menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Leto letom nerobí len dovolenka. „Zahrať to na leto“ s Fun rádiom sa dá kdekoľvek.

| Fun Radio , Tlačová správa
Fun rádio hrá tie najlepšie letné hity všetkým, ktorí si ho nemôžu užiť naplno.
Leto letom nerobí len dovolenka. „Zahrať to na leto“ s Fun rádiom sa dá kdekoľvek.

Fun rádio v najnovšej kampani „Zahraj to na leto“ ponúka poslucháčom zábavné dôkazy o tom, že leto patrí aj tým, ktorí z akýchkoľvek dôvodov nie sú na dovolenke. Stačí si pri tom pustiť najlepšie letné hity z Fun rádia a popustiť uzdu svojej fantázii.

Letná kampaň najzábavnejšieho rádia do bodky prezentuje jeho DNA a podčiarkuje pevné prepojenie Fun rádia s najväčšími súčasnými hitmi cez top letný hit: Milky Chance - Synchronize, ktorý je použitý v online spote. Kampaň zábavnou formou aktivuje aj cieľovú skupinu výzvou „Zahraj to na leto“, v ktorej sa súťaží o najlepšie letné zážitky.

„Hity, ktoré milujete, v sebe nesú dávku pozitívnej nálady, ktorú dokáže leto absolútne umocniť. Až do takej miery, že si vďaka nim okamžite užívame letnú atmosféru vždy, keď ich počujeme. Poslucháčom chceme kampaňou „Zahraj to na leto“ ukázať, že leto letom nerobí len dovolenka, ale môžu to byť práve najlepšie letné hity z Fun rádia“, dodáva Rastislav Dutka, generálny riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio.

K novej kampani sa vyjadrila aj agentúra Triad: „Pri letnej kampani pre Fun rádio sme vychádzali z insightu, že ľudia trávia väčšinu leta v práci, na brigáde či pri prerábke bytu. A pri tom sledujú storíčka svojich kamošov z dovoleniek, festivalov a kúpalísk. Hoci si leto nemôžu užiť naplno, môžu to na leto aspoň zahrať, nech sú kdekoľvek. Stačia k tomu letné hity z Fun rádia, ktoré rozprúdia letnú zábavu aj v nudnom office, nad skriptami či pri výmene starých kachličiek v kúpeľni.“

Kampaň využíva online formáty, on air aktiváciu a je naplánovaná na júl a august.

Vizitka kampane:

  • Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
  • Agentúra: TRIAD
  • Creative Director: Matúš Hliboký
  • Art Director: Michal Mazán
  • Copywriter: Zuzana Martiniaková, Pavol Paulenda
  • Account Manager: Martin Pajerský
  • Stratég: Ján Papač
  • Produkcia: Revers
  • Réžia: Paulína Mačáková
  • Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 3 príspevky

Mischulls (neregistrovaný, 46.34.239.xxx)
Mischulls (neregistrovaný, 46.34.239.xxx)
21.07.2022 14:01
0
0

Fun ma nsj za sebou Tibor hlista Milan urbanik
A všimnite si koľko z tv má tam koreň..Martin rausch dobacoval po zlatej maske a to bol celkom. Milý . Inak to že sa hrá na kuchára je z núdze .Adela má tiež svoje za sebou to už je lepšia Veronika od sajfu tá má aspoň mozog .fun preslávila vera Twisterova s jej manželstvom ak sa pamäte :) možno príde aj Boris a Petra kristufkova a bude fungovať:) och ešte sa zabudlo na júla Matúša ale Julo bol len jeden .Virsik ????

JaSomJa
JaSomJa
16.07.2022 10:54
0
0

Ja mám naše letné rádio na Exprese 24 hodín denne a to až do konca augusta. Musíš však uznať, že ako Tvoj, tak ani môj príspevok absolútne nesúvisí s tým, o čom je článok. Ten môj príspevok však je len reakcia na Teba

fan fun fan (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
fan fun fan (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
14.07.2022 21:55
0
0

Ja mám Sound of summer na MTV Germany, PO - PIA 9:15-10:00 a 19:15-20:00...
PS: Ešte na MTV Hits a MTV Live ide aj MTV hottest...

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over