menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Devín

65 príspevkov
A.G. (neregistrovaný, 95.102.172.xxx)
A.G. (neregistrovaný, 95.102.172.xxx)
18.08.2018 06:40
0
0
krátky test pre kontrolu Vašich stereofonických prijímačov
rastaman
rastaman
17.08.2018 16:48
0
0
FUN Stereo

Tak rozmýšľam, či to, náhodou, nebol Mravec... :-|

MAJAK
MAJAK
16.08.2018 16:33
0
0
re

to by nam tu v tom pripade pan juraj mohol ponuknut do dispozicie :-) a z rozhlasu mozem skusit vypytat ja

rastaman
rastaman
16.08.2018 15:08
0
0
@MAJAK,

pamätám si, že aj FUN rádio malo svojho času STEREO test:

- Teraz počujete môj hlas z ľavého kanála.
- Teraz počujete môj hlas z pravého kanála.
- A teraz počujete môj hlas z kanála pod naším štúdiom.

Ak si správne - podľa hlasu - spomínam, nahovoril ho Tibor+.

rastaman
rastaman
16.08.2018 14:48
0
0
@MAJAK,

a prečo nie? To dielo predsa vzniklo z daní a koncesionárskych poplatkov Teba a Tvojich predkov.

Inak, je namáhavejšie odoslať jeden mail, než vypytovať sa na fóre? ;-)

Mimochodom, "Tvoj človek" (do ktorej "skupinky" patríš? :-) Ti zrejme nepomôže - prinajmenšom v STV to majú tak, že o prístup do archívu musia (AJ INTERNISTI!) žiadať, žiadosti zdôvodňovať a pod.

Tak je to na "SOCIÁLNO-DEMOKRATICKOM" Slovensku.

V "KAPITALISTICKÝCH" USA platí, že čo bolo vytvorené za peniaze daňových poplatníkov, patrí daňovým poplatníkom a nesmie byť ďalej spoplatňované - hovoria tomu PUBLIC DOMAIN ( https://en.wikipedia.org/wiki/Public_domain). Problémom u audiovizuálnych diel je len to, že žiadne z verejnoprávnych masmédií v USA nie je plne vlastnené a financované z verejných zdrojov - preto politika PUBLIC DOMAIN sa na ne nevzťahuje.

Avšak také diela - obrazové, textové, zvukové - NASA (ako vládnej agentúry), pokiaľ neobsahujú vnorené autorské práva, sú neobmedzene a bezplatne prístupné komukoľvek - to dokonca celosvetovo a BEZ LICENCIE.

MAJAK
MAJAK
16.08.2018 10:20
0
0
re: rastaman

a preco by mi to mal niekto zo sro poskytnut? :) sice tam mam cloveka, ale ci sa to vobec moze.. :)

rastaman
rastaman
15.08.2018 12:59
0
0
@MAJAK,

a čo tak SRo sa spýtať? ;-)

MAJAK
MAJAK
15.08.2018 08:47
0
0
pravy kanal, lavy kanal.. :-)

vedel by niekto dodat zaznam zo zaciatku vysielania, kedy sa testovala stereovaha v case, ked nebezalo 24h vysielanie?

Kosto (neregistrovaný, 91.127.196.xxx)
Kosto (neregistrovaný, 91.127.196.xxx)
15.08.2018 05:49
0
0
Devín a rádio Klasika

Devín ma pestrofarebné programové spektrum. Čo mi prekáža na súčasnom Devíne je málo vážnej hudby, ako aj iných prúdov. Nejasne je postavená aj programová skladba. Ráno by bolo lepšie viac vaznej hudby s minimálnymi vstupmi moderátorov. Myslím, že hovoreného slova je v SRo alebo ak chcete v RTVS viac než dosť. Euroclassic nocturno zostavovane BBC ma tiež okresný čas z pôvodných 6 hodín na 4hodiny. A najväčšou pohromou bolo zrušenie rádia Klasika.

PeterDX (neregistrovaný, 195.91.49.xxx)
PeterDX (neregistrovaný, 195.91.49.xxx)
28.07.2018 11:45
0
0
A...

...taktiež na internete.

m (neregistrovaný, 88.212.36.xxx)
m (neregistrovaný, 88.212.36.xxx)
28.07.2018 11:13
0
0
topanka

Aj radio Litera je dobré,len to ide bohužiaľ len v nefunkčom DAB+

topanka
topanka
28.07.2018 10:39
0
0
Devín na šoférovanie

Náhodou som si vo februári hľadala na autorádiu čosi kľudnejšie (nie správy, nie hity) a natrafila som na čítanie z kníh. Paráda. Každé ráno frčím do auta na 6.30, aby som do 7.10 počúvala Devín a z roboty detto. A hrajú pesničky, ktoré som inde nepočula (teda v mnou počúvaných rádiách). Tá hrôza z dlhej cesty sa mi stala relaxom. Už ho mám aj na PC.
Vďaka.

