menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Prečo má VIVA nízku počúvanosť

78 príspevkov
tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
23.05.2007 12:15
0
0
Viva = 2,7%

No Viva zase klesá, teraz pre zmenu 2,7%.

VIva, Viva, som zvedavý ako to s Tebou dopadne. Ale ak nezačneš trošku viac na sebe pracovať, zle skončíš... Chce to nutne nové relácie!!! A hlavne také, do ktorých sa môžu zapojiť aj poslucháči...nie všetko len zostrihať a potom to pustiť zo záznamu.
Inak stále neviem prečo zrušili "Počúvaj svet, počúvaj Vivu". Okolo deviatej ráno by som navrhoval do štúdia opäť pozývať hostí (na nejakú hodinku, s možnosťou zapojenia sa poslucháčov do vysielania prostredníctvom svojich otázok cez SMS).

Nestačia len bilboardy a nejaký spot pred reláciou Sedem s r.o. Celkové vysielanie radia Viva je sypatické, pohodové, ale zároveň strašne kŕčovité. Neviem, či sa v rádiu spoliehajú iba na nás skalných poslucháčov. Raz nás to možno tiež omrzí...

Prajem veľa šťastia, budete ho potrebovať.

Robert (neregistrovaný, 85.216.207.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.207.xxx)
15.02.2007 22:06
0
0
QoB

Povazujem to za dost pravdepodobne.

QoB (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
QoB (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.02.2007 21:48
0
0
Cisla...

Myslite, ze im este kelsnu v tomto MML?

mm (neregistrovaný, 84.47.73.xxx)
mm (neregistrovaný, 84.47.73.xxx)
13.02.2007 14:14
0
0

Staršie veci hrá aj Expres a to v dosť značnom množstve.A je najpočúvanejší. Viva si zvolila podobnú cieľovku ako Expres a robí to navyše nešťastným intuitívnym spôsobom. Keby bola siahla po sofistikovaných štúdiach, mohla by byť dnes už úplne inde. Navyše ten rebranding bol podľa mňa dosť nešťastným riešením. Znčka Twist rezonovala u mnohých poslucháčov. Značka Viva nikomu nič nehovorí. Prečo sa asi Funradio rozhodlo posilňovať svoju značku. Lebo vedeli, že u mnohých ľudí je stále v pamäti. Ostávalo už len prispôsobiť hudbu a program väčšinovému vkusu... A práve týmto smerom sa mal vydať už dnes neexistujúci Twist.

Robert (neregistrovaný, 85.216.207.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.207.xxx)
12.02.2007 21:41
0
0

Aj ked je Viva v mnohom sympaticke radio, predsa je v mnohych smeroch slabe. AKo som uz pisal predtym, pripada mi tak, ze ti ludia vysielaju hlavne sami pre seba. Vysielanie je neduzive, jednoducho nema stavu. Novy majitel asi mal povodne iny zamer. Z nejakeho dovodu sa zmohol jedine na premenovanie radia. To naozaj nemoze stacit.

g.dusik (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
g.dusik (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12.02.2007 19:37
0
0

Mozno je problem v tom, ze Viva ma zly kolektiv ludi.

Ikser (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
12.02.2007 19:19
0
0

Mozno je problem v tom, ze Viva Medianu neplati.

Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
12.02.2007 18:54
0
0
mm

No ono to tak vyzera, ze Median asi nema v laske radia, co vysielaju hudbu z 80's a starsiu. Podla nich mali slabu pocuvanost napr. radio b1, radio vychod atd. a teraz uz neexistuju. Teraz to vyzera, ze radio Viva je dalsie "na odpis" preto sa ludia ohradzuju. Ludia preladili na Vivu, kedze im ich oblubene radia zrusili kvoli slabej pocuvanosti a Viva zostala v podstate jedine radio, ktore zahra aj starsie veci. Nechce sa mi verit, ze dnes vsetci pocuvaju iba sucasnu hudbu alebo sladaky.

mm (neregistrovaný, 84.47.98.xxx)
mm (neregistrovaný, 84.47.98.xxx)
10.02.2007 16:28
0
0

Zaujímavé, že s prieskumom počúvanosti sú nespokojní iba poslucháči Rádia Viva a nie ostatných rádií. To naozaj máte pocit, že Median je zaujatý proti tomuto rádiu a chce ho zničiť? Alebo ako si to mám vysvetliť. Twist/Viva má už dobré štyri roky klesajúcu počúvanosť, takže je to nezvratný fakt. Mimochodom aj OMV SRo nameral Vive dosť nízke čísla, keď už tak. Súčasní
majitelia si asi neuvedomili, že rebranding Twistu im môže ešte viac uškodiť než pomôcť.
PS:Keby som aj mal k Medianu blízko, tak čo by sa na tom zmenilo.

Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
10.02.2007 00:22
0
0
prieskum

Ked sa uz chytame za slovicka a hovori sa tu o presnosti vyskumu. Ja napriklad pocuvam Vivu a mna sa nikto na nazor ohladne pocuvanosti nepytal :o)
Ked zo 100 ludi pocuva vivu dajme tomu 70 a oni sa opytaju prave tych zvysnych 30 a urobia vysledky na zaklade toho, tak ako to moze byt pravdive??? Tak nech si kto chce hovori co chce o vysledkoch, je to relativne a skreslene.....

Ikser (neregistrovaný, 91.127.71.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 91.127.71.xxx)
09.02.2007 19:01
0
0
mm

Ked mas take potrobne informacie o Mediane, tak to znamena, ze mas k tejto agenture dost blizko, preto si voci nej taky nekriticky.

tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
09.02.2007 18:30
0
0
@lin plus

vyraznejsie dole? to je ako prosim Ta? ved teraz ma podla prieskumu MML 1,9%, to kolko bude mat prosim Ta -6,9%?:-)) o vyraznejsom zostupe sa da hovorit ak by stanica spadla z 20 na 10%...eto vsio.-)

tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
09.02.2007 18:22
0
0
@mm

ja Ti najdem dvoch ludi rovnakeho pohlavia, rovnakeho veku, z uplne rovnakej socialnej vrstvy, z uplne rovnakeho miesta...dokonca panelaku ak chces. Som si na viac nez 99 percent isty, ze nepocuvaju to iste radio, ze necitaju tie iste noviny, a nepozeraju tu istu televiziu... Co teraz na to povies??? hmmm? zase len agentura urcuje tych ludi, ktori budu osloveni... tak uz tu prosim Ta nenazyvaj vsetkych mudrlanti, dobre? :-)

mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
09.02.2007 17:45
0
0

Palo,veľkosť vzorky nie je až tak podstatná, hlavné je rozloženie podľa kritérií - teda vek, pohlavie, životná úroveň, regióny atď...

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
09.02.2007 17:41
0
0
mm

Ale robi sa to na malej vzorke a takze nemoze byt to byt presne...

mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
09.02.2007 17:39
0
0

Tak Rádio Hey je ešte väčšia tragédia, veď už ani v hlavnom meste ich človek poriadne nenaladí. Mimochodom ten ich program a hudba je po Ráadiu SiTy asi najväčší amaterizmus v slovenskom éteri. Len veľmi ťažko by pri ich pokrytí predstihli Vivu.

lin plus (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
lin plus (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
09.02.2007 17:28
0
0

Ja si myslím, že VIVA pôjde s počúvanosťou výraznejšie dole. Rádio HEY ju onedlho predbehne.

mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
09.02.2007 16:50
0
0
pre všetkých mudrlantov

A ešte na okraj, keby to bolo naozaj tak, že prieskum sa dá kúpiť, tak prečo teda Viva nepreplatí konkurenciu, vy mudrlanti?
Prečo nemajú okruhy SRo nulovú počúvanosť, lebo v SRo nie sú okrem platov a odmien na nič peniaze :)

mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
mm (neregistrovaný, 91.127.172.xxx)
09.02.2007 16:47
0
0

Väčšina diskutujúcich len potvrdzuje, že o tom, ako sa robí prieskum počúvanosti od Medianu nemá ani šajnu. Áno, prieskumov su naozaj desiatky, ale to, čo robí Median je tzv. life-stylový prieskum. To znamená, že sa skúma obľúbenosť jednotlivých značiek na Slovensku a medzi inými aj počúvanosť, sledovanosť alebo čítanosť. Keďže u televízií sú podstatné dáta z peoplemetrov a periodiká sa dajú odsledovať predajnosťou, pre rádiá neostáva nič iné len sa odvolávať na tento prieskum, ktorý je na to aj špeciálne stavaný. Know-how prieskumu je z Veľkej Británie, to len na okraj.Pre reklamné agentúry je práve prieskum Medianu najsmerodatnejší, takže neviem, odkiaľ máš Kesso takú hlúposť.

fago (neregistrovaný, 80.242.32.xxx)
fago (neregistrovaný, 80.242.32.xxx)
09.02.2007 12:12
0
0
Lebo

Lebo sa to neda pocuvat.Ved to je strasne pocuvat.

Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
08.02.2007 23:34
0
0
sorry to malo byt pre tweest

Tweest, uplne suhlasim.

Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
Viera (neregistrovaný, 206.116.169.xxx)
08.02.2007 23:33
0
0
:o)

Presne, ja s tebou uplne suhlasim. A ako romannitra uviedol "Kto si ako zaplatí, takú má počúvanosť." Peniaze vladnu svetom, to je iste......

Kesso (neregistrovaný, 84.47.57.xxx)
Kesso (neregistrovaný, 84.47.57.xxx)
08.02.2007 20:08
0
0

ale pocul som, zeho maju uz nahaku aj niektore agentury. Hmm MML je shit. Kto neplati nema prieskum z coho ineho MML zaraba.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.02.2007 20:02
0
0

Píšte si o prieskumoch čo chcete, prieskum MML je pre médiá smerodajný, nikto z médií si ho nedovolí ignorovať alebo spochybňovať. Tento prieskum je dôležitý pre všetko z čoho rádiá žijú, ceny reklám atď...

tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
tweest (neregistrovaný, 217.73.22.204.adsl.vnet.xxx)
08.02.2007 19:38
0
0
@mm

Neviem ci vies ako sa robia prieskumy...mozno vies o tom ako ""by sa mal idealny prieskum robit"" ale o tom ci je to tak aj v praxi, mozno uplne pravom pochybovat... Pokial ja viem, tak kazda agentura ma na vykonavanie prieskumu svojich ludi, zalezi na nich, ci budu spolahlivi a vykonaju prieskum podla pravidiel. Osobne som sa stretol s viacerymi prieskumami(nehovorim teraz o radiach) kedy sa kruzkovalo hlava-nehlava. Len aby to bolo co najrychlejsie a peniaze za jeho vykonanie boli co najskor na ucte. Takze tak je to s prieskumami...

Počúvanosť
nedeľa, 24.11.2024
1.
21,36%   + 1,39%
2.
15,30%   + 1,09%
3.
14,33%   - 0,42%
4.
6,32%   - 1,74%
5.
6,16%   - 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 24.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over