Diskusia k téme Česká televize
Každý má svôj názor.Ja ti tvoj názor nechcem vziať.Kazdá zmena bolí.Nič nemože zostať navždy bez zmeny.Takže i aj ČT robí zmenu v logu.
srdecne zdravim, rada bych jenom rekla svuj nazor. me osobne se nove logo nelibi. pravdu rici ono logo slovenske televize taky stoji za deravy gros, o nicem, skoda komentare. a co se tyce programu ct dle meho nazoru se hodne zmenili az nato, ze vecerni zpravy ve 19h. pekne dohnojili tou grafikou. libi se mi prostredi rakouske tv orf nebo svycaru popr. nemcu. u nasi ceske tv se mi nelibi logo ani u jedne.
Napr. serial Vypravej, ktory vyrobila CT. Podla mojho nazoru velmi uspesny projekt.
ano je podstatne nizsi, ale to je len zasterka a vyhovorka. ja teraz nehovorim o nakupe drahych zahranicnych akvizicii, ale o tom, ze aj vlastna tvorba(a na nu nejake peniaze vyclenene su) je takmer nulova a peniaze sa proste vyparia.Ako za tolke roky sa skoro nic vlastne nevyprodukovalo. Je aj pomerne dost programov, ktore su v ramci vymeny verejnopravnych stanic zadarmo resp. na vymenu za inu vlastnu tvorbu....a na STV skoro nic. CT dava takychto programov pomerne dost. A stacilo by ich opatrit len titulkami.Plus nejake stare programy z archivu v noci by tiez neboli odveci. ten archiv stoji rovnako, ako pustanie monoskopu po polnoci na Dvojke(program vlastne bezi, vzsielace sa nevypinaju, takze sa moc neusetri). Inac este Dvojka ako tak ujde a uznavam, ze zo slovenskych stanic je iste najlepsia.
To by musela byt STV aj tak financovana ako CT. Porovnaj si rozpocty a potom porovnavaj program.
uznavam, ze logo dodava kazdej stanici vlastnu identitu s cim si ich ludia budu spajat...ale podstatnejsi je program. Aj ked musim konstatovat, ze aj CT troska polavila smerom ku komercnosti(vseobecne hlavne CT1) a aj domaci nie su nou moc nadseni, tak stale musim konstatovat, ze je omnoho pozeratelnejsia a aj program je podstatne kvalitnejsi. keby STV dokazala urobit aspon polovicu toho co CT tak tu budeme mnohi asi plesat blahom.
no velmi sa mi to nepaci ale tak co uz narobime :)
Trochu nové logo osviežili, ale základné črty ostali rovnaké.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň