menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Fun rádio k vám vysiela najrýchlejšiu donášku zábavy a hitov, ktoré milujete

| Radio Group , Tlačová správa
Keď máte chuť na niečo funtastické, zapínajte Fun rádio.
Fun rádio k vám vysiela najrýchlejšiu donášku zábavy a hitov, ktoré milujete
zdroj: Radio Group

Najnovšia kampaň Fun rádia vznikla v spolupráci s agentúrou Triad. Dáva brand essence značky fyzickú podobu: Fun rádio je najzábavnejšie rádio, ktoré hrá súčasné hity. Prostredníctvom autentických moderátorov prináša všetkým, ktorí sa chcú zabaviť, najväčšie aktuálne hity a skvelú zábavu. Toto všetko prináša poslucháčom Fun rádio aj v imidžovej kampani.

Za posledné roky sme si zvykli, že donášková služba nám prinesie čokoľvek. Od sushi až po bicykle. Napadlo nám, že keď si zapínate Fun rádio, tak si vlastne okamžite objednávate zábavu a hity, ktoré milujete. Preto sme spolu s produkciou RE:SET a režisérkou Paulínou Mačákovou pripravili príbeh najrýchlejšej donášky hitov a zábavy“, hovorí Eva Matejičková, senior copywriterka z TRIADu.

Hit Call It Love - Felix Jaehn & Ray Dalton, znejúci v online spotoch, reprezentuje hudobný positioning a podčiarkuje pevné prepojenie Fun rádia s najväčšími novými hitmi súčasnosti.

Rastislav Dutka, generálny riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio, sa teší aj strategickému presahu: „Kreatíva kampane vystihuje svieži image Fun rádia a súčasne prezentuje naplnenie očakávaní poslucháčov, ktoré od nás majú. Či už počúvajú v aute, na pracovisku, doma alebo kdekoľvek chcú počúvať, si po zapnutí Fun rádia môžu hneď vychutnávať najlepšie hity a funtastickú zábavu s našimi skvelými moderátormi. Takýto balík poslucháčom prináša jedine Fun rádio.  Skutočne sme najrýchlejšia donáška zábavy a hitov, ktoré milujete.

Je to už naša tretia kampaň pre Fun rádio. Tak ako v predošlých aj teraz pokračujeme v podpore brand pozicioningu a mentálnej dostupnosti pre naše cieľové skupiny”, pokračuje Vlado Kurek, Creative Director z TRIADu.

Kreatívna idea je spracovaná v dvoch online spotoch, ktorým dala vizuálnu podobu režisérka Paulína Mačáková a produkcia RE:SET, kľúčovému vizuálu Tomáš Pospíchal.

Kampaň využíva online formáty a je naplánovaná na október a november.

Vizitka kampane:

  • Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
  • Kreatívna agentúra: TRIAD  
  • Creative Director: Vlado Kurek 
  • Head of Art: Peter Baslík  
  • Art Director: Michal Mazan, Peter Baslík
  • Stratég: Martin Woska  
  • Account Director: Katarína Poláková  
  • Senior copywriter: Eva Matejíčková, Juraj Stehlík
  • Senior account manager: Martin Pajerský  
  • Social media brand manager: Lenka Švančárková
  • Produkcia: RE:SET  
  • Režisérka: Paulína Mačáková 
  • Zvuková postprodukcia: Ľubor "Karol" Krištof
  • Fotograf: Tomáš Pospíchal 

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over