Fun radio spustilo kampaň, postavenú na svojich moderátoroch, ktorí sú zároveň moderátormi show VyVolení a SuperStar. Cez toto prepojenie si buduje vlastný brand.
"Medzi benefitmi, ktoré môžme komunikovať sú špecifický zvuk, špecifický prístup k poslucháčovi a osobnosti, ktoré dokážu svoje čaro pretaviť aj do vysielania. Preto majú o nich záujem aj iné elektronické médiá,“ povedal Patrik Ziman, generálny riaditeľ Fun Radia. Zviditeľňujú Fun Radio cez viaceré TV projekty, čiže nie sú len počuť, ale aj vidieť.
"Nechcem byť neskromný, ale nie sú rádia na Slovensku, ktoré majú také množstvo moderátorov na TV obrazovkách,“ dodal. V najsledovanejších časoch sú to momentálne Didiana a Sajfa v night show TV JOJ VyVolení a v novembri sa k nim pridajú Adela, Pico a Bruno, už odskúšaní moderátori SuperStar v jej druhom pokračovaní. "Aj keď sú na obrazovke, musia byť jasne spojení so značkou Fun Radia, preto sme sa rozhodli prepájať ich účinkovanie na TV obrazovke s našimi kampaňami,“ vysvetlil komunikačnú stratégiu rádia Patrik Ziman.
Okrem kampane spustilo Fun Radio aj novú web stránku, ktorá je momentálne v štádiu testovania. Najdôležitejšou zmenou je vzhľad stránky, pribudli rôzne hry a postupne by sa mala stať viac interaktívnou. Kreatívne web stánku pre Fun Radio pripravila spoločnosť Soya media. Drobných zmien sa dočkali aj niektoré relácie, v éteri sa objavili aj noví moderátori a nová zvuková grafika a zvučky. Celý marketing - propagácia, PR podpora Fun Radia prešli z Fun medie – media representative Fun Radia do kompetencie generálneho riaditeľa.
Pripravujú sa prieskumy
Stanica sa po menšom výberovom konaní dohodla s nemenovanou americkou agentúrou na príprave prieskumov, ktorá bude pre neho realizovať call outy [počúvateľnosť piesní], analýzy programov, marketingu či talentu, schopností a perspektívy moderátorských osobností rádia.
Nejde však o mapping study, ktorú zväčša využívajú novovzniknuté rádiá, hľadajúce pozíciu na trhu. A prečo sa Fun Radio rozhodlo do takýchto prieskumov investovať? "Intuitívny marketing je jeden z najdrahších, pretože je ťažké pred jeho implementáciou do praxe odhadnúť, aký bude účinný,“ hovorí Patrik Ziman. Cieľom je, samozrejme, zvýšenie počúvanosti rádia na minimálne 12 – 13 percent. Prieskumy by sa mali spustiť v priebehu jedného mesiaca.