menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Expres

4142 príspevkov
Stano (neregistrovaný, 178.143.92.xxx)
Stano (neregistrovaný, 178.143.92.xxx)
30.01.2018 18:24
0
0
Hitparada

Jediny dovod preco si na tyzden naladit Expres.

GAZZA (neregistrovaný, 213.151.202.xxx)
GAZZA (neregistrovaný, 213.151.202.xxx)
30.01.2018 14:01
0
0
otrasné radio

Expres je nepočúvateľné rádio. Celú svoju počúvanosť má postavenú na blbej súťaží, neaktuálnom dopravnom servise, rotácii rovnakých pesničiek a neustálom púšťaní otravnej zvučky, že počúvate rádio expres.

Palo (neregistrovaný, 178.253.137.xxx)
Palo (neregistrovaný, 178.253.137.xxx)
30.01.2018 11:05
0
0
Hitparáda najväčších hitov všetkých čias na Exprese?

Minulý rok vyhrala skladba Sofia od Alvaro Soler :-D Naozaj teda od soboty na Exprese 2018 najväčších hitov všetkých čias???

Seth
Seth
25.01.2018 07:36
0
0
Veru tak Stanko

Ale ...... Ovečka, nepochopí :D

iGOR (neregistrovaný, 217.197.144.xxx)
iGOR (neregistrovaný, 217.197.144.xxx)
24.01.2018 23:33
0
0
2018 hitov

Najdlhšia rádiová hitparáda
Od 3. februára, iba na Exprese

https://www.expres.sk/chart/2018-hitov/

Stano (neregistrovaný, 188.167.254.xxx)
Stano (neregistrovaný, 188.167.254.xxx)
24.01.2018 15:21
0
0
Suťaž

lebo si za prve sprosta ze si zalozila novu temu kedze radio expres tema uz existuje a za druhe si taktiez blba ze posielas sms-ky na sutaz ktora prioritne sluzi na to aby zarobil Expres a nie posluchaci. Tato sutaz bezi uz roky lebo je to pre nich obrovsky biznis a nie preto aby zarobil a vyhral posluchac. Mimochodom sutaze sa zucastnuje velke mnozstvo ludi takze je mala šanca na vyhru a všetko je len o nahode koho mašina vylosuje.

evina (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
evina (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
24.01.2018 15:13
0
0
pocuvam radio expres

stale vytahujete vychodniarov moje cislo je asi neviditelne mesacne ucty mam 100 euro a nikdy nevyhram to je o nicom

. (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
. (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
17.01.2018 03:11
0
0
@PeterDX

Najdlší dopravný servis trval v minulosti okolo 10 minút, bol aj o tom článok v nejakých novinách na nete...

iGOR (neregistrovaný, 145.255.156.xxx)
iGOR (neregistrovaný, 145.255.156.xxx)
16.01.2018 21:34
0
0
2018 hitov

Dalo sa predpokladat, ze Expres opat pride s touto hitaparadou. Myslim si, ze to obohati program a aj hudobnu dramatargiu ako kazdy rok

PeterDX (neregistrovaný, 151.236.224.xxx)
PeterDX (neregistrovaný, 151.236.224.xxx)
16.01.2018 15:36
0
0
BTW, na cestách kalamita

Dopravný servis na Exprese po 15:30 trval viac než 3 minúty!

JaSomJa (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
16.01.2018 15:25
0
0
2018 hitov

Najdlhšia rádiová hitparáda všetkých čias. Už čoskoro. Iba na Exprese

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
22.11.2017 07:08
0
0
Anxi

Super :-) Ozyvam sa neskor ale potesilo ma to. Dakujem za vycerpavajucu odpoved a urcite si to popozeram :-)

anxi (neregistrovaný, 95.102.148.xxx)
anxi (neregistrovaný, 95.102.148.xxx)
20.11.2017 20:06
0
0
@Opytujucisa

Som rád, že máme podobné zmýšľanie :-). Však práve o to ide, že aj na Slovensku sa robí množstvo zaujímavej a dobrej hudby, len sa človek o nej dozvie iba z _FM a nie našich komerčných rádií. A práve nielen tej náročnejšej, ale takej, ktorá je napr. v Británii považovaná za pop, len u nás nie.
Spomínal som už kapelu Bad Karma Boy, ktorá má iba slovenské texty. Z predchádzajúceho albumu Údolia a kopce dokonca skladbu Dunaj začalo trochu hrať aj Rádio Slovensko. Čerstvý album Prekrásny nový svet je vďaka produkcii Pištu Kráľoviča trochu posunom k elektronike, ale tie skladby sú zaranžované parádne. Napr. Na dne rieky, Blízke brehy, V exile. Veľmi pekný je aj debut Botanika Ely Tolstovej a jej kapely Tolstoys. Spievajú po slovensky aj anglicky. Sú tam väčšinou pomalšie pesničky ako Right Choice, Motto, Nice Song, ale aj jedna rýchlejšia – Diamond Coat. Z nového EP kapely Elections In The Deaftown, ktorá sa od indie gitarovky posunula k synth popu napr. tanečný singel Lines. Nová skladba A Time For Everything od kapely Diego je síce pomalšia, ale je veľmi pekná. Určite by sa dalo niečo vybrať aj z tohtoročných aj starších albumov a EP od Fallgrap a Bulp napr. Iná, Dym, Far Light, What Is Worth, alebo od Buy Her Sugar – Blue Monday, Turn Away a Od Genius Locci - Why I Cant. No a o stáliciach, ktoré robia popiny ani nepíšuc napr. posledný singel Pod paplón od PPE, alebo Linda od Pary (hrávajú ju už aj na Rádiu Slovensko), a tiež mnohé od Billy Barman alebo Hviezda a Korben Dallas. Takisto tebou spomínaní Purist robia veľmi počúvateľný elektronický pop.
Zo zahraničných okrem spomínaných Arcade Fire The XX, Jessie Ware ešte napr. Charlotte Gainsbourg, Belle and Sebastian, Kelela, London Grammar, CHVRCHES, Jens Lekman, Baio, Future Islands, The War On Drugs, The National, Elbow, Florence and The Machine a pod.
Ale treba to robiť z citom a nie aj dobrú skladbu nadmerným rotovaním poslucháčom vyslovene znechutiť. Napadajú ma napr. skladby Somebody That I Used To Know od Gotyeho a Kimbry alebo Pumped Up Kicks od Foster The People, ktoré zo začiatku hrávalo len _FM. Po tom, čo ich začali do nemoty hrať naše komerčné rádiá, ktoré nepoznajú mieru, ich na FMku stiahli. Hrávajú tam iné, tiež skvelé skladby od Gotyeho, Kimbry a Foster the People.

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
20.11.2017 10:33
0
0
muzak no jasne

na tento termin som aj zabudol. tak zvana vytahova hudba
http://www.vytah.sk/vytahy/vytah-a-hudba/
http://mocca.blog.cz/en/0702/vytahova-hudba
presne na toto som sa snazil rozpamatat ked som siel v praci na hajzel a tam hral expres. ze co mi to pripomina.
co sa funka tyka myslim ze je to o nom zname ze mal pestrejsi hudobny vyber. myslim ze sa zmenilo to ze pribudli peoplemetre ? nech ma opravia ti ktori maju lepsi prehlad, ja tymito zalezitostami zase tak nezijem.
myslim ze som to tu z niekde pisal ze by sa isto nasli piesne ktore by mohli ako expres tak expresu podobne radia zaradit do repertoaru. je uplne jasne ze nejaky narocnejsi hudobny experiment ci uz po stranke formalnej ako napriklad typu Klára a Ján - Druhý debut ma asi problem vstrebat aj posluchac radia fm a po stranke obsahovej by mal problem zase bezny posluchac komerc. radii vstrebat nieco ako ked Daniel Balaz v relacii pomala hudba pustil Jóhanna Jóhannssona. ale nechce sa mi verit ze by bezny posluchac komerc. radia nevstrebal trebars napriklad nieco od interpretov ktorych spomenul anxi. trebars od tych The XX - I dare you. nebavime sa teraz o tom ci sa to paci tu miestnym diskutujucim, bavime sa o tom ci to ma atributy pre penicku ktora by mohla zaujat aj nenarocneho a nerozhladeneho posluchaca. je to dostatocne melodicke, chytlave, svojim sposobom vlastne nenarocne a zaroven prijemne svieze, tak trochu malinko "indie"
https://www.youtube.com/watch?v=zHd0uQKVROE
alebo ti Arcade Fire su este viac pocuvatelni. z nasich okrem uz spominanych doplnim este trebars The Purist - Silence keeps us alive. a ked nie Purist tak z tych spominanych by aspon Bad Karma Boy - Dunaj mohli byt pocuvatelni. cize hoci nie vsetko by sa dalo od tychto skupin hrat, ale trebars aspon jednotlive kusky ktore by nesu v sebe znaky niecoho kvoli comu by tuctovy posluchac hned nepreladoval radio stanicu. a popritom by priniesli aj nieco ine, trochu nove, svieze, neobohrane. este by si plnili aj kvoty o hranosti slovenskych interpretov.

ps: anxi uz dlho som nepocuval radio_fm takze som ho trochu zanedba. vidim ze si podobna krvna skupina, dal si sem velmi dobre typy. ak budes ochotny a mat naladu mozes dat este aspon zopar dalsich prikladov z fmka. nech viem co som zameskal alebo si pripomeniem co som pozabudal. nemusis do tohto fora, kedze je o exprese, ale mozes trebars do fora pre fmko. dik :-)

anxi (neregistrovaný, 195.91.113.xxx)
anxi (neregistrovaný, 195.91.113.xxx)
20.11.2017 07:53
0
0
@JaSomJa

Zase musím len súhlasiť s Opytujúci sa. Tiež je to pre mňa záhada, že ľuďom naozaj stačí len to čo ponúkajú komerčné rádiá - buď síce dobré staré, ale opakovaným nadmerným hraním totálne prevarené piesne (hlavne 80s, 90s), alebo ten súčasný muzak (latino, preafektovaný kvázi soul a piesne ktoré aranžmánmi aj hudobnými postupmi akoby boli robené pre malé deti do škôlky a nie pre inteligentných dospelých ľudí). Ďalej infantilné témy nepresahujúce celebritný bulvár, sexuálne narážky a pod. podávané moderátormi s biednou slovnou zásobou. Neviem, možno je to spomienkový optimizmus, ale zdá sa mi, že v 90. rokoch bola situácia lepšia - Fun rádio nebolo ako dnes čisto puberťácke, hralo pestrejšiu hudbu a malo aj kvalitných moderátorov (Demeter, Tibor, Vlado Voštinár), Hrycov Twist okrem toho, že v dobe mečiarizmu suploval tendenčné verejnoprávne spravodajstvo, mal tiež hudobný archív tiež ďaleko bohatší než ten oldiesový odvar Viva, ktorý vznikol na jeho troskách. Predchodca súčasného alternatívneho Rádia_FM, teda Rock FM bolo tiež hudobne zaujímavejšie než trebárs dnešné Rádio Slovensko. Myslím, že tento marazmus spôsobil práve Expres s tými debilnými calloutami a ostatné komerčné rádiá sa začali opičiť po ňom, podobne ako aj zo začiatku celkom dobrá TV Markíza začala latku vkusu po vzore TV Joj nastavovať čoraz nižšie, aby jej konkurovala.
Netvrdím, že každému vyhovujú žánre ako indie rock, Drum and Bass, ale skutočne na Slovensku sa robí aj kvalitný inteligentný pop ako robí napr. Puding pani Elvisovej, Bad Karma Boy alebo Billy Barman. Takisto v zahraničí sú už za mainstream považovaní napr. Arcade Fire, The XX, Jessie Ware a pod. U nás je to "ťažká alternatíva", ktorú hrá len _FM. Už nie je celkom pravda, že by komerčným rádiám len major labely (Universal, Sony, Warner) diktovali, čo majú hrať, ale je to hlavne tým, že ich "hudobní dramaturgovia" vôbec nie sú osobnosti ako napr. Daniel Baláž, a teda sa snažili aspoň trochu kreovať vkus poslucháčov, ale automaticky im podhadzujú to, čo sa predpokladá, že sa im bude páčiť.

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
19.11.2017 09:00
0
0
ale no :-)

nechajme tieto totalitne maniere. ja tiez nejdem zakazovat expres a jemu podobne radia :-) alebo zakazme potom aj vsetky ostatne stanice s nizkou pocuvanostou v ramci rtvs. alebo rovno aj s nizkou sledovanostou ako je stv2. no to by sa ti pacilo ze. radio fm je radio pre mensiny :-DD to znamena pre narocnejsich posluchacov s vycibrenym vkusom haha ;-)
nikde netvrdim ze moje radio je naj, top a kazdy by ho mal pocuvat. snazim sa len vo svojom volnom case pochopit mentalitu ludi pocuvajucich expres a jemu podobne radia akych je vacsina a cez to zaroven pochopit aj sledovanost tv stanic, tv programov, filmov v kinach a celkovy vkus tej vacsinovej nadradenej masy ktorej vkus sa nesmie kritizovat. konkretne ze ci im teda takto naozaj dokonale vyhovuje ta repetitivnost, monotonnost a vyslovene vtierava komercna vsednost. zatial sme sa teda dostali iba k tomu ze teda expres patri medzi normalne radia, fm teda logicky asi medzi nenormalne a je nehorazne ze vobec existuje a ze jeho posluchaci maju co pocuvat. vlastne je nehorazne ze vobec existuju ludia ktori maju taky vkus :DDD

Ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
Ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
18.11.2017 21:04
0
0
Fm odpad

Je to nehoráznosť aha SR šíril za naše peniaze na výkonných ženevských frekvenciách rádio ktoré má počúvanosť na hranici rádia Lumen

Pe3k
Pe3k
18.11.2017 20:57
0
0
@Ja niesom Ty

Myslíš, aby preladili na Expres? :)) Tak, ako Ty nedopustíš na jedno rádio, iný zasa na to svoje. Každý z nás uprednostňuje to "svoje", ktoré je preňho najlepším kompromisom - dokonalé rádio neexistuje.

JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.137.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.137.xxx)
18.11.2017 15:52
0
0
anxi

Čo robí to Tvoje _FM? Podľa mňa núti poslucháča k hľadaniu iného rádia. Všetka česť rádiu _FM, aj také niečo má miesto v éteri, ale odporúčam Ti urobiť jeden pokus. Skús stovke ľudí na pol hodinku pustiť to Tvoje _FM. Čo myslíš, koľko ľudí bude ohúrených z toho, aké skvelé rádio si im pustil? Myslím že viac ako 10 ich nebude, minimálne 90 Ti povie, aby si to preladil na niečo normálnejšie

anxi (neregistrovaný, 80.242.41.xxx)
anxi (neregistrovaný, 80.242.41.xxx)
18.11.2017 15:40
0
0
@Opytujúcisa

Súhlasím s tebou do bodky - napr. moderátori a hudba na rádiu Slovensko a komerčných rádiách. Vďaka za _FM, ktoré svojich poslucháčov kultivuje a vzdeláva.

Marek
Marek
12.11.2017 10:12
0
0
jingle, rok 2010

Ma niekto na nete jingle z roku 2010 ?

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
28.10.2017 17:40
0
0
aby bolo jasne

:-)) to radio slovensko si vypocujem len kvoli spravodajstvu. mozno sem tam aj nejakej relacii (studio svet napr.). inak je to po hudobnej stranke katastrofa (opat z mojho subjektivneho pohladu) a co sa programovej struktury tyka no taktiez su ako veklik a casto nezazivny az je to trestuhodne nevyuzity potencial lebo nie su komercne radio.

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
28.10.2017 17:11
0
0
a potom...

okrem fm si vypocujem aj devin, aj radio slovensko a keby antena nebola len kolovratok tak pocuvam aj ju. pocuvam aj zahranicne ale to sem nepatri.

ale ja zas tak radiami nezijem :-) len si tak hovorim ze co ma v skutocnosti vacsi vplyv na vyber hudby a celkoveho stylu a programu nejakeho radia. je to len o vkuse posluchacov ? nemyslim si. myslim ze to funguje aj opacne, ze aj radia vplyvaju na vkus posluchacov. mozno keby sa posluchaci dostali aj k niecomu inemu tak by to mozno prebudilo ich zvedavost, alebo chut po zmene. teraz nemam samozrejme na mysli to ze keby poculi nejaky narocny experiment, alebo klasicku hudbu, alebo filozoficku debatu z radia devin, ze by ich to zaujalo :DDD az tak naivny nie som. ale su veci (hudobne, alebo diskusne) ktore hoci nezapadaju uplne do toho najvseobecnejsieho vkusu myslim ze by mohli zaujat. uz som to tak v byvalej praci kde nas bolo menej vyskusal. som naladil nieco ine, nie vsak prilis narocne a povedali si mmm celkom zaujimave. ono niekedy sa mi zda ze je to zo strany posluchacov iba lenivost vyskusat nieco nove. ze si iba na nieco zvykli. a to je skoda.

Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Opytujucisa (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
28.10.2017 16:57
0
0
:-)

1. neviem ako vas napadlo ze pocuvam fun radio. co tu mate stale s tym podozrievanim ze niekto kto nema rad expres tak pocuva fun :-) funko ako tiez vyslovene komercne radio nema vo svojej podstate az tak daleko od expresu, mozno ma len vtipnejsich moderatorov. asi preto dostavaju aj viac ponuk do televizii ;-)
ja si zase podla stylu pisania tej pochvaly expresu mozem mysliet ze tu mame nejakeho zamestnanca tohto radia :-)

2. ja sa vsak kazdopadne pytam preto lebo som zvedavy na mentalitu ludi ktori ho pocuvaju a trosku dufam ze sa ozvu aj ini nie iba ti isti. lebo si hovorim ze v praci je nas mrte vela, sme rozne povahy, ale viacerym to donemoty opakujuce sa radio ide uz na nervy. ale zaroven si hovorim ved ma velku pocuvanost. asi to nieco vypoveda o vacsinovom vkuse nasho naroda.

3. a nepytam sa preto lebo by som chcel OBJEKTIVNE hodnotit ktore radio je lepsie ktore horsie. to sa totiz v tomto pripade neda. to sa da len SUBJEKTIVNE.

4. takze subjektivne je pre mna expres nezaujimave ako moderatormi ktori nerozpravaju nic co by ma zaujimalo (okrem tej relacie s Branom Zavodskym) navyse sposobom ktory je mojmu povahovemu typu vzdialeny a s pesnickami ktore su sto krat prevarene, neprogresivne, silne komercne.

ja toto radio pocuvam nedobrovolne, ale dobrovolne pocuvam ine. ja som z ineho sudka. neznasam monotonnost. vyberam si radio fm. navyse pustaju aj slovensku hudbu to ale neznamena elan, smatanova a desmod do zblbnutia. naopak vdaka nim som spoznal mnohych pre mna dovtedy neznamych slov. tvorcov. alebo aj roznych inych zahranicnych ktori by mi inak mozno unikli. dokonca niekedy zahraj az experiment. dalej v diskusiach sa dozviem vela noveho z oblasti kultury, spolocnosti. dozviem sa predovsetkym vela o hudbe pretoze oni hudbou ziju, nepovazuju ju len za pozadie. nepodcenuju posluchaca a nemyslia si ze mu staci podhodit len nejake sucasne top hity ktore su vlastne spriemerovanim vacsinoveho vkusu od hudobnikov pre ktorych je hudba asi len zarobkova cinnost a nie laska. ok popritom obcas pustia aj starsie veci od ludi ktori hudbou naozozaj zili (Nirvana napr. tym ma prekvapili) ale aj to robia len kvoli konkurecnym radiam (v tomto pripade napr. radio Antena rock).

***** (neregistrovaný, 84.245.107.xxx)
***** (neregistrovaný, 84.245.107.xxx)
27.10.2017 21:43
0
0
expres vs fun

Tiež súhlasím, že Expres je oprávnene najpočúvanejšie rádio. Dá sa počúvať celý deň narozdiel od Fun. Fun sa snaží napodobniť Expres no jednoducho na to nemá. Expres stále pracuje na sebe no Fun nie a preto má také výsledky. Pre mňa je absolútne nepocuvatelny poobede keď vysiela Sajfa. Ja neviem ale asi 3 krát som pocuval jeho vysielanie a musím povedať, že nič horšie som snáď v SK éteri nepočul.

Počúvanosť
utorok, 16.7.2024
1.
21,20%   + 0,08%
2.
18,32%   - 0,60%
3.
10,54%   - 0,01%
4.
9,43%   + 0,09%
5.
7,39%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 16.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over