Diskusia k článku MML-TGI 2.+3./2019: Rádio Vlna v parametri "počúval včera" o chlp predbehlo Jemné, najviac stratilo Rádio Slovensko
"Trnavske valcuje regionalky"?
A ktore? Radio Kosice?
:-D)
1) Kto okrem INSIDERa moze poznat pocet "zaujemcov o reklamu"?
1a) Zaujemca = Platiaci klient, ci co je to za mis-mas termin - novotvar?
2) Tak malo podnikov mate v tej krajskej dedine?
:-)
ano urcite, preto ma Trnavske radio naladene kazdy treti clovek v TT (odzita skusenost ako trnavcana) a kopec prevadzok k tomu a o reklamny priestor vo vysielani radia ma zaujem 150 podnikov v meste a okoli :D takze urcite si cisla “vypluli” z brucha lebo ty si odbornik :D
Oni si ziadne prieskumy nezaplatili. Oni len z brucha vypluli nejake cisla, ktore vraj "vysli v prieskumoch".
Mozno im to "zozeru" fanusikovia, ale reklamne agentury urcite nie - a preto je to marna snaha, nic im z toho "nekvapne".
;-)
Práveže kedysi sa radia sťažovali, že Median im dáva malé percentá, tak sa rozhodol, že prestane publikovať výsledky ak rádio ma počúvanosť pod určitú hranicu. Stále si možu radia z Regio Media zaplatiť vlastný prieskum. Čo už vlastne aj urobili pri Trnavskom radiu, no dalej je nejako ticho. Ešte, čo viem aj bratislavská Viva si zaplatila vlastný prieskum..
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň