Diskusia k článku MML-TGI 3.+4./2023: Bauer Media Group vďaka Europe 2 rastie
Možno na Slovensku je to tak, ale v zahraničí popredné priečky častokrát obsadia oldies rádiá.....
Celkom zaujímavý jav, keď podaktorí ľudia, aj fanúšikovia rádií v diskusiách rozprávajú, že rádiá už pre mladých nie sú, tak práve najviac rástli Europa 2 a Fun rádio. Čo akosi Jazz_Laco nejako prehliadol. Aj keď to že Funko je naozaj pre mladých, o tom sa dá polemizovať. Ja osobne však hodnotím pozitívne to, že rádiá stále dokážu osloviť aj mladších poslucháčov, lebo si nemyslím že Funko a E2 rastú vďaka 40-50 ročným poslucháčom. Samozrejme že pozícia lídra je a ešte dlho bude neohrozená
Takže to ide presne podľa plánu. Bauer sa zlepšuje, Fun Group sedia na zadkoch a manageris Dutka a Oriešok nevedia vymyslieť nič nové aby boli lepší. No a je tam aj nudný Slovenský Rozhlas. A malé rádiá? Tie sú niekde úplne dole v nepodstatných číslách a tam aj navždy ostanú.
Zvláštne, všade na svete sa rádiá snažia, aby boli čo najpočúvanejšie. Na Slovensku nie, teda okrem Baueru.....
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň