Diskusia k článku Všetci potrebujeme viac FUN
Rovnako ako je veľa krajín, kde rádiá nepoužívajú vo svojom slogane "hit"...
Fun Radio Francúzsko - Zvuk tanca...
Qmusic Holandsko - Q s vami znie lepšie
RTL2 Francúzsko - Zvuk pop-rocku
Európa 2 Francúzsko - Najlepšia hudba
Skôr mi ide o to, že všetky komerčné rádiá na Slovensku z TOP5 majú vo svojom slogane hit, ako keby mali strach priniesť niečo nové, výnimočné. Ty sa s týmto šedým priemerom uspokojíš, predsa len rádio ktorému fandíš je lídrom na trhu. Ja sledujem rozhlasový trh aj v iných európskych krajinách, takže viem že mnohé veci sa dajú robiť aj ináč.....
Ono to nie je iba na Slovensku. V Rakúsku už v názve majú slovíčko hit najväčšie rádiá, Hitradio Ö3, Kronehit. V Nemecku je milión rôznych Hitrádií a taká vo svete dosť veľká značka Energy má slogan Hit Music Only. A koľko je vo svete rádií ktoré sú #1 Hit Music Station, to by nespočítal asi nik
Je smutné, že originalita copywriterov končí pri slove "hit". Človek by čakal, že tie rádiá sa budú od seba nejako odlišovať, ale všetko je to na jedno kopyto.....
A chudák poslucháč si ako má vybrať to svoje rádio, keď všetky hrajú hity......
Takýchto rádií ktoré používajú v sloganoch hity je trošku viac.
Expres - Hráme iba hity
Melody - Hity Tvojho života
Dobré Rádio - Najnovšie hity a len dobré správy
Best FM - Hity, hviezdy, legendy
Taká Europa 2 má hlavný slogan Hudba na maxximum, ale tiež býva použité maxximum nových hitov
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň