menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Dávate prednosť regionánym pred celoplošnými rádiami, alebo naopak?

33 príspevkov
shok (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
shok (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
18.11.2006 19:35
0
0
skoda

regionalky si vynikajuca vec!!!
len problem je v tom,ze peniazky niet... teda oni su ale.?.
mozno blava a kosice by nemali problem prezit,ale inde je to ... ako vsade na slovensku :-)
ak bude mat regionalka dostatok pessos, mapoavat aktualne dianie v regionoch,prinasat ludom aktualne a trefne info,diskutovat o aktualnych problemoch,pritom drzat tempo v hudbe a s informaciami zo slovenska a sveta... ma postarane.
vzdy je to vsak v ludoch,co dokazu ponuknut cez eter
ked si clovek vezne skuste ponukat niekde nieco len suchou... reklamou,ale skuste ponuknut nieco na com zarobite a zaroven sa o tom hovori- priklad pocuvam radio expres,20-korunacka...
cista haluz,velmi dobre vsak urobena.
nieco taketo sa vsak da urobit aj v regione v mensom pomere...

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
18.11.2006 01:25
0
0

Vela celoplosiek nie je problem. Problem je malo regionaliek..

Pe3k: Expres uz davno nie je robeny ako "dialnicne" radio. Navyse aj keby bol, to neznamena ze musi hrat len rychle veci...

Pe3k (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
17.11.2006 23:22
0
0
Rádia

Bývam kúsok od ZA, mám výborný príjem Rádia Zet, Frontinus, dobrý i Fajn a Dúha. Nepočúvam tie rádia pravidelne, moje hodnotenie je iba subjektívny názor:
Určite najviac je počúvaný Frontinus: ako bolo spomínané, piatky a komplet večery patria mladým /dance/, víkendové popoludnia starším /jubilanti/, dopoludnia nenásilné vysielanie a dobré regionálne správy... a v neposlednom rade sa snažia zlepšovať pokrytie! Klobúk dolu. To, že má 1 percento? S pokrytím pôjde hore, nepochybujem o tom!
S pokrytím má problém Fajn - hrá čisto len v meste, no zasa je iba lokálka. Tá nula v tabuľke nie je určite obrazom z regiónu!
A Zet... s takým pokrytím by mohli byť úspešnejší... Niekde robia chybu, sú sivou myškou...
Osobne preferujem Rádio Slovensko a už aj výnimočne v aute preferovaný Expres mi začína vadiť. Ako môže diaľničné rádio hrať samé uspávanky?! Dnes som precestoval vyše 500 km, no po 15. min. som naladil Rádio Slovensko: aktuálne info, príjemná hudba i hlasy moderátorov, pravidelný dopravný servis..., určite vhodnejšie pre spoločnosť v aute...

Boris (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
Boris (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
17.11.2006 07:23
0
0
súhlas

Ikser, v tomto s Tebou úplne súhlasím, toľko celoplošných staníc, ako na Slovensku nemajú nikde široko ďaleko. Je to aj vinou Rady pre vysielanie, ktorá je regulačným orgánom a toto akosi neustrážila.

Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
17.11.2006 00:23
0
0
Boris

Takych regionov, kde nie su regionalne radia je na Slovensku viac. Ved na celom vychodnom Slovensku je regionalne radio iba v Poprade. Ono je to tu dost blbo poriesene. Mame zbytocne vela celoplosiek, ktore vysielaju pre vsetkych a zaroven pre nikoho. Keby namiesto nich boli regionalne radia, bolo by to ovela lepsie a zaujimavejsie. Ale aj tie regionalky, ktore tu boli, museli zaniknut, lebo nedokazali odolavat tlaku takeho velkeho mnostva celoplosiek. Keby ich nebolo tak vela, mozno by sa niektore regionalne radia udrzali.

