Diskusia k téme Markíza premium, JOJ Premium
Prosím ťa už toľko nefetuj. LuboTS ti už jasne a myslím že dosť jasne napísal svoj názor nižšie. Ja odkúpim potom keď ty odkúpiš Vivu, Markízu a Joj tak ja odkúpim Superone, Hustler TV aj Dorcel TV možno aj Redlight HD ešte uvidím ako pustí rozpočet a stanem sa generálnym a aj programovým riaditelom.
Aký máš názor na prémiové bezreklámové stanice Markíza a JOJ? Prosím o tvoj názor na tieto stanice...
PS: Ak v budúcnosti odkúpim Viacom, potom obnovím VIVu a potom ešte aj odkúpim markízu a joj a pridám tie prémiové stanice :-)
Ano uplne presne. Velky suhlas big like!
Čakáš na môj názor? Tak ten je taký, aby už konečne bolo po prázdninách, potom vari budeš myšlienkami inde ako pri myšlienkach ktoré nikam nevedú
Príspevky k téme VIVA SK by viac ako tu pasovali k téme petícia za VIVA TV, tam to pasuje viac. Ide o to, že Markíza a JOJ by zvyšný čas, ktorý by na neplatených verziách išli reklami by využili na bonusový prémiový obsah buď to extra nejaká súasť relácie navyše a v prípade filmov a seriálov by sa mohli vysielať celé bez akéhokoľvek prerušenia a aj viac za sebou až ponajbližšiu reláciu, ktorá ide "naživo" a čas do jej začiatku by bol vyplnený napríklad reláciou, ktorá by v FTA verzii nešla a išla by iba v PAY verzii a prípadne by sa mohlo jednať tiež aj o reprízu už existujúcej relácie (prípadne aj viacerých). Keby to stálo tak, ako HBO, v čom by bol problém? Však náklady na obsah Markízy a JOJ sú nižšie ako v prípade HBO, nakoľko tam ide menej exkluzívneho obsahu, či ne? Prečo ak tov prípade HBO funguje to nemôže fungovať aj v prípade Markízy a JOJ? Čakám názory ostatných...
Ešte si teda idem aj ja svoje.
TV Program novej TV Viva Slovakia, ktorú zacvaká Jojka:
Pondelok - Piatok:
06:00 - 09:00 Viva Wake Up
09:00 - 11:00 Get the Clip
11:00 - 13:00 Viva Top 20 of the weak
13:00 - 15:00 Tweetclips
15:00 - 17:00 Simpsonovci
17:00 - 19:00 Futurama
19:00 - 22:00 Profesionáli - Maratón
22:00 - 02:15 Mafstory - Maratón
02:15 - 06:00 Night Sounds
Sobota:
06:00 - 09:00 Viva Wake Up
09:00 - 10:00 Simpsonovci
10:00 - 11:00 Futurama
11:00 - 14:00 Get the clip
14:00 - 16:00 Your Choice
16:00 - 17:00 Tweetclips
17:00 - 18:00 Simpsonovci
18:00 - 19:00 Futurama
19:00 - 23:00 Profesionáli - Maratón
23:00 - 03:00 Mafstory - Maratón
03:00 - 06:00 Night Sounds
Nedeľa:
06:00 - 09:00 Viva Wake Up
09:00 - 10:00 Simpsonovci
10:00 - 11:00 Futurama
11:00 - 13:00 Get the clip
13:00 - 15:00 Tweetclips
15:00 - 17:00 Viva Top 20 of the weak
17:00 - 20:00 Simpsonovci - Maratón
20:00 - 22:00 Profesionáli
22:00 - 02:15 Mafstory - Maratón
02:15 - 06:00 Night Sounds
Ten by sa k tomu asi vyjadril najlepšie:-) Ale aj od iných! Nečakal bysom, že sa tu bude vyjadrovať IBA stano a nikto iný...
To je iba môj návrh, ako by to mohli byť, nie je to sen ale návrh. Prečo, keď HBO vysiela za 12€ mesačne (aj s cinemax-om) absolútne bez reklám a zväčša filmy a to ešte k tomu aj relatívne nové, prečo nemôže takto vysielať aj markíza resp joj bez reklám a rovnaký obsah ako v súčastosti (čo je lacnejšie ako v prípader HBO, nakoľko tieto tv nemajú toľko nových filmov ako HBO a väčšinu programu aj tak tvoria aspoň na základných (markíza a joj, nemyslím tým ďalšie ako doma dajto joj plus a wau, kde filmov a seriálov už ide viac) väčšinu času prevažne vlastné relácie z vlastnej tvorby markízy a joj! Majú NIŽŠIE náklady ako HBO a prečo za rovnaký poplatok ako HBO by nemohli poskytnúť svoj obsah (aj snejakým bonusom, ktorý by potom vypĺňal chýbajúci čas) bez reklamy? Kde je problém??? Daj nejaký dôvod, ale hlavne by som čakal aj názory od ostatných...
Už keď Ty stále píšeš toľko sci-fi tak si dovolím aj ja. Dávno som tak myslel že keby bolo keby s uvedomením že sa také nikdy v živote nestane. Žeby vznikla Viva na Slovensku, ktorú by vlastnila Joj ale nevysielala by hudbu nonstop nejaká časť aspoň 50% určite by bola hudba a tá ďalšia polovica tá najlepšia vlastná tvorba ale fakt iba tá naj - seriály, prípadne maratóny seriálov ako Profesionáli a Mafstory veľa častí za sebou alebo niekedy len pár častí ale od 22 do 1-1:30 by kludne išlo Mafstory a potom videoklipy a niekedy kludne aj dlhšie. Profíci by tiež chodili po večeroch, mafstory môže ísť len po 22 hodine. Mimo vlastnej tvorby by sa samozrejme vysielali aj seriály Simpsonovci a Futurama. Žiadny odpad ako Naši a milion nevydarenych serialov radšej stale tie iste ale najlepšie. Už dávno som na také myslel že keby také bolo - úžasné by to bolo. Ale ako sa hovorí: znudená myseľ je čertová videohra.
Po správach by išli filmy alebo seriály alebo relácie BEZ prerušenia (ak by náhodou nešli dané relácie naživo) aj kľudne aj za sebou a až najbližšia live relácia ktorá by mala nasledovať by išla až po časovom "dobehu" a počas dobehu by nemuseli ísť klipy ale kľudne aj napríklad správy plus alebo nejaké iné relácie (samozrejme, že nie tieto súťaže to by bola asi najhoršia možnosť čo dať do výplňového času na synchronizáciu s FTA verziami). Počas tzv LIVE relácií by tieto relácie mohli pokračovať aj počas reklami s nejakými informáciami (napríklad v teleráne alebo televíznych novinách navyše), čo by na FTA verzii nešlo, napríklad ako som spomínal aj pred tým to, na čo aktuálne iba odkazujú na web stránku tvnoviny.sk a prípadne ešte aj niečo navyše. TJ klipy sú IBA JEDNO z VIACERÝCH možných riešení a asi JEDNO z NAJLACNEJŠÍCH. Tweetclips ísť na markíza premium a joj premium vôbec nemusí, to nech aj naďalej ide na VIVe, ale nech sa fily a seriáli neidúce naživo nekúskujú a potom nech sa vyplní zvyšok času po jeho skončení (ak nie klipy, tak aj kľudne nejaká relácia navyše napríklad noviny plus), alebo kľudne aj až po skončení viacerých filmov alebo seriálov bez prerušenia za sebou až do najbližšej LIVE relácie. A LIVE relácie môžu počas reklám vypĺňať klipy, ale kľudne môže ísť aj prémiová časť relácie počas reklamy iba na PAY verziách, čo by na FTA nešlo. Klipy sú iba hneď prvá možnosť, čo mi napadla, ale podľa financií by bolo možné navrhnuť kľudne aj niečo lepšie, napríklad relácie navyše ako napríklad správy plus alebo niečo nové. A počas LIVE relácií by mohol v rámci relácie počas reklami ísť prémový blok, kde by napríklad v televíznych novinách alebo teleráne hovorili o niečom, o čom by nehovorili napríklad bežnej verzii relácie, lebo by kvôli reklamám na to nebol časový priestor. Nekomentuj tu teda iba riešenie s klipmi a iba to, lebo to rozhodne nie je jediná možnosť, ktorú by som navrhoval.Čím atraktívnejší by bol ten obsah navyše, čo by bol namiesto reklám, tým viac predplatiteľov by tieto prémiové stanice mali.
Áno a Markíza premium bude dávať rôzne špeciály a videoklipy od Ellie Goulding prípadne kúpi exkluzívne práva na koncerty najlepšie live koncert priam Markíza vycestuje do sveta s prenosovým vozom. Joj premium bude zameraná viac na interaktivitu čiže vyhrávanie peniažkov teraz v lete letná výhra alebo eurovýhra, návrat bývalych moderatoriek a nabalovanie sa na hlupakoch ale najmenej 3x za den bude tweetclips popripade nejaka ta hitparada ale nie ta akože top 100 na Vive čo trvá 2 hodiny že 100 hitov za 2h nepohrajú ale normálna. Už tolko nesnívaj.
Ale ostať by mohli aj naďalej napríklad reklamy na sponzorov relácií (aspoň z vlastnej tvorby), nakoľko sa jedná o sponzora danej relácie, ina kostatné reklami by išli iba na fta verziách. Počas filmov alebo akvizičných seriálov (mimo vlastenj tvorby) by ale nemal byť dôvod na reklamy na sponzorov, nakoľko to nie je vlastná tvorba a platená verzie je platená. Toľko môj návr, teraz by som čakal vyjadrenia k danej veci od ostatných.
Klipy alebo iba mix identov stanice by išli len počas tzv. relácii naživo, počas filmov alebo seriálov či iných relácii by sa nič neprerušovalo a až po ich skončení do začiatku ďalšej reláciu/filmu/seriálu by išli klipy alebo kľudne aj nejaká relácia navyše, ktorá by na neplatenej nešla nakoľko by tam nebol na to ani čas (kvôli reklamám). Teda klipy sú jednou z možností, ale NIE JEDINOU! Prípadne by mohol byť aj blok filmov bez prerušenia a to až do najbližšej relácie typu "Naživo", v takom prípade by netrebalo ani plátať klipmi diery madzi filmami a po všetkých filmoch do najbližšej "naživo" relácie (napríklad teleráno) by išla nejaká relácia navyše, ktorá by na bezplatnej verzii nešla, trda rozhodne nemusí ísť iba o klipy, prípadne počas relácii "naživo" akými sú teleráno alebo správy by mohla ísť aj prémiová časť, ktorá by išla exkluzívne iba na prémiovej stanici (napríklad počas správ by išli počas reklamy prémiové správy napríklad to, čo do správ na markíze nedajú a iba pred reklamou odkážu na stránku tvnoviny.sk by mohli dať do správ počas reklami na neplatenej verzii) a potom by to klipmi alebo upútavkami či identami ani plátať nemuseli vôbec!
A napríklad by balík Markíza+JOJ mohol u operátorov stáť 15,-€ a celý zisk by išiel vysielateľom (markíza a joj) resp nejaké drobné z toho by si nechal skylink (asi 3,99), čo je cena servisného polatku, ktorý by v tom bol zahrnutý a podobne by to bolo aj u ostatných poskytovateľov. Prípadne by to mohlo byť pre mňa za mňa aj 20,-€! Pre ostatných by boli za základný poplatok (prípadne FTA cez dvb-t) dostupné aj naďalej neplatené verzie markíza a joj s reklamami tak, ako je to doteraz. Kde je problém? HBO to dokáže a markíza alebo joj nie? Nechápem, prečo by to nemalo byť možné!
Ešte mi napadlo, že také premium stanice by kludne aj vzniknúť mohli ale bola by tam podmienka. Musel by si zaplatiť každý mesiac sumu - ušlý zisk za reklamy. Už keď budeš platiť existenciu Vivy toto bude maličkosť. Ale ani arabský šejk by takto peniaze určite nerozhadzoval aj keby ich mal donekonečna. Ale toľko aj tak nemáš lebo ako poznamenal môj kamarát s ktorým vždy súhlasím - sedíš len celé dni na chate bez motora a bez rozumu.
Najprv som len začal čítať príspevok nepozeral som kto je autorom ale počas čítania som si povedal ktorý macher už len mohol takúto blbosť založiť a potom pozerám autora a hovorím si no kto asi - je to jasné. To by nefungovalo pretože oni z reklám žijú a keby aj stanice by boli spoplatnené mimoriadne tak ako HBO. Reklamy sú biznis ale prezradím ti tajomstvo. Aj môj sen by bol taký, že namiesto reklamy by išli na spestrenie 2 pesničky (videoklipy) a potom by film/seriál pokračoval ale také nikdy nebude. Hudobnú prestávku si zvyknem robievať aj sám tak že buď stlmím reklamy na nulu a pustím rádio kde odohrajú 2-3 songy alebo rovno prepnem na nejakých 7-8 minut na MTV Dance alebo MTV Hits, prípadne na VH1 alebo VH1 Classic. Takže človek si také spestrenie môže urobiť aj sám namiesto otravných reklám. Pre pomalších: reklamy boli vždy aj budú lebo je to obrovský biznis aj keď ja osobne reklamy nemusím keďže väčšina z nich je naozaj otravných.
Tieto spoplatnené stanice by mohli byť súčasťou platených balíčkov (napríklad tématické alebo prémiové a podobne):
Napríklad súčasťou skylink MULTI alebo KOMBI, prípadne samostatný Markíza+JOJ a podobne aj inde na slovanete napríklad slovenský balík plus alebo balík slovakia, ktorý by mohol byť tématický (ako napríklad športový, filmový, dokumentárny, junior), prípadne podľa uváženia prémiový a podobne aj u iných poskytovateľov:-) A verzie s reklamami by boli aj naďalej v základe...
Mohli by dať spoplatnené verzie kanálov Markíza a joj group:
Markíza premium HD, Doma premium HD, Dajto premium HD, JOJ Premium HD, JOJ Plus premium HD, Wau premium HD, ktoré by vysielali úplne bez reklám!
Počas relácii "naživo" by počas reklám mohli vysielať klipy alebo upútavky, prípade mix identov tv stanice a počas vopred pripravených relácií a repríz by mohli tieto relácie vysielať bez prerušenia (napríklad filmy alebo seriály a samozrejme akékoľvek reprízy) a po skončení by sa až do času začiatku ďalšej relácie mohli vysielať napríklad klipy alebo by sa mohli vymyslieť nejaké nové relácie, ktoré by išli len na prémiových verziách kanálov (napríklad noviny plus po skončení prvého celovečerného filmu až do začiatku ďalšieho na FTA verzii stanice, to by videli len diváci premium verzie). Čo na to???
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň