menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Keď neviete dostať z hlavy svoj obľúbený hit, tak aj vy ste Fun rádio

| Radio Group , Tlačová správa
Fun rádio hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy.

Vizuál kampane

Fun rádio je zosobnením zábavy a najväčších súčasných hitov. Presne o tom je najnovšia imidžová kampaň, ktorú Fun rádio pripravilo v spolu-práci s agentúrou TRIAD. „Našou stratégiou bolo zobrať si platformu „Ja som Fun rádio“ a dať jej silnú kampaňovú podobu. Vychádzali sme z insightu, ktorý každý poznáme: Skutočné hity sú tie hity, ktoré nevieme dostať z hlavy a spievame si ich dokola. A pritom sme si uvedomili, že v okamihu, keď si ich pospevujete, meníte sa na skutočné rádio - Fun rádio", hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer.

Hudobný pozicioning Fun rádia reprezentuje v imidžovej kampani súčasný mega hit Bones od Imagine Dragons, jeden z najväčších a zároveň najpospevovanejších aktuálnych hitov. Kampaň identifikuje a spája všetkých, ktorým znejú v hlave ich obľúbené hity z playlistu Fun rádia, spievajú si ich kdekoľvek sú a stávajú sa tak “ľudským rádiami”, a teda o sebe môžu povedať “aj ja som Fun rádio”.

Programový riaditeľ Fun rádia, Marek Mikúšek, nevníma kampaň iba ako sezónnu záležitosť, ale ako prirodzenú a neoddeliteľnú súčasť značky: „Fun rádio je životný štýl, vytvára komunitu ľudí, ktorí majú rovnaké hodnoty, žijú svoj život naplno a zabávajú sa. Často vidím na križovatke stojace auto, v ňom si vodič pospevuje pesničku, alebo sa smeje presne v tom istom okamihu ako ja. Jednoducho sme v tom danom momente rovnako naladení na Fun rádio a bavíme sa. Toto sú presne tie situácie, kedy sa naši poslucháči stávajú súčasťou “Ja som Fun rádio” komunity. Milí naši poslucháči, ste úžasní a ďakujeme, že ste Fun rádio!”.

O vizuálnu podobu televízneho a online spotu sa postaral režisér Marek Partyš a produkcia Protos, o fotenie Tomáš Pospíchal. Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj silný digitál postavený naprieč platformami. Kampaň je plánovaná na september a október.

Vizitka kampane:

  • Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
  • Kreatívna agentúra: TRIAD  
  • Chief Creative Officer: Vlado Kurek  
  • Creative Director: Matúš Hliboký 
  • Head of Art: Peter Baslík  
  • Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán, Tomáš Pospíchal 
  • Stratég: Martin Woska, Ján Papač  
  • Account Director: Katarína Poláková  
  • Copywriter: Matúš Hliboký, Pavol Paulenda, Zuzana Martiniaková  
  • Account manager: Martin Pajerský  
  • Social media brand manager: Zuzana Martiniaková, Marika Tisoňová 
  • Produkcia: Protos  
  • Režisér: Marek Partyš  
  • Zvuková postrodukcia: Vladimír "BAJKO" Bajnoci
  • Fotograf: Tomáš Pospíchal 

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 3 príspevky

Zueana strauss (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
Zueana strauss (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
08.10.2022 20:09
0
0

Mnoho ludi ma funmneziu ..pretoze fun ako prve na slovensku bolo eso pokial neprislo rock fm a okey ..vela moderatorov odtial co sa pretrca v televizii pretrca ma kratku pamat...a ti ostatni vratane tibora Hlistu Rip...potom to rozbili adela a matej cifra (ten este vtedy ako ucho) v produkcii zimnyikovala co to zaklincoval forgacom ..a prisiel boris ...za 22 mil kupil Fun a cas sa zastavil
.hiti z 1990 a skandaly verony twisterovej..
Uz to bolo pro Fun...a tak ho prekonalo xpres a europa 2..100 hitov v rotacii kazdu hodinu..originalita posla s borisom;)

Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
12.09.2022 23:49
0
0

Absolútne rozumiem tomu, že ti ako fanúšikovi Expresu vadia moderátori na Funku. Oproti Expresu totiž majú výrazne navrch.

JaSomJa
JaSomJa
12.09.2022 15:55
0
0

Myšlienka by nemusela byť zlá, Funko môže byť skvelé, ale kým neurobia tú najzákladnejšiu vec, ktorá je veľmi potrebná, dopredu nepôjdu. Nuž a ktorá je tá najzákladnejšia vec? Radikálne obmeniť moderátorov. Veď predsa nie je normálne, že ak sú v jednej skupine rádio pre mladých a rádio pre... Nazvyme to vyššiu cieľovú skupinu, tak to rádio pre mladých má služobne starších moderátorov. A dokonca služobne najstarších v éteri vôbec. To aká mediálna skupina na svete takto robí?

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 25.12.2024
1.
20,58%   + 2,53%
2.
15,02%   - 4,09%
3.
13,57%   + 0,55%
4.
7,75%   - 0,98%
5.
5,83%   - 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 25.12.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
52. týždeň 2024 23.12.2024 - 29.12.2024
1.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
2.
Album
Mark Ambor
Belong Together
3.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Alan Murin
Domov
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over