Boris (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
Boris (neregistrovaný, 91.127.32.xxx)
16.11.2006 21:10
0
0
Ikser

Ikser, Ty si dobrý vtipálek. Bratislava má jedinú lokálku a tou je Rádio SiTy. Ostatné stanice vysielajúce z Bratislavy nemôžeš považovať za bratislavské regionálky len kvôli tomu, že hlásia najprv dopravnú nehodu v Mlynskej doline, alebo ide práve reklama na bratislavký autobazár. Žiadna celoplošná stanica nemá špeciálne spravodajstvo pre hlavné mesto, čo sa napríklad nedá povedať o Žiline, kde lokálne Rádio Fajn a Frontinus prinášajú aktuálne informácie o dianí v meste a regióne. V Bratislave to jednoducho chýba.

Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
16.11.2006 20:42
0
0
SDX

Vsetky radia v Bratislave su bratislavske regionalky, ktore maju vysielace na celom Slovensku. Tak nechapem, co vlastne chces. Mas malo informacii o Bratislave?

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
16.11.2006 15:18
0
0

Ja by som regionalku pocuval aj rad keby BA nejaku mala.

l§l§,.l. (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
l§l§,.l. (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
16.11.2006 12:27
0
0
l,§ňôô.-

zfilzfc,gjcxhjnmsrzrt&edgethahjhheat jjaeFAFFFGHQAQAgwergrgbrbfbgvgrfbvfg bvvbfgfdgfgf

@ (neregistrovaný, 195.91.57.xxx)
@ (neregistrovaný, 195.91.57.xxx)
01.05.2005 13:23
0
0

Aj v celoploške sa stávajú chyby, lebo žiadny človek nie je bezchybný a neomylný, tak ako na pohľad dokonalá technika. Faktom je, že vysielaním regionálnej reklamy iba na cielenom území celoplošné rádiá berú lokálnym a regionálnym aj z toho mála peňazí dávaných do reklamy v regiónoch. O tom je ale biznis.

michal (neregistrovaný, 195.91.57.xxx)
michal (neregistrovaný, 195.91.57.xxx)
30.04.2005 23:43
0
0
~

regionalky vzdy mali nieco, co si celoploska nemoze dovolit. tazko sa to popisuje, ale cloplosky vzdy sli takmer bez chyby, kdezto mne osobne je blizsie medium, kde sa aj chyba stane, aj moderator sa pomyli aj mozno ticho zastane nachvilu. proste regionalka ma vlaste caro, vlastny pristup a tak. pamatam, ked som zasumeno pocuval v ziline DCA a BETU. bohuzial, pasmo je plne, podobne presahy su uz nenavratnou minulostou...

Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
30.04.2005 16:58
0
0

...ale som rad, ze sa tu pise o zilinskych radiach...konkretne o Frontinuse...tesi ma to :-)

Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
30.04.2005 16:00
0
0

Nuz pozeram, citam, uvazujem...Jedna celoploska o ktorej sa uz nechcem vyjadrovat nam to tu vsetko posrala a este asi poserie. Bola doba, ked sa tu kazde radio malo (viac ci menej) dobre. Mam pocit, ze na Slovensku moze zostat zopar celoplosiek a regionalky su takmer zbytocne (prevazna vacsina)
Aj ked osobne celoplosky nemusim, hlavne tie hitove...Myslim, ze nejaka novela zakona by regionalkam pomohla, napriklad regionalna reklama v celoplosnych radiach je nechutnym podrazom. Ja osobne pocuvam iba regionalky a velmi im fandim, pretoze kazdy den ktory maju za sebou aj pred sebou kriticky. Asi toko...

pre všetkých (neregistrovaný, 213.81.180.xxx)
pre všetkých (neregistrovaný, 213.81.180.xxx)
30.04.2005 15:27
0
0
Treba dať každému šancu

Naozaj treba dať každému rádiu šancu, nech sa prejaví. Až potom tvrďte, ktoré je lepšie, ktoré horšie. Čo sa týka Frontinusu, je to rádio rodinného charakteru. Preto vysiela hudbu pre všetkých, teda niekedy cez víkendy aj ľudovky. To iste pochopíte. Nemám rád ľudovky, ale chápem, že chcú byť pre všetkých. Čo rádio Fun alebo Expres nie je. Na týchto 2 rádiach si starší poslucháči a dôchodcovia ozaj neprídu na svoje. Myslím si, že Frontinus má skalných poslucháčov, ktorí naňho nedopustia. A nie je ich málo. Ja počúvam už pár týždňou Fronťák a nemôžem si sťažovať. Nájdete tu hudbu najrôznejších žánrov, od výmyslu sveta. Teda: Modern hits, aktual hits, pop hits, dance hits, progres dance, world hits, evergreens, oldies, alternative music, v malej miere i dychovku, ľudovku a repeťácke single. A vysiela aj veľa pesničiek na želanie. Naozaj robí, čo môže. Čo poviete, naozaj si každý môže prísť na svoje?!

pre: NoName (neregistrovaný, 213.81.180.xxx)
pre: NoName (neregistrovaný, 213.81.180.xxx)
30.04.2005 15:16
0
0
Máš NoName zaujímavý názor

Áno, tak to vnímaš ty, je to tvoj názor. Je dobré, že každý človek má svoj názor. Ja si zasa myslím, že regionálne rozhlasové spoločnosti robia, čo môžu. Veď si zober, že majú omnoho menej prímu z reklamy, ako celopložné rádia. Vieš, mne nezáleží na Správach, nech si vysielajú, aké chcú. JA počúvám rádio hlavne kvôli kvalitnej hudbe, takej čo sa páči mne. Na správy využívam televíziu, a to väčšina ľudí.

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
22.04.2005 03:28
0
0
Celoplošky IN a regiónálky Out

Známi mi povedal, že dáva prednosť celoplošným rádiám ako Expres, Fun, Okey pred regionálnymi. Keď totiž počúva regionálne rádio cíti sa "out" teda mimo. Mimo diania akoby mu unikali dôležité info a tiež cítiť značnú dávku amaterizmu. Naopak pri celoplošnom Exprese alebo Funku má pocit že je IN. Zase občas keď potrebuje uniknúť pred realitou dní tak si naladí aj rádio Rebeca. Tak som nad tým hútal, a niečo na tom bude. Ak chcem počuť správy tak si naladím celoplošku pri dopr. servise detto. No napíšte aj vy čo myslíte.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.04.2005 16:59
0
0
2M:

Dobre, ale napisem az cez vikend- teraz nemam moc casu... kazdopadne- priznavam sa- som len teoretik, mozno, ze Ty mas s takymito vecami viac skusenosti... :)))))

*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
20.04.2005 16:39
0
0
kexx

S tymi minimalne DISKUTABILNYMI prieskumami v regionoch s Tebou maximalne SUHLASIM. K radiam v Ziline, ci k radiu ReBBeca sa verejne radsej nechcem / nemal by som sa vyjadrovat ... :-) ... ale napis mi na e-mail a mozme popolemiziovat :-)

*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
20.04.2005 16:15
0
0

Este jedna poznamocka. Na slovensku ma STRIKTNY format sancu len v pripade TAKMER celoplosneho, resp. aspon 2/3-noveho pokrytia - aby si sa odlisil a oslovil SVOJU cielovu skupinu posluchacov. Pripadne, ak spustas 2, 3, X-te radio v meste / regione. Ak mas v regione jedno radio - ako su BETA, DUHA, NAJ ... je takmer nemozne VYSIELAT inak, ako format mix naj hitov z 70, 80, 90-tych rokov + najnovsie hitovky - len tak oslovis najsirsie spektrum potencionalnych klientov v regione a POKUSIS sa UZIVIT radio. Aj keby si nechel UPLNE "iny" format ako napr. RNB + RAP, HARD ROCK, URBAN + PROGRESSIVE DANCE,ale len jemne posunute napr. OLDIES (a la B1, ex-VYCHOD), alebo jemnejsi ROCK (ReBBeca) - musis sa vysporiadat s tym, ze namiesto Tvojho radia naladia v meste v baroch a kaviarnach a cukrarniach skor EXP, FUN, TWIST - teda vo vacsine pripadov. Slovesnko je prilis male :-(. Netvrdim, ze GULAS je idealny, ale sancu na formatovanie mensich radii ja osobne vidim naozaj JEDINE, ak je radii v meste viac - priklad BA ... B1 oldies, EXP AC, FUN EHR, _FM vecer alternativa a pod.
Juuuj, trosku som sa rozpisal - ospravedlnujem sa. Ale zda sa mi, ze Ty si (bez urazky) kexxx skor TEORETIK a nemas celkom spravne informacie o realite na SK.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.04.2005 16:06
0
0

