menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme pocuvajme Radio_FM

84 príspevkov
radu (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
radu (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
11.03.2006 10:16
0
0

hmm...sučastný trend=čím horšie tým lepšie..bohužiaľ

SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.03.2006 23:34
0
0

Nech je Expres, aký len chce, nepočúvajte ho - vymýva mozgy ľuďom - a ešte jedno: Fun je somarina

Paľo (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
Paľo (neregistrovaný, 80.232.117.xxx)
09.03.2006 21:57
0
0

Tak s tým bohužiaľ súhlasím... Je lepší...Bohužiaľ.

THE CHEMICAL BROTHERS (neregistrovaný, 195.28.86.xxx)
THE CHEMICAL BROTHERS (neregistrovaný, 195.28.86.xxx)
09.03.2006 19:20
0
0
SRo

presne tak.ale expres je uz lepsi nez fun.hoci nepocuvam obidve

SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
09.03.2006 19:10
0
0
pocuvajme Radio_FM ...

... a nepočúvajme Rádio Expres !!! :-)

radu (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
radu (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
09.03.2006 18:40
0
0

v piatok 4 elements

kowboj (neregistrovaný, 147.232.65.xxx)
kowboj (neregistrovaný, 147.232.65.xxx)
09.03.2006 15:26
0
0

tesime sa na dnesny SAMPLER RADIO SHOW

nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
nico (neregistrovaný, 85.248.66.xxx)
09.03.2006 12:38
0
0

Vecer Sampler !!!!!! Viktor Hazarrrrrrrrrrd a Lyrik HHHHHHH.

MAJAK (neregistrovaný, 87.197.15.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 87.197.15.xxx)
08.03.2006 11:12
0
0
mas pravdu

:) mas pravdu boro, aj ja si to myslim, ze len treba dobre smerovat antenu, lebo mam kamarata v Jihlave, a ten dokaze pomocou yagi anteny prijimat slovensko1 z banskej bystrice :)

Boris (neregistrovaný, 85.216.227.xxx)
Boris (neregistrovaný, 85.216.227.xxx)
07.03.2006 18:05
0
0
príjem

Maják, s tými vysielačmi to nie je také jednoduché, ako si myslíš - napr. ten Horský park, ktorý uvádzaš nemôže byť smerovaný na Dúbravku z dôvodu obmedzenia vyžarovania do Rakúska. S vertikálnou polarizáciou nie je žiadny problém - ten vysielač je určený čisto pre pokrytie mesta.
To, že si na južnej strane Štiavnických vrchov chytal lepšie Kamzík, ako B. Bystricu je pochopiteľné - Suchá hora je za prekážkou a Kamzík na dohľad v smere vyžarovania.
Čo sa týka hustoty vysielačov FMka, tam je to možno trošku predimenzované, ja ho chytám v BA zo Sitna, Nitry, Trenčína, V. Javoriny, B. Bystrice, Žiliny, ale aj z Kráľovej Hole, no to už je extrém. Určite všade na Slovensku ide aspoň jeden vysielač, tyreba len vedieť, ako na to.

MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
07.03.2006 09:09
0
0
a napriklad Liptovsky Mikulas....

tu sa da napr. radio FM chytit az na neuveritelnych 5tich frekvenciach, a to je teda ako neviem naco dobre, ze prilahle vysielace alebo vykryvace, stoziare a kadeco ine prave na tomto mieste maju take idelalne podmienky na sirenie signalu. na miesto toho, aby SRo monitoroval oblasti kde nemaju pokrytie, a snazil sa ich pokryt napr. aj malym vykryvacim miestnym s malinkym vykonom, tak tam nedaju nic a radsej daju 5 roznych tak, aby zo vsetkych 5tich bolo mozne prijimat 1 radio na 1 mieste, to nedava zmysel, vsak?! ::)))) chore, ja viem, ale to je uz asi osud. :-|
a este daco ma teraz napadlo, bol som na chate priamo pod Sitnom, z druhej strany Banskej stiavnice, teda pri pocuvadlianskom jazere, a tam bola dobra sranda, na miesto toho, aby som chytal Funko lepsie na Banskobystrickej freq, kde je tusimze 90kW, cize by si sa signal teoreticky mohol sirit aj ohybom poza kopec sitno(1009m) kedze 1231m (sucha hora) robi svoje, tak som mal velmi dobry prijem prave z Bratislavskej frekvencie , hahah uplna haluz, ale ani ja som nechapal. :D

Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
07.03.2006 09:03
0
0

MAJAK, :))) spomenul som si ako som lietal po nasej chate a hladal nejaky slusny signal Twistu ked vysielali Pana Prstenov, pripadal som si totalny idiot, nakoniec som ho nasiel v kupelni na okne !!! Otec tam nechce dat nejake tzv. stolove radio, takze ked som tam mam najprv behanie za signalom. Chata je v takom udoli kde na severe su Tatry, takze ked sa zoberie do uvahy zakrivenie planety a odraz od atmosfery a Tatier, mam tam madarov so super signalom ale nasis co maju vysielac na Kralovej Holi s efektom mora.

MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
07.03.2006 08:52
0
0
DRM? sa zobud!

to uz radsej budem pocuvat radio cez net, nez DRM, pretoze tam v zivote nebudu take advanced funkcie ako napr. RDS, lebo sa to tam proste nema do zbytkoveho signalu ako dostat. a okrem toho, cela ta sranda moze byt maximalne tak mono. takze neviem ako ty, ale ja silne pochybujem, ze sa dakedy celoplosne zacne s vysielanim Digital Radio Mondiale. Nech pekne krasne radsej nechaju standardne LW, MW, SW a FM, a k tomu nech si pridaju pre mna za mna DVB-T a moze byt aj DVB-C, ale DRM, to podla mojho nazoru nikam nevedie.

MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
07.03.2006 08:49
0
0
A chyba je v tom, ze anteny z vysieacov smeruju vsade inam

napr. taka Zilina, vsak ako nie je to uplne na severe, ale keby aspon par vykonnych stanic malo anteny smerovane o.i. aj na este viac sever, tak by to bolo ok, ale nie, ved naco, ze.. :)
to mas asi ako to, ze co je v Bratislave vysiealc horsky park, tak tam ma antenu byvala Hviezda fm, a ta ma smerovanie na mesto, ale ze by dakoho napdlo davat antenu aj smerom na dubravku, tak to uz nie. a este k tomu vsetkemu je polarizovana vertikalne, a to je uz potom trosku komplikovanejsie, a zbytocne komplikovanejsie, lebo ked mas svoju antenu polariz. H, tak potom asi na jedu stanicu si nedas zvlast antenu, vsak je ta, a samozrejme prijem potom nie je idealny. skoda hovorit. a mas pravdu, na to,ze sa jedna o statny rozhlas, a televiziu, tak maju v urcitych oblastiach velmi mizerne pokrytie, co oni zevraj kompenzuju tym, ze na celom uzemi SR mozes prijimat signal z DVB-S. ale tak nech nam vsetkym kupia sat. komplety a potom sa naozvem. :P ale inak aj mna to serie, tak napr. v takej cadci v horach ma kamarat chatu, a tam co je za smiesny prijem, to som este nevidel, novu tam clovek chyti lepsie ako daktore slovenske tv stanice, a o radiach uz ani nehovoriac. , ale suhlasim s tebou, ale s anonymkou ee ;)

Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
07.03.2006 07:49
0
0

Ja ju v podstate chapem, aj ja mam problem v severnych pohranicnych uzemiach so signalom slovenskych radii a to je jeden vykryvac na nedalekom kopci a este sa tam pletu aj pani colnici, takze viem co to je naladit nieco normalne ale to neznamena, ze tu budem po niekom pluvat a nie len tu.

MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
07.03.2006 07:05
0
0
AKoZE VAM TU DOBRE SLAHA :)))) a hlavne anonym-ke

no ja som pochyboval ze vobec dakto bude reagovat na mnou zadanu temu, ale ako vidim, tak posadnuta osoba s menom "anonym" [34.177.broadband2.iol.cz] to tu rozprudila, ako nikto :D. Ako mne je jedno, ze mas problem s prijimom stanic, pretoze ak ich nevies naladit je to skuocne len tvoj a tvoj problem, asi si lama. lebo kazdy vie ze ked ma daka stanica skresleny alebo ziadny signal na mieste prijimu na dajakej smiesnej teleskopickej antene, tak sa da zosilnit smerovou ziskovou antenou, najlepsie by bolo keby bola rezana na priamo dany kanal alebo frekvenciu co sa v pripade VKV myslim nerobi. preto staci obycjna smerova zikova antena s predzosilnovacom, alebo koncovim zosilnovacom, pripadne oboma, pokial nevznyka skreslenie na homogenite signalu. takto nasmerovana antena na velim vzdialeny vysielac ma velmi dobre prijimacie vlastnosti. a predpokladam ze ked je dakto z lazov, tak ho uz tych 1500 koruniek (vratane vsetkeho) za externu antenu nezabije, a dokonca nema problem ani s jej nainstalovanim napr. na strechu vlastneho baraku. a ak toto vsetko nezvladnes, mila Anonym-ka, tak potom drz hubu a krok, preto ze nemas co hovorit do toho, do coho sa vobec nevyznas. Ja nsetvrdim ze sa do dacoho dobre vyznam, ale antenne systemy su moj konicek, tak zo mna aspon tu nerob uplnu sisatu gulku. Ty cvicka ;) :P

NoName (neregistrovaný, 84.47.127.xxx)
NoName (neregistrovaný, 84.47.127.xxx)
07.03.2006 00:50
0
0

Nemusia si kupovať práve špičkové prístroje z extra dizajnom. Ale nech sa už rozhodnú akokoľvek, prevádzkovať stredné vlny bez digitálneho vysielania je zbytočne nákladné a zbytočné, to nech radšej dajú príspevok na sat komlet.

Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
07.03.2006 00:12
0
0
Sat & Digital

Nazdar "banditi", neviem ako daleko je zavadzanie digitalneho vysielania u nas ale vo Svedsku vlada zastavila vystavbu digitalnej siete, pretoze pani socialisti su toho nazoro, ze nemozu nutit ludi kupit si novy digitalny prijimac. Ono to nie je nejake lacne, Bang and Olufsen stoji okolo 4000.- Euro a Revox pre istotu ani nedal do katalogu doporucenu cenu.

Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
06.03.2006 22:59
0
0
Nech ho už konečne vysielajú v DRM

a možno zmení názor.

NoName (neregistrovaný, 87.197.174.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.174.xxx)
06.03.2006 02:12
0
0

Alebo nech všetkým koncesionárom Slovakradio zakúpi satelitné komplety a môže úplne zrušiť terestriálne vysielanie a ušetrí peniaze.

NoName (neregistrovaný, 87.197.174.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.174.xxx)
06.03.2006 02:10
0
0

U nás chytiť celkom slušnú paletu rádií a tiež sme "diera". Tak počúvaj cez internet alebo nech už Slovakradio spustí vysielanie cez satelit. Vzhľadom k tomu, že ak existuje skutočnosť, že obyvatelia Kysúc nemôžu naladiť okruhy verejnoprávneho Slovenského rozhlasu a sú riadne platiaci koncesionári mali by právo dostať bezplatne satelitný komplet.

Yazdetz (neregistrovaný, 87.197.130.xxx)
Yazdetz (neregistrovaný, 87.197.130.xxx)
05.03.2006 21:21
0
0
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
05.03.2006 21:16
0
0

Dievca nemoze naladit radio _FM, preto nan nadava. Velmi ubohe. To v akej diere byvas? Ved _FM sa da pocuvat aj na dost odlahlych miestach. Urcite nie len v Bratislave.

Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.03.2006 19:23
0
0

dievca, teba pre boha kto ustipol? ja nemam slov..............

Anonym (neregistrovaný, 83.208.177.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 83.208.177.xxx)
05.03.2006 18:33
0
0
Maš pravdu

mal tam rovno napísať: "Paštikári" a týždňovkársky "blavácky Ossis "počúvajte ... Lebo jeho príjem je len kol "dediny". Na viac zatiaľ nemá, ak keď niekde si píše, že je celoslovenské.Žiaľ len názvom. Chacharské a pšonské rádiá tu znejú fakt lepšie.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over