Fun rádio v najnovšej kampani „Zahraj to na leto“ ponúka poslucháčom zábavné dôkazy o tom, že leto patrí aj tým, ktorí z akýchkoľvek dôvodov nie sú na dovolenke. Stačí si pri tom pustiť najlepšie letné hity z Fun rádia a popustiť uzdu svojej fantázii.
Letná kampaň najzábavnejšieho rádia do bodky prezentuje jeho DNA a podčiarkuje pevné prepojenie Fun rádia s najväčšími súčasnými hitmi cez top letný hit: Milky Chance - Synchronize, ktorý je použitý v online spote. Kampaň zábavnou formou aktivuje aj cieľovú skupinu výzvou „Zahraj to na leto“, v ktorej sa súťaží o najlepšie letné zážitky.
„Hity, ktoré milujete, v sebe nesú dávku pozitívnej nálady, ktorú dokáže leto absolútne umocniť. Až do takej miery, že si vďaka nim okamžite užívame letnú atmosféru vždy, keď ich počujeme. Poslucháčom chceme kampaňou „Zahraj to na leto“ ukázať, že leto letom nerobí len dovolenka, ale môžu to byť práve najlepšie letné hity z Fun rádia“, dodáva Rastislav Dutka, generálny riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio.
K novej kampani sa vyjadrila aj agentúra Triad: „Pri letnej kampani pre Fun rádio sme vychádzali z insightu, že ľudia trávia väčšinu leta v práci, na brigáde či pri prerábke bytu. A pri tom sledujú storíčka svojich kamošov z dovoleniek, festivalov a kúpalísk. Hoci si leto nemôžu užiť naplno, môžu to na leto aspoň zahrať, nech sú kdekoľvek. Stačia k tomu letné hity z Fun rádia, ktoré rozprúdia letnú zábavu aj v nudnom office, nad skriptami či pri výmene starých kachličiek v kúpeľni.“
Kampaň využíva online formáty, on air aktiváciu a je naplánovaná na júl a august.
Vizitka kampane:
- Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
- Agentúra: TRIAD
- Creative Director: Matúš Hliboký
- Art Director: Michal Mazán
- Copywriter: Zuzana Martiniaková, Pavol Paulenda
- Account Manager: Martin Pajerský
- Stratég: Ján Papač
- Produkcia: Revers
- Réžia: Paulína Mačáková
- Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci
O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.