Porovnavam pocuvanost v regionox- napr. v Zilinskom regione jasne dominuje Expres, dari sa aj FUNRADIU a RADIU_FM, co sa neda povedato zilinskyx radiax, ktore vo vlastnom regine prepadaju... skoda, ze prieskumy s anerobia este regionalnejsie- len podla krajov- niektore reg. radia pokryvaju iba cast kraja, kym ine presahuju aj do dalsieho kraja.
Btw. Rebeca este len zacina- treba jej dat cas ukazat, jak to dopadne.... btw. Rebeca mala dost dobru pocuvanost aj ako rockova aj ako oldies.

*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
*M* (neregistrovaný, 84.47.88.xxx)
20.04.2005 15:57
0
0
kexxx

Z casi mas pravdu - ale tvoja axioma by platila LEN v pripade porovnania radii s priblizne rovnakym pokrytim. Porovnavat BETU, DUHU a EXPRES / FUN / _FM je nemozne. A co sa tyka toho formatovania, tiez by som bol opatrnejsi. MOZE, ale nemusi to pomoct. Vid REBBECA z BB. Je tam sice aj o INOM, ako len o formate, ale faktom je, ze s ICH pokrytim a INYM (citaj odlisnym) formatom NEMAJU diametralne odlisne reklamne prijmy ... ba dalo by sa povedat, ze sa viac-menej trapia, ako kazde INE regionalne radio.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.04.2005 14:39
0
0

Regional- ty este furt nexapes, o com to je... radia, ktore maju vacsie prijmy z reklamy, ix maju kvoli vyssej pocuvanosti. A vyssia pocuvanost= presne vyhradeny format... gulas a la Frontinus, Duha ci Beta xce oslovit kazdeho, ale v konecnom dosledku oslovuje omnoho menej posluxacov ako radia, ktore rotuju par pesniciek dokola. Proste dnes je ina doba-poxopil????

jaro (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
jaro (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
19.04.2005 12:59
0
0
ragional r.

jeden čas com počuval ZETko ale stačí!!! Ale isto lepšie ako trapne radio DUHA pre zakomplexovaních maníkov total hnus!!!Teraz skór FUNko,-FM,EXPRES o radiach pohode pokec aj na mojej e-mail rad pokecam!!!

@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
19.04.2005 09:24
0
0
regional

Zet a Frontinus nehraju viac hudby, ako Fun Radio - den ma len 24 hodin-oni jej denne neodohraju 25 hodin. Inak Zet a Frontinus hraju to, co hraju, preto su malo pocuvane-vid. prieskumy. Zet si to kazi hlavne tou CS hudbou, Frontinus megapodielom shitov a do gulasu, ktory sa neda nazvat vyhradenym formatom miesa aj dychovku.

Regional (neregistrovaný, 213.81.179.xxx)
Regional (neregistrovaný, 213.81.179.xxx)
19.04.2005 06:50
0
0
Dajme šancu regionálnym rádiam

To neznamená, že keď je nejaké rádio regionálne hneď je aj zlé. A čo sa týka hudby, regionálne rádio môže zahrať oveľa lepšiu hudbu, ako celé celoplošné rádio. Len ma mrzí, že majú oblastné rádia nízke príjmy z reklamy. A napríklad na Zetku alebo Frontinuse hrajú oveľa viac hudby, ako na celom Funrádiu, hoci má väčšie zisky z reklám.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over