Rádio Vlna zdvojnásobilo svoju hudobnú knižnicu a ako jediné celoplošné rádio na Slovensku tak prináša až 24 hodín jedinečnej hudby. „Teší ma, že Rádio Vlna ponúka viac hitov overených časom. Hudobná dramaturgička Alica Földváryová denne pripravuje úžasný playlist hitov, ktoré sa nikdy v priebehu dňa nezopakujú. V tomto je Vlna jedinečná,“ opísal svoje nadšenie Marek Mikúšek, programový riaditeľ Radio Group.
Rádio reaguje aj na obľúbenosť moderovaných vysielaní a rozhodlo sa ho počas pracovných dní predĺžiť až do ôsmej hodiny večer. Od 17.00 do 20.00 hod. pribudne do vysielania relácia „Na vlne s Martinou alebo Milanom“. Od 20.00 hod. pokračujú hodinové špeciály plné inšpiratívnych rozhovorov, zábavy a najlepších hitov, ako sú „Osemdesiatky po ôsmej“, rozhovory Sláva Jurka s kňazom Jankom Sucháňom – „Poďme sa rozprávať“, „Hity rokov 80-tych s Flebom“ či „Oldies Párty“. V rannom vysielacom čase od piatej do deviatej prinesie rádio aktuálne správy, dopravný servis a počasie v pravidelných 20-minútových intervaloch. „Rozšírením moderovaného vysielania do večerných časov chceme poslucháčovi Rádia Vlna priniesť pocit, že sme stále s ním. Naši moderátori sú medzi poslucháčmi obľúbení, preto je pre nás dôležité, aby ich bolo počuť. Zároveň sme radi, že môžeme ponúkať častejšie aktuálne a stručné informácie zo spravodajstva,“ dodáva Mikúšek.
Marek Mikúšek, programový riaditeľ Radio Group
Rádio Vlna oslavuje 7. narodeniny a pri tejto príležitosti si pripravilo súťaž „Za vodou na Vlne“. Každý týždeň v nej budú môcť poslucháči súťažiť o 7 000 eur. Súťaž štartuje 9. februára a zapojiť sa do nej je možné registráciou cez SMS. Každú stredu vyžrebuje rádio jedného zo súťažiacich, pokiaľ do 17-tich sekúnd zodvihne telefón a odpovie správne na súťažnú otázku, vyhráva! V prípade, že telefón poslucháč nestihne zodvihnúť, výhra sa kumuluje a automaticky sa presúva do ďalšieho týždňa. Viac informácií o súťaži sa dočítate na webstránke Rádia Vlna https://radiovlna.sk/
O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.