menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Intuícia v rádiách-môže fungovať?

11 príspevkov
Rasto (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
02.04.2006 12:47
0
0
SRo,

ty nechod len za slovencinarkou aby vratila peniaze ale na skolu kde si chod a nech vsetci vratia peniaze, pretoze nechapem ako mohli vypustit zo skoly nieco take primitivne ako si ty.

DJ Catman (neregistrovaný, 77.48.69.xxx)
DJ Catman (neregistrovaný, 77.48.69.xxx)
02.04.2006 12:16
0
0

samozrejme ze nestaci len jednorazovo vtlacit do hlavy, ale treba to aj udrzovat a neustale upozornovat na to ze "my sme ti co hrame to co sa vam paci"... cize tam to samozrejme zalezi uz od vysky financii, ktore moze dane radio vynalozit na propagaciu, reklamu a ine sposoby toho, aby ludia neustale videli a poculi tu znacku...

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
30.03.2006 17:24
0
0
@DJ Catman

Tak v 1.rade- musim Ta poxvalit za to, ze mavas dost triezve nazory :))))
2. Nezda sa Ti, ze vlastne vtlacat ludom do hlavy, ze toto a toto je dobre sa snazia vsetky radia, ale presvedcit posluxaca sa to dari len niektorym??? tesim sa na obsiahlejsiu diskusiu :)))))

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
30.03.2006 15:21
0
0

SRo=komunista, fasista a anarxista v 1 osobe. Pripad pre fakt kvalitneho a spickoveho psyxiatra :))))

SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
29.03.2006 17:39
0
0

Ja toho o rádiách viem dosť .
Ľudia sa nudia, a tak pošlú e-mail alebo SMS do rádia, nech zahrajú hentakú a onakú pesničku pre hentoho a onenho z onakého dovodu.
A sú aj špecial relácie ne to, napr. on-line_FM (nuda).

DJ Catman (neregistrovaný, 147.175.167.xxx)
DJ Catman (neregistrovaný, 147.175.167.xxx)
29.03.2006 13:16
0
0

akoze sorryyy SRo, ale vidno tvojim prispevkom ze vies o radiach absolutne h....
praveze expres a fun pocuvane SU pretoze hraju PRESNE to co sa PACI konzumnemu posluchacovi.
pretoze konzumny posluchac je osoba, ktora nema vytvoreny vlastny nazor na to co sa jej paci a co nie, ale vytvara si ho podla toho co jej je reklamou, propagaciou a dalsimi prostriedkami do hlavy vtlacane.
nu a konzumnych posluchacov je drviva vacsina naroda. cize je to vsetko o uzatvorenom kolobehu... reklama vam vtlaci do hlavy co sa vam ma pacit, my to budeme potom hravat a tym padom sme pre vas cool perfektne radio s vysokou pocuvanostou a s identifikacnym jinglom kazde 2 minuty...

SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
SRo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
28.03.2006 18:50
0
0

Všetko je lwen o peniazoch ... To je drsný kapitalizmus, v ktorom prežijúp len tí nečestní a podvodníci !!!
Fuj !!!
PS: ale hrať to, čo sa ľuďom páči - to je to správne !!!
Me,yslím tým však Expres, Fun ... tie nech radšej hrajú to, čo nikoho nebaví, aby masovo strácali poslucháčov !!!

:-) (neregistrovaný, 84.47.39.xxx)
:-) (neregistrovaný, 84.47.39.xxx)
28.03.2006 16:13
0
0
LuboTS

Intuicia by mohla fungovat uz len v nejakych "nezavislych" projektoch, ktore by boli financovane nejakou neziskovou organizaciou. V klasickom komercnom radiu uz intuicia teraz funguje len velmi malo a onedlho uz nebude fungovat vobec!

Rasto (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Rasto (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
28.03.2006 15:12
0
0
Ahoj laznicka,

prosim ta, teba kto tak vzdy nabrusi?

Anonym (neregistrovaný, 83.208.177.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 83.208.177.xxx)
28.03.2006 13:56
0
0
To bolo pri prechode

zo socializmu. Rádio (komerčné) dnes funguje na základe zobchodovanej reklamy. Zadavateľ reklamy si určuje čo sa bude kedy vysielať. Tie ostatné pindy o poslucháčovi, počúvanosti a pod. v niektorých prípadoch len ťahajú cenu za reklamu hore. Dobrý poslucháč rádio nepočúva, ale platí mu za vysielanie firemnej reklamy.Intuícia tak slúži k vyššiemu vyťahovaniu peňazí z vrecák zadávateľov reklamy.

LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 216.239.58.xxx)
27.03.2006 23:54
0
0
Intuícia v rádiách-môže fungovať?

Nie tak dávno sa program aj hudobná dramaturgia robili na základe intuície ľudí v rádiách. Dnes si rádia (Expres, Fun, B1 a čoskoro aj Viva) analyzujú potencionálnych poslucháčov vo svojej cieľovej skupine a program sa tvorí na základe toho. Mohlo by podľa Vás ešte úspešne fungovať rádio na základe intuície?

Počúvanosť
utorok, 26.11.2024
1.
18,78%   - 0,28%
2.
18,68%   + 0,83%
3.
13,96%   + 0,48%
4.
11,31%   - 1,20%
5.
7,29%   - 0,30%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 26.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over