MEMZ Trojan (neregistrovaný, 78.141.126.xxx)
MEMZ Trojan (neregistrovaný, 78.141.126.xxx)
10.05.2018 16:42
0
0
973

V Žiline pri vlakovej stanici vysiela na 97.3 best fm a anténa rock naraz (dokonca preráža frekvenciu 97.2 rádio devín)

Palo (neregistrovaný, 178.143.131.xxx)
Palo (neregistrovaný, 178.143.131.xxx)
12.12.2016 15:36
0
0
Szekeres

to evidentne pises o sebe, nic sa neda robit, len suhlasit s tvojou sebakritikou :)

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
12.12.2016 13:26
0
0
ad 09.12.2016 12:57, ujkopajko

..si nekorektny a arogantny..a asi aj hlupy

ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
09.12.2016 12:57
0
0
nuz

ako som pisal treba si potom doriesit pristup k tymto zdrojom.
kazdopadne 20.11.2016 13:45 som len odporucil ze hoci v tvojom pripade existuje nejaky problem s downloadom alebo prehravanim archivu (lebo na internet ocividne pristup mas) da sa aspon precitat obsah tej relacie a potom pri premiere alebo reprize si ho cez terestrialne vysielanie naladit.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
09.12.2016 12:41
0
0
ad. 09.12.2016 08:27, ujkopajko [

1. kto nema pristup k sieti=nema pristup k archivom
2. Ano, natahovanie casu v SRO je oficialna politika tejto "institucia". Je to jeden zo spuosobov, ako realizovat ich podnikatelsky zamer - karikaturu nizkonakladovky. Nie tak ako sa to robi v komercnom sektore (znizovanie nakladov v prospech akcionarov), ale tuto zvysovanie nakladov (neustaly tlak na rast koncesii) a znizovanie uzitkovej hodnoty na vystupe (zlacnovanie hodnoty programu) A ziskany rozdiel? Sup do vlastnych platov.
Co sa tyka hodnoty informacneho obsahu "informacneho radia"..V mnohom s Tebou suhlasim, A v niecom nie. Dalo by sa o tom dlho diskutovat. Bohuzial tu na to asi nie je vhodny priestor. Cesky rozhlas a uz vuobec nie TV uz bohuzial asi 6-8 rokov nemam moznost sledovat. Este ked som sledoval, bol skutocne na lepsej urovni. min. v oblasti prisunu informacii (nejenom Tacheci, i Kotel-Jilkova, Moravec a dalsi). Muziku naopak, ich hudobny vkus ..zrovna nemusim. Nech sa Ti dari!

ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
09.12.2016 08:27
0
0
szerekes

asi si ma nerozumel. ak si hladny po zmysluplnom slove tak by ti malo byt jedno ci ho naladis v spravny cas terestrialne alebo dohladas v archive. a pokial su tvoje zdroje nejak obmedzene tak ries radsej to. lebo co sa tyka slovenskeho rozhlasu, aj ked ho nemam potrebu nijak vychvalovat a obhajovat, tak zmysluplne slovo ponuka. je tam spravodajske respektive informacne radio slovensko. potom su tam v ramci sro radia zamerane na kulturu, umeniu, literaturu, filozofiu, historiu popripade rozne ine okrajovejsie temy.
takze ten format je splneny. samozrejme mozme sa bavit o jeho podobe, respektive obsahu rozsahu, pestrosti. tuna co sa tyka kultury, umenia, literatury, filozofie, historie a inych okrajovejsich tem si myslim ze sro nezaostava. maju radia fm a devin ktore su celkom zdatne aj ked samozrejme vzdy sa da nieco vylepsovat.

ak nieco zaostava je to podla mna spravodajsko informacne radio slovensko. tam maju podla mna resty. samozrejme vsetkych posluchacov uspokojit nemozu a mas smolu pokial nesplnaju uplne tvoju predstavu. formatu sa drzia. ale samozrejme vzdy sa da nieco menit. ked ho porovnavam so spominanym ceskym rozhlasom plus tak je urcite slabsie minimalne co sa tyka pestrosti rozsahu hlbky tem. alebo presnejsie aj v radiu slovensko clovek najde nieco o vede, technike, alebo nejakych hlbsich ekonomickych analyzach ale oni im ako keby narozdiel od cro plus venuju citelne MENEJ PRIESTORU a to je to co trochu stve aj mna (trochu pretoze ja si tie infosky najdem na internete aj na zahranicnych weboch v inych jazykoch takze mna to tak neboli). ten zvysok ako keby vyplnaju prevazne vatou. tu suhlasim ze ako nekomercne radio platene z koncesionarskych poplatkov maju iste vyhody optori komercnym a mozu si teda dovolit viac experimentovat s formatmi a obsahom.
viem si napriklad predstavit ze by okrem tej spominanej vacsej bohatosti obsahu tem, ich pestrosti mohli byt mnohe relacie odvysielane v iny cas ked ich pocuva viac ludi. oni maju myslim ze primetime pocas dna narozdiel od televizii. takze by sa dali urobit raznejsie zmeny. napriklad by kludne mohli zmenit relaciu nocna pyramida. jednak to vysielaju hrozne neskoro ked je o dost nizsia pocuvanost a jednak hoci maju casto zaujimavych hosti vedu s nimi bohuzial casto uplne jalove reci cim tu relaciu a hosti zovsednievaju. a navyse to az prilis casto prerusuju pesnickami ako keby vyslovene natahovali cas. viem si predstavit nieco na sposob relácie Osobnost Plus s Barbarou Tachecí z cro plus. to je radost pocuvat lebo ona sa zaujima okrem zivota toho hosta viac o to cim sa ten host zaobera. a ide do hlbky a nesere sa s tym. naopak v nocnej pyramide na radiu slovensko sa moderatorka zaujima viac o zivot toho hosta nez tym cim sa zaobera. co je podla mna chyba pretoze su tam casto vzdelani zcestovani rozhladeni ludia, vedci, historici, umelci, lekari atd. sakra to je tak vyzivna pôda pre zaujimavu diskusiu a tak trestuhodne nevyuzita... a po tych jalovych otazkach ide kazdu chvilu nejaka pesnicka.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.30.249.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.30.249.xxx)
23.11.2016 13:32
0
0
Prípadne

rádio ZET je tiež super.

http://pool.cdn.lagardere.cz/fm-zet

Daniel (neregistrovaný, 213.181.138.xxx)
Daniel (neregistrovaný, 213.181.138.xxx)
23.11.2016 10:52
0
0
Plus

Odporucam radio Cesky rozhlas Plus-iba hovorene slovo-publicistika, vsetky relacie maju v archive.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
22.11.2016 12:27
0
0
ad. 20.11.2016 13:45, ujkopajko

Ano, pokuisas sa mi nejako poradit. Vdaka. Ale velmi mi to nepomuoze. Nejdem zachadzat do detailov, iba to zhrniem. Podla mna je zakladnym poslanim verejnopravnej institucie sirit on.line signal terestrialnym sposobom. Vsetky ostatne ..hracky ako archiv, downloady, fuckebooky a ine somariny su iba doplnkovymi hrackami. Ak by som si mal informacie, ktore su pre mna nedostupne terestrialne stahovat z webov a riesit technicke podmienky prehravania, tak ej mi cela "verejnopravna" institucia ..na prt! Prilis zbytocne nakladna institucia, ktora 2/3 vysielacieho casu funguje iba ako juke-box. Taky juke-box si kazdy koncesionar dokaze doma zariadit sam na telefone a podla vlastnych preferencii a zostanu mu doma poplatky.

ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
20.11.2016 13:45
0
0
napriek pristupu na internet len terestialne

ok no. su rozne relacie a napriklad hoci mas nejaky problem si vypocut relacie dodatocne cez archiv alebo si ich stiahnut mozes si v nom aspon precitat obsah jednotlivych relacii a ked ta zaujme o com zvyknu debatovat
https://www.rtvs.sk/radio/archiv
tak si ich mozes vyhladat v programe. aj to je riesenie.
a nech neostavame len pri radii devin. ja napriklad teraz pocuvam z archivu relaciu vecerne reflexie kde maju zaujimavych hosti a temy. napriklad teraz tu mam diel kde je forenzny psychiater Anton Heretik a rozprava na temu agresivita. takze viem ze niekedy nabuduce si tu relaciu odsledujem

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
16.11.2016 13:09
0
0
ad. 15.11.2016 19:31, ujkopajko..DAKUJEM

cenim si Tvoje usilie. Ale nepomuoze mi to. Ja som odkazany na terestrialne sirenie. Nejake streamy a downloady mi bohuzial nepomuozu. Mimochodom, tentokrat som sa v sobotu a nedelu nahdodou trafil a oba dni som vecer zachytil disksusne relacie na Devine. V sobotu nejaka historia rozhlasu, co je sice tema, ktora ma velmi nezaujima, ale vdaka za akekolvek (neinfantilne) hovorene slovo. A v nedelu to bolo nieco zaujimavejsie, ale uz sa nepamaetam co

ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
15.11.2016 19:34
0
0
Szekeres

ak by ti nešiel prehrať zvuk tak si musíš vo svojom počítači nainštalovať niečo, myslím že ono ti to aj napíše že čo si máš nainštalovať po kliknutí na play.

ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
ujkopajko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
15.11.2016 19:31
0
0
Szekeres

no ale písal som aj že majú archív
tu je symposion
https://www.rtvs.sk/radio/archiv/11260/554699
tu zas pod starším názvom filozofická knižnica
https://www.rtvs.sk/radio/archiv/1274/339921
tu je relácia večer na tému ktorá zvykne byť na rôzne témy
https://www.rtvs.sk/radio/archiv/1412/549563

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over