menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna

| Rádio Vlna , Tlačová správa
Hudba dokáže vyvolať silné osobné spomienky, ktoré nás okamžite vrátia do príbehov našej mladosti.
Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna

Rádio Vlna naladí poslucháčov na ich mladšie ja v najnovšej kampani, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou ČOSI.

Kampaň „Nalaďte sa na svoje mladšie ja“ utvrdzuje silný hudobný imidž značky Rádia Vlna, ktoré svojim poslucháčom prináša spomienky na mladosť a tie najlepšie oldies hity s dôrazom na hudbu 80-tych a 90-tych rokov.

"Vlna hrá hity overené časom už viac ako sedem rokov a je stabilným lídrom v oldies segmente. Sme radi, že naši poslucháči s nami prežívajú všetky udalosti svojho života. Teraz sa chceme spolu s nimi naladiť na ich mladšie ja, teda spomínať prostredníctvom hudby na najkrajšie životné okamihy. Chceme vedieť, čo pre poslucháčov Rádia Vlna znamená hudba, ktorú hráme. Sme totiž presvedčení, že hity z Rádia Vlna majú ľudia radi aj preto, že sa im spájajú s peknými chvíľami,’’ uvádza Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Rádio Vlna.

K novej kampani sa vyjadril aj Strategy Director agentúry ČOSI Maroš Kemény: „Najnovšie prieskumy ukazujú, že to, čo v nás vyvoláva tie najsilnejšie spomienky, je zvuk, ktorý dokonca vyhráva nad zrakom a čuchom. Teda ani to čo vidíme alebo ochutnáme, nie je také silné ako skladba, pri ktorej máme zimomriavky. Metaforu flashback-u z mladosti, ktorého spúšťačom je "hit overený časom”, sme preto použili, aby sme cieľovej skupine rádia, s nostalgiou spomínajúcej na mladosť v 80tych a 90tych rokoch, povedali, že práve Rádio Vlna je zhudobnením ich mladšieho Ja.“

Kampaň zahŕňa TV spoty, online formáty aj printovú inzerciu. Naplánovaná je na jún a júl.

Video spot:

Vizuály:

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Beáta Dubasová

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Peter Nagy

Vizitka kampane:

  • Klient: Radio Group, a.s. - Rádio Vlna
  • Kampaň: Nalaďte sa na svoje mladšie ja
  • Agentúra: ČOSI
  • Strategy Director: Maroš Kemény
  • Creative Director: Juraj Kusý
  • Art Director: Tibor Lehrer
  • Copywriter: Braňo Dudáš
  • Account Manager: Simona Žiaková
  • Produkcia: Laurinc Studio
  • Réžia: Daniel Laurinc
  • Art Direction: Zuzana Laurinc
  • Producenti: Jaro Schnierer, Tomáš Klenovský
  • Kamera: Martin Chlpík
  • Zvuková produkcia: Viktor Hazard (Fatmusic), Vladimír Bajko Bajnoci

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 9 príspevkov

MAJAK
MAJAK
22.06.2022 22:59
0
0

videospot ťažkopádny,
flyery s dubasovou, či nagyom pekne spracované.

Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)
22.06.2022 08:02
0
0

To sa asi nezhodneme. Vizuál ani spot nebude fungovať na 40+. Napokon, čas ukáže.

Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
21.06.2022 23:36
0
0

Vôbec nemám pocit, že ide o naberanie mladších poslucháčov. Tým kazeta nič nehovorí, nevyvoláva v nich žiadne emócie. Tá kampaň je práve cielená na starších poslucháčov, ktorí sa pri spomienkach prenesú do mladších čias, kedy bolo všetko krajšie, voňavejšie a farebnejšie. Útok na pozitívne emócie, ktorý je cielený veľmi presne.

Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
21.06.2022 21:44
0
0

Som zvedavy na ten ich "retro" ich playlist. Nakolko bude limitovany. Co vyberu.

Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
21.06.2022 06:42
0
0

Samozrejme, že to bežný poslucháč nerieši. Remeselne sa spotu nedá nič vytknúť. Len to chce byť mladé, aj retro zároveň, a preto tá nekonzistentnosť. Vlna cieli s oldies/soft ac na 30-60 a kampaň bola zrejme zadaná na zachytávanie spodnej časti spektra. Aj redizajn vizuálu (kazeta) to naznačuje. To ale môže časom uberať fun rádiu v skupine a skôr zrejme posilní Melody v 40+.

Aktuálne články

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over