menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna

| Rádio Vlna , Tlačová správa
Hudba dokáže vyvolať silné osobné spomienky, ktoré nás okamžite vrátia do príbehov našej mladosti.
Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna

Rádio Vlna naladí poslucháčov na ich mladšie ja v najnovšej kampani, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou ČOSI.

Kampaň „Nalaďte sa na svoje mladšie ja“ utvrdzuje silný hudobný imidž značky Rádia Vlna, ktoré svojim poslucháčom prináša spomienky na mladosť a tie najlepšie oldies hity s dôrazom na hudbu 80-tych a 90-tych rokov.

"Vlna hrá hity overené časom už viac ako sedem rokov a je stabilným lídrom v oldies segmente. Sme radi, že naši poslucháči s nami prežívajú všetky udalosti svojho života. Teraz sa chceme spolu s nimi naladiť na ich mladšie ja, teda spomínať prostredníctvom hudby na najkrajšie životné okamihy. Chceme vedieť, čo pre poslucháčov Rádia Vlna znamená hudba, ktorú hráme. Sme totiž presvedčení, že hity z Rádia Vlna majú ľudia radi aj preto, že sa im spájajú s peknými chvíľami,’’ uvádza Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Rádio Vlna.

K novej kampani sa vyjadril aj Strategy Director agentúry ČOSI Maroš Kemény: „Najnovšie prieskumy ukazujú, že to, čo v nás vyvoláva tie najsilnejšie spomienky, je zvuk, ktorý dokonca vyhráva nad zrakom a čuchom. Teda ani to čo vidíme alebo ochutnáme, nie je také silné ako skladba, pri ktorej máme zimomriavky. Metaforu flashback-u z mladosti, ktorého spúšťačom je "hit overený časom”, sme preto použili, aby sme cieľovej skupine rádia, s nostalgiou spomínajúcej na mladosť v 80tych a 90tych rokoch, povedali, že práve Rádio Vlna je zhudobnením ich mladšieho Ja.“

Kampaň zahŕňa TV spoty, online formáty aj printovú inzerciu. Naplánovaná je na jún a júl.

Video spot:

Vizuály:

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Beáta Dubasová

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Peter Nagy

Vizitka kampane:

  • Klient: Radio Group, a.s. - Rádio Vlna
  • Kampaň: Nalaďte sa na svoje mladšie ja
  • Agentúra: ČOSI
  • Strategy Director: Maroš Kemény
  • Creative Director: Juraj Kusý
  • Art Director: Tibor Lehrer
  • Copywriter: Braňo Dudáš
  • Account Manager: Simona Žiaková
  • Produkcia: Laurinc Studio
  • Réžia: Daniel Laurinc
  • Art Direction: Zuzana Laurinc
  • Producenti: Jaro Schnierer, Tomáš Klenovský
  • Kamera: Martin Chlpík
  • Zvuková produkcia: Viktor Hazard (Fatmusic), Vladimír Bajko Bajnoci

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 9 príspevkov

MAJAK
MAJAK
22.06.2022 22:59
0
0

videospot ťažkopádny,
flyery s dubasovou, či nagyom pekne spracované.

Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)
22.06.2022 08:02
0
0

To sa asi nezhodneme. Vizuál ani spot nebude fungovať na 40+. Napokon, čas ukáže.

Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
21.06.2022 23:36
0
0

Vôbec nemám pocit, že ide o naberanie mladších poslucháčov. Tým kazeta nič nehovorí, nevyvoláva v nich žiadne emócie. Tá kampaň je práve cielená na starších poslucháčov, ktorí sa pri spomienkach prenesú do mladších čias, kedy bolo všetko krajšie, voňavejšie a farebnejšie. Útok na pozitívne emócie, ktorý je cielený veľmi presne.

Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
21.06.2022 21:44
0
0

Som zvedavy na ten ich "retro" ich playlist. Nakolko bude limitovany. Co vyberu.

Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
21.06.2022 06:42
0
0

Samozrejme, že to bežný poslucháč nerieši. Remeselne sa spotu nedá nič vytknúť. Len to chce byť mladé, aj retro zároveň, a preto tá nekonzistentnosť. Vlna cieli s oldies/soft ac na 30-60 a kampaň bola zrejme zadaná na zachytávanie spodnej časti spektra. Aj redizajn vizuálu (kazeta) to naznačuje. To ale môže časom uberať fun rádiu v skupine a skôr zrejme posilní Melody v 40+.

Aktuálne články

Počúvanosť
utorok, 4.2.2025
1.
21,29%   - 0,28%
2.
17,81%   - 0,17%
3.
12,34%   - 0,04%
4.
11,08%   - 0,08%
5.
8,24%   + 0,22%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.2.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
5. týždeň 2025 27.01.2025 - 02.02.2025
1.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
2.
Album
The Weeknd
Dancing In The Flames
3.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
4.
Album
Mark Ambor
Belong Together
5.
Album
Teddy Swims
Bad Dreams
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over