Diskusia k téme Intuícia v rádiách-môže fungovať?
ty nechod len za slovencinarkou aby vratila peniaze ale na skolu kde si chod a nech vsetci vratia peniaze, pretoze nechapem ako mohli vypustit zo skoly nieco take primitivne ako si ty.
samozrejme ze nestaci len jednorazovo vtlacit do hlavy, ale treba to aj udrzovat a neustale upozornovat na to ze "my sme ti co hrame to co sa vam paci"... cize tam to samozrejme zalezi uz od vysky financii, ktore moze dane radio vynalozit na propagaciu, reklamu a ine sposoby toho, aby ludia neustale videli a poculi tu znacku...
Tak v 1.rade- musim Ta poxvalit za to, ze mavas dost triezve nazory :))))
2. Nezda sa Ti, ze vlastne vtlacat ludom do hlavy, ze toto a toto je dobre sa snazia vsetky radia, ale presvedcit posluxaca sa to dari len niektorym??? tesim sa na obsiahlejsiu diskusiu :)))))
SRo=komunista, fasista a anarxista v 1 osobe. Pripad pre fakt kvalitneho a spickoveho psyxiatra :))))
Ja toho o rádiách viem dosť .
Ľudia sa nudia, a tak pošlú e-mail alebo SMS do rádia, nech zahrajú hentakú a onakú pesničku pre hentoho a onenho z onakého dovodu.
A sú aj špecial relácie ne to, napr. on-line_FM (nuda).
akoze sorryyy SRo, ale vidno tvojim prispevkom ze vies o radiach absolutne h....
praveze expres a fun pocuvane SU pretoze hraju PRESNE to co sa PACI konzumnemu posluchacovi.
pretoze konzumny posluchac je osoba, ktora nema vytvoreny vlastny nazor na to co sa jej paci a co nie, ale vytvara si ho podla toho co jej je reklamou, propagaciou a dalsimi prostriedkami do hlavy vtlacane.
nu a konzumnych posluchacov je drviva vacsina naroda. cize je to vsetko o uzatvorenom kolobehu... reklama vam vtlaci do hlavy co sa vam ma pacit, my to budeme potom hravat a tym padom sme pre vas cool perfektne radio s vysokou pocuvanostou a s identifikacnym jinglom kazde 2 minuty...
Všetko je lwen o peniazoch ... To je drsný kapitalizmus, v ktorom prežijúp len tí nečestní a podvodníci !!!
Fuj !!!
PS: ale hrať to, čo sa ľuďom páči - to je to správne !!!
Me,yslím tým však Expres, Fun ... tie nech radšej hrajú to, čo nikoho nebaví, aby masovo strácali poslucháčov !!!
Intuicia by mohla fungovat uz len v nejakych "nezavislych" projektoch, ktore by boli financovane nejakou neziskovou organizaciou. V klasickom komercnom radiu uz intuicia teraz funguje len velmi malo a onedlho uz nebude fungovat vobec!
prosim ta, teba kto tak vzdy nabrusi?
zo socializmu. Rádio (komerčné) dnes funguje na základe zobchodovanej reklamy. Zadavateľ reklamy si určuje čo sa bude kedy vysielať. Tie ostatné pindy o poslucháčovi, počúvanosti a pod. v niektorých prípadoch len ťahajú cenu za reklamu hore. Dobrý poslucháč rádio nepočúva, ale platí mu za vysielanie firemnej reklamy.Intuícia tak slúži k vyššiemu vyťahovaniu peňazí z vrecák zadávateľov reklamy.
Nie tak dávno sa program aj hudobná dramaturgia robili na základe intuície ľudí v rádiách. Dnes si rádia (Expres, Fun, B1 a čoskoro aj Viva) analyzujú potencionálnych poslucháčov vo svojej cieľovej skupine a program sa tvorí na základe toho. Mohlo by podľa Vás ešte úspešne fungovať rádio na základe intuície?
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň