Diskusia k téme kto má najviac reklám
Tiež je dôležité navysielať dlhé reklamné bloky, ale skôr kratšie a radšej viac. 2-3 reklamy sa ešte dajú zniesť, ale dlhé reklamné bloky sú dosť otravné. Pred časom často vysielali jednu reklamu, kde spievali veľmi falošné a už po druhom vypočutí mi začali totálne liezť na nervy. Ako náhle ju pustili, prelaďoval som. To bola zároveň aj antireklama, lebo rádio stratilo počúvanosť z oveľa väčšie prachy a získali z tej trápnej akože reklamy. Možno však chceli zaujať práve tým, že vytvorili nemožnú reklamu, ktorú zaregistruje každý
nieje dolezito kolko ale za co. Viac reklam akurat otravuje posluchaca a znizuje efektivitu reklamy. Aj v televizii preladujes ked idu reklamy. Navyse lacne reklamy su predzvestou konca stanice bez ohladu na to ci odstavim konkurenciu alebo nie. V konecnom dosledku na to doplati ten, co predaval lacno. Reklama totiz nieje brakovy tovar zo siete lacnych supermarketov
Kazdy si vybera svoju strategiu, uvidime. Nechame sa prekvapit. Ale musim uznat, ze reklamne spoty vedia robit!!! Ked je sot vtipny, tak nepolezie na nervy.
ale maju to celkom riskantne, lebo sa to kludne moze obratit - vela reklam, ludom polezie na nervy. polezie na nervy - mensia pocuvanost. mensia pocuvanost - menej reklam = mensi zisk ako keby mali menej reklam za vyssiu cenu
Ale rozmyslaju.... Ked daju lacnejsie, predaju viac. Ked daju draho, vela jej nepredaju... Celkom logocke aj koli N-radiu.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň