Diskusia k téme kto má najviac reklám
![NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx) NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Tiež je dôležité navysielať dlhé reklamné bloky, ale skôr kratšie a radšej viac. 2-3 reklamy sa ešte dajú zniesť, ale dlhé reklamné bloky sú dosť otravné. Pred časom často vysielali jednu reklamu, kde spievali veľmi falošné a už po druhom vypočutí mi začali totálne liezť na nervy. Ako náhle ju pustili, prelaďoval som. To bola zároveň aj antireklama, lebo rádio stratilo počúvanosť z oveľa väčšie prachy a získali z tej trápnej akože reklamy. Možno však chceli zaujať práve tým, že vytvorili nemožnú reklamu, ktorú zaregistruje každý
![reklamator (neregistrovaný, 84.47.95.xxx) reklamator (neregistrovaný, 84.47.95.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
nieje dolezito kolko ale za co. Viac reklam akurat otravuje posluchaca a znizuje efektivitu reklamy. Aj v televizii preladujes ked idu reklamy. Navyse lacne reklamy su predzvestou konca stanice bez ohladu na to ci odstavim konkurenciu alebo nie. V konecnom dosledku na to doplati ten, co predaval lacno. Reklama totiz nieje brakovy tovar zo siete lacnych supermarketov
![KYLO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx) KYLO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Kazdy si vybera svoju strategiu, uvidime. Nechame sa prekvapit. Ale musim uznat, ze reklamne spoty vedia robit!!! Ked je sot vtipny, tak nepolezie na nervy.
![DJ Catman (neregistrovaný, 0.0.0.xxx) DJ Catman (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
ale maju to celkom riskantne, lebo sa to kludne moze obratit - vela reklam, ludom polezie na nervy. polezie na nervy - mensia pocuvanost. mensia pocuvanost - menej reklam = mensi zisk ako keby mali menej reklam za vyssiu cenu
![KYLO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx) KYLO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Ale rozmyslaju.... Ked daju lacnejsie, predaju viac. Ked daju draho, vela jej nepredaju... Celkom logocke aj koli N-radiu.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music114/v4/b3/14/5e/b3145e01-d73e-754a-2356-5cbbf2fc8878/source/64x64bb.jpg)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)