menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Hey

420 príspevkov
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
09.11.2011 18:07
0
0
...

Keby bola na Hey nejaká súťaž a nebodaj keby to malo byť pravidelne, tak z tých pár poslucháčov, ktoré má toto rádio, by sa stále účastnili tí istý a Hey by stratilo časť aj z tých poslucháčov, čo majú doteraz. Hey musí prejsť totálnou zmenou, im nejaké súťaže nepomôžu. A nehovoriac o tom, že ak nepôjde o atraktívnu cenu, poslucháča to nezaujme

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
09.11.2011 16:37
0
0
sutaze

Len problem je v tom, ze dnes ludia uz ani na sutaze moc nereaguju.. Vyhlasi sa sutaz a reakcie uplne minimalne... Takze to bude asi inde problem..

Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
09.11.2011 11:24
0
0
.

total s tebou súhlasím. však by stačilo hrať len o nejaké čínske tričko s logom rádia a hneď by to bolo o inom, ale ako som písal to by niekto musel chcieť. zrejme takýchto ľudí, čo niečo takéto dokážu produkovať rádia nepotrebujú, alebo že by za to chceli milióny ? rádio HEY som počúval od začiatku a.........

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
09.11.2011 10:30
0
0
program

My, co pamatame zlate casy v prvych rokoch vysielania sukromnych radii vieme spominat: co nas najviac tahalo k radiam? Mna sutaze, pesnicky na zelanie, oblubeny moderator, vstupy... Vobec na prvom mieste nebola hudba, aj ked bola dolezita aj ta.
Realita dneska - takmer ziadni moderatori, minimum vstupov zredukovanych na dopravu, spravy, ohlasovanie piesni a casu... Ziadne sutaze (aj ked o pesnicku), ziadne piesne na zelanie, ziadna "rodina skalnych"... Ako potom chcu zaujat, ked mp3 ma kazdy v mobile?!

Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
09.11.2011 09:36
0
0
.

takých rádií je na Slovensku viacej. Len ja neviem pochopiť prečo stým nikto nechce nič robiť. to až také ťažké prachy na to treba? Možno by stačilo začať hrávať viac novej hudby a skúsiť to aj v inom jazyku, ale so slovenskými a českými tvorcami a brať prácu ako koníček nie niečo čo musím.

luki 1111 (neregistrovaný, 84.16.53.xxx)
luki 1111 (neregistrovaný, 84.16.53.xxx)
01.11.2011 15:46
0
0
?akože to funguje

ako je možné že rádio s obrovskými finančnými tazkostiami funguje?, navyse sa pisalo o malych investíciách ,,,

jano (neregistrovaný, 178.41.5.xxx)
jano (neregistrovaný, 178.41.5.xxx)
29.10.2011 18:15
0
0
bude sa menit program a yameranie?

asi pred rokom sľubovali zmenu programu, ale zatial nebadam výraznejsí posun do predu

MAJAK (neregistrovaný, 195.140.254.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 195.140.254.xxx)
13.10.2011 23:37
0
0
vysielac horsky park bratislava hradny vrch hviezda fm

neviete co sa stalo s vysielacom na hradnom vrchu v horskom parku? (258+30m) pretoze bol som pred mesiacom vecer pozriet a nevidel som cervene svetlo ktore na nom svietilo tak som si myslel ze asi stromy... pred tyzdnom som sa tam vypravil cez den a dovolil som si vliezt aj do arealu kde bol zakazany vstup (ta ekoiuventa ci co to je) a vysielac nikde????! uz je to prekoordinovane inde? a co sa stalo vlastne? kvoli tomu ako bol nakloneny ked sa potrhali tie nosne lana? nikde sa nic neviem docitat ... neviete dakto daco viac ze co je s tym stoziarom ?

kuvang (neregistrovaný, 95.102.59.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 95.102.59.xxx)
13.10.2011 23:18
0
0
105,1

taktiež môžem potvrdiť, že tento kmitočet Vivy http://kuvang.blog.cz/galerie/fotogaleria-vysielac… je počuť aj hlboko v Maďarsku cca pred 4. rokmi som to testol a išlo to až po Hortobágy čo je národný park cca 200 km vzduchom....apropo Hej 97,6 ide myslím, že len na pol plynu teda len 50kW naloko koli hornatemu terennemu profilu funguje tento kmitočet viac menej cez odrazy takže nemá význam tam tlačiť 100 kW

david (neregistrovaný, 85.216.193.xxx)
david (neregistrovaný, 85.216.193.xxx)
13.10.2011 21:56
0
0
105,1

fici 20kw bez kruhoveho obmedzenia. Ide v pohode od BA az po Certovicu.

Peter (neregistrovaný, 94.229.45.xxx)
Peter (neregistrovaný, 94.229.45.xxx)
13.10.2011 20:16
0
0
Viva 105.1 Sitno

Vysielač 105.1 Sitno som dokonca chytil aj v Rožňave pri LIDL-i, ale bolo to dosť slabé.

Pe3k (neregistrovaný, 78.99.120.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 78.99.120.xxx)
13.10.2011 09:16
0
0
Hey & Viva

Myslim, ze ta zdanliva najvacsia vyhoda Hey je jeho najvacsim problemom - ta 100 kW Sucha hora. Zislo by sa vypracovat studiu, nakolko je pre radio efektivne zivit tuto frekvenciu, ci by nebolo efektivne znizit vykon, vymenit frekvenciu, postavit svoj vysielac a pod. Podobne pri Zobore, kde by nemal byt problem postavit svoju antenu na niektorom objekte na vrchu. Len tieto dve veci by vedeli poriadne znizit prevadzkove naklady radia - aj ked s jednorazovou vyssou investiciou.

Viva ma nevyhodu vo velkom mnozstve vysielacov, o ktore sa jej asi nema kto starat. Vyhoda, plynuca z nizsich nakladov (oproti zdieracom z TWC) sa technickymi problemami straca. Pokrytie ma radio dobre a podla mna sa badatelne zlepsilo i vysielanie.

A tie velke & male vysielace: Heykovska Sucha hora hra na kuse Sk, no v tak hornatom kraji kvalita prijmu rapidne kolise. Cely sever blokuju pohoria, vychodnym smerom ide je Pohronie, akurat tie juzne a juhozapadne smery idu dobre. Ekonomickejsie to ma prve Viva: BB - Pansky diel - spolahlivo pokryva BB, vychodne smery i Zvol. kotlinu, juunejsie pomaha LC a najma Sitno, ktore pokryva juzne i JZ smery (tam uz v Ponitri pomaha i Kamzik). Zjednodusene - 1 SH = ovela lacnejsia BB+BS (+LC a BA) je podobne pokrytie. Dialkovy lokalne pocuvatelny presah SH niekde na Kysuciach ci v Galante je prakticky nevyuzitelny pre bezny prijem.

A riesenie pre Hey? (kiez by to slo) Vymenit frekvenciu v BB za 10 kW, prekoordinovat ju na Pansky, prip. na Skalke postavit svoj stoziar. Podobne v NR zvazit svoj vysielac. Bdlo by este posilnt SZ - male vysielace pre MT a ZA (tam je prijem Hey problematicky), pomohol by aj nejaky ten TN, PO a KE, cim by sa vyrazne zlepsilo pokrytie. A ked to funguje Expresu a ciastocne i JM, islo by to i Hey a Vive. Obom drzim palce.

krtko (neregistrovaný, 78.141.80.xxx)
krtko (neregistrovaný, 78.141.80.xxx)
13.10.2011 07:33
0
0
kuvang

Súhlasím, 105,1 je tiež silná. Dokonca aj v Bratislave ju počuť, niekedy lepšie, niekedy horšie. Mám ju radšej, pretože viac sa mi páči zvuk Vivy tam, ako na 101,8.

Palo (neregistrovaný, 195.98.17.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.98.17.xxx)
13.10.2011 01:15
0
0
---

A este jedna nepravdiva vec, v com co si napisal. Neviem, ako si prisiel na to, ze Hey ma vykonnejsie vysielace, ale ako pisem, toto nie je pravda. Hey ma jeden 100 kW vysielac v BB, 10 kW v Nitre a 5 kW v Ruzomberku a ma este 2 a 1 kW.
Viva ma 100 kW, dve 10 kW, jeden 20kW a ostatne 1 az 2 kW. Ale zoberiem len tie velke, tak Viva ich ma viac ako Hey. Treba si pozriet nabuduce veci, ako su, predtym lez napises :)

Palo (neregistrovaný, 195.98.17.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.98.17.xxx)
13.10.2011 01:07
0
0
----

Citam si ten tvoj prispevok, je to celkom zabavne, to ako si prepocital vysielace... Ale zial, to nie je pravda. Prve co nie je pravdou, ze porovnavas 30 kW s 30timi 1kW vysielacmi.. Podstatne su vsak dB, ak sa tu bavime o 30 anten a nie Watty. Vykon v decibeloch pri 1kW vysielaci je 30dB a vykon pri 30 kW vysielaci je 44,7dB. Takze na pokrytie uzemia, ktore pouziva 30 kW vysielac nepotrebujes 30 ks 1 kW vysielacov.
A druha vec, co je velmi irelevantna, je cela za vysielac. Za tie velke vysielace sa platia take velke prachy, ze postavit siet mensich, hlavne vlastnych vysielacov sa rozhodne financne oplati.

kuvang (neregistrovaný, 95.102.59.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 95.102.59.xxx)
12.10.2011 21:59
0
0
viva

čo sa frekvencii týka tak VIVA má ešte v sade výkonných vysielačov ešte okrem BA aj sitno 105,1 MHz, kt. osobne aj ja príjmam a musím povedať, že tento vysielač počuť na velkej časi zapadneho a stredneho Slovenska...

---- (neregistrovaný, 85.237.226.xxx)
---- (neregistrovaný, 85.237.226.xxx)
12.10.2011 21:48
0
0
-----

Viva? nemala byť sa spamätaj je to len jedno z mála rádií ktoré sa dá počúvať počas celého dna. Ja by som povedal, že by mali ostať len 3 celoplšné komerčné rádiá a to VIVA, Expres a buď Europa2 alebo Funrádio. Rovnaký počet okruhov by mal mať aj SRo osobne by som nevysielal Devín ani Patriu terestriálne.
Treba si uvedomiť jednu základnu vec a to, že Viva nemá okrem Bratislavy výkonné frekvencie. Jednoducho povedané Viva ak by mala tie frekvencie čo má teraz rádio HEY tak by fungovali vysielače myslím, že nonstop. Pretože by ich donútila veľka diera v pokrytí nie ako pri tých malých. Niekto si myslí, že na nízkovýkonné vysielače sú nižšie náklady v porovnaní s pokrytím GE-84 napr s vysielača KE Dubník. Ale opak je pravdou. Ak by chcela pokryť také veľké územie ako Dubník musela by skoordinovať min 30 vysielačov s výkonmi okolo 1kW. Niekto môže povedať, že aj tak by to malo výsť lacnejšie pretože spolu dajme tomu by vyžarovala 30kW a Dubník 80kW. Lenže jeden veľký vysielač využívaný televíziami aj rádiami nie je na bežnú prevádzku tak nákladný ako 20 malých z ktorých by sa inak nič nevysielalo. Treba buď vybudovať vysielač alebo prenajímať si vysielač a každý chce hneď poradne zarobiť a vtedy naskočia nehorázne sumy.

Naša skorumpovaná RVR dovolila vzniku a najmä udeľovala GE-84 frekvencie celoplošným rádiám aj likvidáciou lokálnych staníc.
Uvediem ti príklad tu na Východe sme mali FLASH VYCHOD a KIKS
Flash a Východ aj KIKS boli v rukách slovenských majiteľov to znamenalo, že peniaze zisky ostávali na Slovensku kdešto teraz drvivá väčšina zisku s celoplošných odchádza do zahraničia. Každé rádio malo aspoň po 10 zamestnancov čiže udržiavala sa nielen zamestnanosť ale aj obyčajný človek mohol ukázať svoje schopnosti v menšom radiu, dnes sa asi len ťažko dostane obyčajný človek do takého prostredia dnes tu máme samé úplatkárstvo.Aj rádia vtedy mali vyššiu úroveň ako teraz viac komunikovali a zabávali ponúkali kvalitné spradovajstvo aj programy vo večernom vysielaní. Dnes je to len o hudbe dopravnom servise a zase hudbe.
Treba si uvedomiť, že keď príde digitalizácia aj na rádia tak to pôjde s úrovňou ešte viac dole vodou.
Dalo by sa povedať, že je tu šesť celoplošných komerčných staníc + prirátajme 5 okruhov SRo. A my sme malý štát a preto je problém uživiť sa menším rádiam pretože nemajú frekvencie z ktorými by zasiahli väčšie územie ako aj nadmernerné počty celoplošných rádií.

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
12.10.2011 17:55
0
0
@Pet3k

Viva by v tom zozname nemala byť, tá tiež funguje iba nejakým zázrakom

Pe3k (neregistrovaný, 78.99.120.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 78.99.120.xxx)
12.10.2011 16:59
0
0
@robo

Na Sk preziva viac ako 10 radii a keby vsetci prestali vysielat aspon tie obcas hlasom ozivene mp3-jky, mali by sme tu 4 okruhy SRo, Expres, Fun, JM a mozno E2, Lumen a Vivu.
Netesi takyto stav, no prave Hey! by chybalo asi dost, najma strednej generacii, ktora vyrastla na CS hudbe. Je dost zle, ze s takym pokrytim sa to radio trapi a nevie sa pohnut dopredu...

robo (neregistrovaný, 89.173.86.xxx)
robo (neregistrovaný, 89.173.86.xxx)
12.10.2011 14:30
0
0
nuda

tiez nechapem, na co to radio este vysiela. volakedy tam bol tim ludi, pravidelne rubriky, teraz stale to iste dokola, nic nove, bez stavy- dokedy to takto pojde dalej a budu zaberat licenciu tym, ktory by ju skutocne vyuzili?

Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
09.10.2011 21:03
0
0
pre Jara

asi ho skúšaš ladiť na 102,4 čo je vysielač Rimavská Sobota, ten má o ničom výkon. Skús 97,6, to je Banská Bystrica ten je slušný.

Jaro (neregistrovaný, 95.103.238.xxx)
Jaro (neregistrovaný, 95.103.238.xxx)
09.10.2011 11:39
0
0
radio hey

Prečo ho nejde aj u nás v Tisovci a ked tak strasne zle aká škoda

Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
07.10.2011 20:29
0
0
.

Ja si myslím, že v prvom rade by mal mať kreatívne myslenie a prácu brať ako koníček. Skúsenosti? Všetko je raz po prvá krát. A financie, škoda písmenok. Mne je len ľúto, že rádio s takým pokrytím stagnuje. Sem tak sa objaví nejaká novinka, ale slabota.

Stano (neregistrovaný, 178.40.106.xxx)
Stano (neregistrovaný, 178.40.106.xxx)
06.10.2011 12:01
0
0
Marek

Nebude s tym nic predpokladam. Majitel, ktoremu to patri s tym nema skusenosti a ani dostatocny kapital na zasadnejsie a logicke investicie. Takto to je len nepocuvatelne radio s pokrytim. Malo byt nieco uz na jesen-nebolo. Iba silne reci a tam to zacalo i konci.

Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Marek (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
05.10.2011 22:12
0
0
kto vie??

vie niekto, čo sa deje v rádiu?čo sním bude ďalej???

Počúvanosť
utorok, 26.11.2024
1.
18,78%   - 0,28%
2.
18,68%   + 0,83%
3.
13,96%   + 0,48%
4.
11,31%   - 1,20%
5.
7,29%   - 0,30%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 26.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over