Diskusia k téme anketa: prijatelna selfpromotion
Po každom táraní moderátora v rytme nasledujúcej hudobnej konzervy výkonného umelca.
Mili moji zlati!
Jinglov by malo mat kazde radio dostatok, teda dostatocne mnozstvo, lebo aj posluchacovi po neustalom obmielani urcite zacnu liezt na nervy! Vsetko sa da zariadit, len treba chciet!
To je predovsetkym praca dj-ov a technikov, ktori by to mali mat pod patronatom!
Pekny den!
Hm, to je otazka ako sa hovori "na telo" pre posluchaca. Ja osobne nemam velmi rada, ked sa v radiu zbytocne keca o nicom a hraju tie iste jingle kazdych 5 minut, ale na druhej strane chapem, ze reklama musi byt. Menej je niekedy viac. Pre niekoho je vela raz za hodinu, ini ludia znesu viac. Dajme tomu taka hodinova relacia: 2-3x jingel predtym ako to zacne liezt na nervy. Na zaciatku relacie a na konci podla mna uplne staci. Najlepsie nie pocas pesnicky ak je to mozne. Preco napriklad neurobit viac jinglow a striedat ich? Potom sa to nezda take obohrate. Dj by sa mal snazit to robit takym nevtieravym sposobom a nie iba vyplnat sekundy ticha medzi pesnickami.
chcel by som pocut vase nazory... ze aka je podla vas taka "akuratna" a hlavne znesitelna miera selfpromotion... cize taka unosna zdrava miera po kolkych skladbach by mala nasledovat identifikacia stanice (jingel/sweeper), ako casto by mal nazov spomenut vo vstupe moderator, atd...
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň