menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Mediálny trh posilní Radio Group. Skupina rozšírila portfólio Fun rádia o Rádio Vlna.

Mediálny trh posilní Radio Group. Skupina rozšírila portfólio Fun rádia o Rádio Vlna.
  • Spoločnosť Fun Media Group sa rozrástla a zmenila názov na Radio Group, pod ktorým zastrešuje dve slovenské rádiá
  • Svoje pôsobenie na trhu s Fun rádiom rozšírila o Rádio Vlna a stáva sa tak jednou z najväčších mediálnych skupín na Slovensku
  • Cieľom akvizície bolo posilnenie programovej ponuky a upevnenie silnej pozície na trhu

Skupina Radio Group zastupuje dve celoplošné rozhlasové stanice na Slovensku. Spoločnosť tak spojila dve slovenské rádiá pod jednu strechu, historicky prvú komerčnú rozhlasovú stanicu Fun rádioRádio Vlna s dlhoročnou tradíciou.

Mediálna skupina Radio Group chce pokračovať v rozvoji slovenských rozhlasových staníc a pritom využiť potenciál tohto spojenia. Tento významný krok priblížil aj CEO skupiny Radio Group Rastislav Dutka: „Vždy bolo našou víziou prinášať neustále nový obsah a rozvíjať nové formáty pre čo najširší okruh poslucháčov. Teraz máme možnosť túto víziu naplniť. Spojením s Rádiom Vlna môžeme prinášať tento zážitok väčšej a rozmanitejšej cieľovej skupine. Veríme, že tento významný krok a spokojnosť poslucháčov ešte viac posilní našu pozíciu na trhu. Vzhľadom na vývoj v posledných mesiacoch a zmeny majiteľských štruktúr v niektorých súkromných slovenských rádiách totiž očakávame po tejto konsolidácii cielenejšie formátovanie a ostrejšiu konkurenciu.“

Fun rádio vysiela už viac ako tridsať rokov. Na Slovensku je tak najdlhšie vysielajúcou komerčnou rozhlasovou stanicou s dlhodobou tradíciou, ktorá vysiela na 17 frekvenciách. Rádio Vlna je aktuálne štvrtou najpočúvanejšou komerčnou stanicou na Slovensku so stálou poslucháčskou základňou.

Radio Group zastrešuje obe rádia programovo aj obchodne. Do portfólia patria okrem rozhlasových staníc aj ich webové stránky, sociálne siete a tiež nová herná aplikácia Fun Games, v ktorej sa môžu fanúšikovia nielen zabaviť, ale aj hrať o zaujímavé vecné ceny.

Kombináciou oboch rádií získala spoločnosť Radio Group široký záber a ponúka tak zadávateľom reklamy výrazný zásah v počúvanosti, kvalitného poslucháča a cenovo efektívny nákup reklamných kampaní. Týždenná počúvanosť kombinácie Fun rádio a Rádio Vlna je 1,77 milióna poslucháčov, čo predstavuje takmer 40 % celkovej trhovej počúvanosti všetkých rádií. Z toho viac ako tri štvrtiny poslucháčov sú súčasťou produktívnej cieľovej skupiny 14 až 54 rokov (zdroj údajov: MML - 2Q+3Q/2021). 

K spojeniu dvoch jedinečných rádií a plánoch sa vyjadril aj programový riaditeľ Radio Group Marek Mikúšek: „Obe rádiá majú svoje silné stránky. Fun rádio je najzábavnejšie rádio na Slovensku, v ktorom vysielajú najlepší moderátori na našom trhu, čo chceme určite zachovať. Zároveň chceme tak ako doposiaľ hrať najlepšiu súčasnú hudbu, chodiť za poslucháčmi aj mimo vysielacieho štúdia na Leškovej 5 a pokračovať tak v obľúbených vysielaniach pomocou nášho externého mobilného štúdia z rôznych miest na Slovensku i v zahraničí. Fun rádio je silné aj v online priestore, kde okrem špecializovaných internetových rádií zabáva svojich fanúšikov videami či podcastami. Rádio Vlna je zase synonymom najlepšej oldies hudby, no zároveň pravidelne prináša svojim poslucháčom aktuálne informácie v jasnom a stručnom formáte. Naďalej budeme pokračovať v realizácii úspešných Oldies Párty Rádia Vlna, pretože sú na Slovensku jedinečné. Nejde len o klasickú oldies diskotéku, ale o zábavu s moderátormi Rádia Vlna a hitmi overenými časom v rôznych mestách po celom Slovensku. Súčasťou toho sú aj veľmi obľúbené oldiesky priamo u poslucháčov doma.“

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

Pepo_DK
Pepo_DK
19.01.2022 14:48
0
0

Pozerám na FM vysielaciu sieť obidvoch rádií, ale veľký priestor na "prehadzovanie" frekvencií medzi týmito dvoma stanicami tam nevidím.

MAJAK
MAJAK
18.01.2022 21:42
0
0

ešte poprehadzovať navzájom zopár frekvencií fun-vlna, a bude to lepšie

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 21.12.2024
1.
20,04%   + 0,80%
2.
18,21%   + 0,37%
3.
12,75%   - 4,47%
4.
7,55%   + 0,78%
5.
5,76%   - 3,67%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.12.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
50. týždeň 2024 09.12.2024 - 15.12.2024
1.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
2.
Album
Mark Ambor
Belong Together
3.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
4.
Album
Hozier
Too Sweet
5.
Album
Alan Murin
Domov
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over