristy,cely den spravy,kratke spravy,mimoriadne spravy,pomaly kazdy vstup moderatora teasing na dopravny servis a dopravny servis,k tomu jedna moderatorka,ktora sa nastastie po pol roku vratila tam odkial prisla,lebo jej prejav nie je hodny takehoto radia. A co je dnes a postupne sa menilo? Kratke spravy 1x v hodine ( mimo Rannej show) ziadny prehnany teasing na dopravu, moderatori ktori musia na sebe pracovat, taka Miska vtedy s infantilnym prejavom a dristami a zlozvykmi z Anteny je dnes skusena Fun speakerka,velky pokrok a kus dobrej prace za nou. Hudobna kniznica eliminovala pesnicky z kategorie hudobny odpad. Zvukovy obal presiel inovaciou, vznikli verzie, ktore dovtedy vobec neboli, vela roznych voice sweeprov, clean sweeprov, transitions ci v jednej verzii navrat svojho hudobneho loga. Uplynule letene obdobue sa s letnou grafikou "vyhralo" vsetky elementy do seba plynule zapadli,sposoby a pravidlo akym boli vsadene do vysielania boli precizne prepracovane. Niekolko rokov sa pri odpajani lokalnych brejkov pouzivalo 5 vyplnovakov, dnes ich je 20 mix toho,co funko realne hra,teda funtasticku hudbu. Su to sice male detaily,no nech mi nikto nehovori ze sa na vyvoji a posune vpred nepracovalo napr.aj v tomto smere. Co sa tyka 30 septembra 2015 vsetko je pre posluchaca. Chceli aspon niekolko prvkov z 90's tak su tu,len v modernejsiej verzii. Zas nejde vsetko a vsade uplne implementovat nieco,co uz je za nami. Legendarne Fun news su tu opat FUN in CSR padne vhod v pripade bliziaceho sa zakonu o podieli SK hudby v radiach. Mne tento typ relacie nic nehovori,no radsej jedna relacia ako 4-5 pesniciek v hodine nasej "tvorby" ci nebodaj soc-popu... Sarkan a talk show fajn relacia,koho zaujima ten si ju naladi. No a stara natoc gramofon aj ked sa nelisi od ostatneho vecerneho vysielania,aspon nieco ma prvky 90's. Vsetko nemoze byt nazad. Doba je ina. Hity 90's nemyslim si ze by ich bolo malo,2 pesnicky v hodine je celkom fajn,zas nechceme mat na ukor 90's menej novej hudby,ktorej podiel bol v minulosti nizsi a platili uplne ine pravidla nasadzovania noviniek ako dnes. Ja som s playlistom spokojny,nemam momentalne ziadne velke vyhrady. Nuz a co sa tyka vyraznejsich 90's identov tak suhlasim s tym,ze po 30 sept. Vymizli povodne skvbele jingle,ktore cele leto ohlasovali skladbu z tej kategorie. Mozno by stacilo len zmenit vokal z milujeme vas uz 25 rokov na hrame hity,ktore milujete. Z coho sa naopak tesim,je navrat hodinoveho TOP OFF pouzivaneho ako predel relacii. Rusit ho po 2.4.2013 bola sprostost,ved je to nas jedinecny identifikator Fun radia. Verzia 2015 je velmi dobra,zas zaujimavo upravena ako mali predchadzajuce upravy. U mna spokojnost. Nechcem oldies Fun radio ale moderne Fun radio s prvkami,v ktorych zacinalo. Je ich niekolko a znova,nikde nieje napisane,ze viac zmien uz nebude...

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
06.10.2015 15:12
0
0
...

Ja si myslím že interaktivity je dosť. Cez facebook, maily, aplikáciu, večer pokec... nemyslím si že v tejto oblasti by to bolo zlé. Ináč ja osobne som rád že sa z Fun rádia nestalo nejaké retro rádio. A rubrika Haló kto je tam? No ja neviem, ľudia radšej komunikujú a pozdravujú iným spôsobom ako cez telefón. Doba sa posunula trošku inde, neviem či by sa ľudia ešte dnes trhali o to aby sa dovolali do rádia

Jaris (neregistrovaný, 78.99.96.xxx)
Jaris (neregistrovaný, 78.99.96.xxx)
06.10.2015 13:11
0
0
@Roman

Presne ako hovoríš. Prieskumy sú jedna vec, ale reálne záujmy sú druhá vec. Ja som čakal že v gramafóne budú aj nejaké vtipy alebo pôvodné jingle a nič. Tiež by som sa potešil aj rubrike Haló, kto je tam a interaktivite vo vysielaní. Nikto nehovorí že teraz musia hrať výhradne hity 90. rokov. Ale bolo byfajn keby tobolo 50 na 50.

Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.234.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.234.xxx)
05.10.2015 23:30
0
0
...

Presne som tušil, že to takto dopadne (čo iné sa dalo od nich čakať). Nepreladil som na nich čo i len na sekundu ani zo zvedavosti (a vidím, že som absolútne o nič neprišiel).

ppp (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
ppp (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
05.10.2015 20:27
0
0
@Roman

Presne ako hovoríš, tupí majú Expres, mladí E2 a funradio by malo byť niečo medzi tým..

romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx)
romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx)
05.10.2015 20:20
0
0
profesionálne rádio

že hrá podla prieskumov, potom to aj tak v sk éteri vyzerá.Śkoda o tomto písať.Inak aj ja som totálne sklamaný, vydržal so počúvať ten gramofón ani nie pol hodinu.

Roman (neregistrovaný, 195.91.12.xxx)
Roman (neregistrovaný, 195.91.12.xxx)
05.10.2015 19:51
0
0
@Igor

Ale tato akoze zmena im cisla neurobi.Chcelo by to cely refresh.Mladi maju E2 tupi maju Expres.Funko by malo hrat 90te a nulte plus sucasne 50:50 vratit halo kto je tam a interaktivitu do vysielania.Inak bude len tapat a padat na 8% pocuvanost.

iGOR (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
iGOR (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
05.10.2015 16:03
0
0
A co kazdy cakal ?

A co kazdy cakal, ze budu hrat na zelanie ? ... Ze budu hrat karelaby z 90. rokov ? ... Kazde profesionalne radio dnes hraje podla prieskumov ... Keby sa od toho odklonili boli bo vedenie ulne mimo

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over