Fun rádio je zosobnením zábavy a najväčších súčasných hitov. Presne o tom je najnovšia imidžová kampaň, ktorú Fun rádio pripravilo v spolu-práci s agentúrou TRIAD. „Našou stratégiou bolo zobrať si platformu „Ja som Fun rádio“ a dať jej silnú kampaňovú podobu. Vychádzali sme z insightu, ktorý každý poznáme: Skutočné hity sú tie hity, ktoré nevieme dostať z hlavy a spievame si ich dokola. A pritom sme si uvedomili, že v okamihu, keď si ich pospevujete, meníte sa na skutočné rádio - Fun rádio", hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer.
Hudobný pozicioning Fun rádia reprezentuje v imidžovej kampani súčasný mega hit Bones od Imagine Dragons, jeden z najväčších a zároveň najpospevovanejších aktuálnych hitov. Kampaň identifikuje a spája všetkých, ktorým znejú v hlave ich obľúbené hity z playlistu Fun rádia, spievajú si ich kdekoľvek sú a stávajú sa tak “ľudským rádiami”, a teda o sebe môžu povedať “aj ja som Fun rádio”.
Programový riaditeľ Fun rádia, Marek Mikúšek, nevníma kampaň iba ako sezónnu záležitosť, ale ako prirodzenú a neoddeliteľnú súčasť značky: „Fun rádio je životný štýl, vytvára komunitu ľudí, ktorí majú rovnaké hodnoty, žijú svoj život naplno a zabávajú sa. Často vidím na križovatke stojace auto, v ňom si vodič pospevuje pesničku, alebo sa smeje presne v tom istom okamihu ako ja. Jednoducho sme v tom danom momente rovnako naladení na Fun rádio a bavíme sa. Toto sú presne tie situácie, kedy sa naši poslucháči stávajú súčasťou “Ja som Fun rádio” komunity. Milí naši poslucháči, ste úžasní a ďakujeme, že ste Fun rádio!”.
O vizuálnu podobu televízneho a online spotu sa postaral režisér Marek Partyš a produkcia Protos, o fotenie Tomáš Pospíchal. Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj silný digitál postavený naprieč platformami. Kampaň je plánovaná na september a október.
Vizitka kampane:
- Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
- Kreatívna agentúra: TRIAD
- Chief Creative Officer: Vlado Kurek
- Creative Director: Matúš Hliboký
- Head of Art: Peter Baslík
- Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán, Tomáš Pospíchal
- Stratég: Martin Woska, Ján Papač
- Account Director: Katarína Poláková
- Copywriter: Matúš Hliboký, Pavol Paulenda, Zuzana Martiniaková
- Account manager: Martin Pajerský
- Social media brand manager: Zuzana Martiniaková, Marika Tisoňová
- Produkcia: Protos
- Režisér: Marek Partyš
- Zvuková postrodukcia: Vladimír "BAJKO" Bajnoci
- Fotograf: Tomáš Pospíchal
O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.