Diskusia k článku Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna
To sa asi nezhodneme. Vizuál ani spot nebude fungovať na 40+. Napokon, čas ukáže.
Vôbec nemám pocit, že ide o naberanie mladších poslucháčov. Tým kazeta nič nehovorí, nevyvoláva v nich žiadne emócie. Tá kampaň je práve cielená na starších poslucháčov, ktorí sa pri spomienkach prenesú do mladších čias, kedy bolo všetko krajšie, voňavejšie a farebnejšie. Útok na pozitívne emócie, ktorý je cielený veľmi presne.
Som zvedavy na ten ich "retro" ich playlist. Nakolko bude limitovany. Co vyberu.
Samozrejme, že to bežný poslucháč nerieši. Remeselne sa spotu nedá nič vytknúť. Len to chce byť mladé, aj retro zároveň, a preto tá nekonzistentnosť. Vlna cieli s oldies/soft ac na 30-60 a kampaň bola zrejme zadaná na zachytávanie spodnej časti spektra. Aj redizajn vizuálu (kazeta) to naznačuje. To ale môže časom uberať fun rádiu v skupine a skôr zrejme posilní Melody v 40+.
Myslím, že bežný poslucháč spot vôbec takto nerozoberá. Dôležitá je emócia, ktorá z toho lezie a tá aspoň na mňa funguje veľmi dobre.
Skladba je z roku 1987, no keďže tu bol režim taký aký bol, počítajme že príbeh začal až po revolúcii, takže mládež tak okolo 15-16 rokov, rok približne 1990-92?
Je tam potom Favorit pri žiadaní o ruku (vyrábal sa do 1995, dostupný z druhej ruky pre mladšieho človeka mohol byť po skoncčení výroby), vtedy bežná prax že sa ľudia brali tesne po 20-ke, mohol to tedy byť tak rok 1997-1998.
Z toho všetkého vyplýva že rodičia sú ročník 1975-1977, vo videu majú fagana ktorý ma ja neviem - 8, 9? Celkom dobre môžu mať aj dieťa ktoré už má 20+ a nebýva s nimi.
Ako, je to na hrane, ale že by to bolo úplne nereálne, to asi nie. Súhlasím ale že takýto príbeh by vyzeral lepšie v roku 2012, všetko by do seba zapadalo presnejšie.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň