Rádio Vlna naladí poslucháčov na ich mladšie ja v najnovšej kampani, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou ČOSI.
Kampaň „Nalaďte sa na svoje mladšie ja“ utvrdzuje silný hudobný imidž značky Rádia Vlna, ktoré svojim poslucháčom prináša spomienky na mladosť a tie najlepšie oldies hity s dôrazom na hudbu 80-tych a 90-tych rokov.
"Vlna hrá hity overené časom už viac ako sedem rokov a je stabilným lídrom v oldies segmente. Sme radi, že naši poslucháči s nami prežívajú všetky udalosti svojho života. Teraz sa chceme spolu s nimi naladiť na ich mladšie ja, teda spomínať prostredníctvom hudby na najkrajšie životné okamihy. Chceme vedieť, čo pre poslucháčov Rádia Vlna znamená hudba, ktorú hráme. Sme totiž presvedčení, že hity z Rádia Vlna majú ľudia radi aj preto, že sa im spájajú s peknými chvíľami,’’ uvádza Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Rádio Vlna.
K novej kampani sa vyjadril aj Strategy Director agentúry ČOSI Maroš Kemény: „Najnovšie prieskumy ukazujú, že to, čo v nás vyvoláva tie najsilnejšie spomienky, je zvuk, ktorý dokonca vyhráva nad zrakom a čuchom. Teda ani to čo vidíme alebo ochutnáme, nie je také silné ako skladba, pri ktorej máme zimomriavky. Metaforu flashback-u z mladosti, ktorého spúšťačom je "hit overený časom”, sme preto použili, aby sme cieľovej skupine rádia, s nostalgiou spomínajúcej na mladosť v 80tych a 90tych rokoch, povedali, že práve Rádio Vlna je zhudobnením ich mladšieho Ja.“
Kampaň zahŕňa TV spoty, online formáty aj printovú inzerciu. Naplánovaná je na jún a júl.
Video spot:
Vizuály:
Vizitka kampane:
- Klient: Radio Group, a.s. - Rádio Vlna
- Kampaň: Nalaďte sa na svoje mladšie ja
- Agentúra: ČOSI
- Strategy Director: Maroš Kemény
- Creative Director: Juraj Kusý
- Art Director: Tibor Lehrer
- Copywriter: Braňo Dudáš
- Account Manager: Simona Žiaková
- Produkcia: Laurinc Studio
- Réžia: Daniel Laurinc
- Art Direction: Zuzana Laurinc
- Producenti: Jaro Schnierer, Tomáš Klenovský
- Kamera: Martin Chlpík
- Zvuková produkcia: Viktor Hazard (Fatmusic), Vladimír Bajko Bajnoci
O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.