Diskusia k téme Počúvanosť
Viete mi, prosím vás, vysvetliť, o akých výrazných zmenách v počúvanosti píše redakcia v ostatnom článku?
Tie čísla sú vždy premenlivé a žiadne výrazné/podstatné zmeny som si nevšimla.
Posledne data podla regionov su dokonca 3+4 2012.
vlna 4+1 zvykne byt zverejnena v druhej polovici maja, takze uz je to otazka par dni .,. kazdopadne, tu prezentovane vysledky nie su vyse roka stare, zrejme nie si prvy ani posledny co si 3+4 interpretuje ako marec+april :)
Kedy median plánuje zverejniť ďalšiu počúvanosť? Veď táto, čo je tu zverejnená je vyše roka stará :/
Je 24. máj, hodili by sa výsledky počúvanosti za štvrtý kvartál minulého a prvý kvartál tohto roka. Hodilo by sa posúriť median :). Veľké zmeny zrejme nenastali, som ale zvedavý, ako sa odzrkadlí masívna kampaň Rádia Expres - rok života, či ako sa to volalo, zaujíma ma do akej miery im to ešte zvýšilo už tak slušné líderstvo na trhu...
co su to za cisla??? ked v prieskumoch chýbajú niektoré stanice
Ako tu uz niekto povedal, je to len o marketingu, na co doplacaju lokalne stanice.Rad by som videl dotaznik a ake stanice su na nom....
...a potom je tu otazka rentability, ak vlozis prachy do kampani. Cisla z narodneho prieskumu su ti v regione na prd, miestneho podnikatela skor trapi, ci to pocuvaju ludia okolo.
-nie je to len o pocte vysielacov-kolko respondentov z MML je realne v Zarnovici, Ziari, Brezne, Novej Bani ci Povaznskej Bystrici a podobnych dierach:) Jasne, ze ked robis vysielace tam, aj keby ta pocuvlo 50% ludi lahko budes mat nulu:) Druha vec je, ze prieskumy ako take su viac o marketingu, ako o samotnom produkte. Ak ma zly produkt dobru reklamu predava sa a naopak. Kym nie je elektronicke merania viac urobia dobre kampane, ako produkt...
Nazov radia je casto len bezduche slovo, ktore svojou prazdnotou nema co ludom ponuknut. Preto je neefektivne spustat vysielace bez reklamy a poriadneho programu. One moze v takej ZC mat naladenych 10 domacnosti a tie veru naklady radiu nevratia. Radiu chyba lokalny charakter s info pre ludi v dosahu.
Podľa videného na strategie.sk k počúvanosti rádií za rok 2009 a aj k číslam pod 10 000 vyplýva,že také rádia ktoré sa hrajú na niečo viac napríklad: One,Hit fm,Go deejay majú v podstate tú istú počúvanosť ako také jednofrekvenčné yes,metropola či dokonca Tour a to pri takom napríklad Hit fm zo 7 frekvenciami je zarážajúce...
lebo velka vacsina nakladov su nebartrovatelne - najomne, energie, mzdy zamestnacov a pod.
Pre reklamu su dolezite cisla najma celoplosiek, aj ked reklama tam stoji ine prachy," stoji " za to.regionalky ficia najma na bartroch.
a l-radio nevysiela ci ako? podobne radio 7 v banskej b?
ako moze niekto vyrabat prieskum, ked nema v prieskume ani vsetky radia
nepresne.... pomer adeptov v malom meste by mal byt zhodny s velkomestom ... napr 50 ludi hodnoti v BA a 50 v malom meste.... a velkoplosky sa bat urcite nemusia, ze by ich niekto nepocuval aj v malom meste
Čo si myslíte o prieskume počúvanosti rádií na Slovensku?
Toto som našiel na nete:
http://www.strategie.sk/sk/reklama/data/media/pocu…
http://www.mediamenu.sk/firm_gallery.php?gid=372
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň