Diskusia k článku Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna
![Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx) Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
To sa asi nezhodneme. Vizuál ani spot nebude fungovať na 40+. Napokon, čas ukáže.
![Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Vôbec nemám pocit, že ide o naberanie mladších poslucháčov. Tým kazeta nič nehovorí, nevyvoláva v nich žiadne emócie. Tá kampaň je práve cielená na starších poslucháčov, ktorí sa pri spomienkach prenesú do mladších čias, kedy bolo všetko krajšie, voňavejšie a farebnejšie. Útok na pozitívne emócie, ktorý je cielený veľmi presne.
![Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx) Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Som zvedavy na ten ich "retro" ich playlist. Nakolko bude limitovany. Co vyberu.
![Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx) Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Samozrejme, že to bežný poslucháč nerieši. Remeselne sa spotu nedá nič vytknúť. Len to chce byť mladé, aj retro zároveň, a preto tá nekonzistentnosť. Vlna cieli s oldies/soft ac na 30-60 a kampaň bola zrejme zadaná na zachytávanie spodnej časti spektra. Aj redizajn vizuálu (kazeta) to naznačuje. To ale môže časom uberať fun rádiu v skupine a skôr zrejme posilní Melody v 40+.
![Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Myslím, že bežný poslucháč spot vôbec takto nerozoberá. Dôležitá je emócia, ktorá z toho lezie a tá aspoň na mňa funguje veľmi dobre.
![zadajte vaše meno alebo prezývku (neregistrovaný, 78.41.23.xxx) zadajte vaše meno alebo prezývku (neregistrovaný, 78.41.23.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Skladba je z roku 1987, no keďže tu bol režim taký aký bol, počítajme že príbeh začal až po revolúcii, takže mládež tak okolo 15-16 rokov, rok približne 1990-92?
Je tam potom Favorit pri žiadaní o ruku (vyrábal sa do 1995, dostupný z druhej ruky pre mladšieho človeka mohol byť po skoncčení výroby), vtedy bežná prax že sa ľudia brali tesne po 20-ke, mohol to tedy byť tak rok 1997-1998.
Z toho všetkého vyplýva že rodičia sú ročník 1975-1977, vo videu majú fagana ktorý ma ja neviem - 8, 9? Celkom dobre môžu mať aj dieťa ktoré už má 20+ a nebýva s nimi.
Ako, je to na hrane, ale že by to bolo úplne nereálne, to asi nie. Súhlasím ale že takýto príbeh by vyzeral lepšie v roku 2012, všetko by do seba zapadalo presnejšie.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music114/v4/b3/14/5e/b3145e01-d73e-754a-2356-5cbbf2fc8878/source/64x64bb.jpg)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)