menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Fun Radio chce posilniť svoju pozíciu

| Stratégie

Fun radio spustilo kampaň, postavenú na svojich moderátoroch, ktorí sú zároveň moderátormi show VyVolení a SuperStar. Cez toto prepojenie si buduje vlastný brand.

"Medzi benefitmi, ktoré môžme komunikovať sú špecifický zvuk, špecifický prístup k poslucháčovi a osobnosti, ktoré dokážu svoje čaro pretaviť aj do vysielania. Preto majú o nich záujem aj iné elektronické médiá,“ povedal Patrik Ziman, generálny riaditeľ Fun Radia. Zviditeľňujú Fun Radio cez viaceré TV projekty, čiže nie sú len počuť, ale aj vidieť.

"Nechcem byť neskromný, ale nie sú rádia na Slovensku, ktoré majú také množstvo moderátorov na TV obrazovkách,“ dodal. V najsledovanejších časoch sú to momentálne Didiana a Sajfa v night show TV JOJ VyVolení a v novembri sa k nim pridajú Adela, Pico a Bruno, už odskúšaní moderátori SuperStar v jej druhom pokračovaní. "Aj keď sú na obrazovke, musia byť jasne spojení so značkou Fun Radia, preto sme sa rozhodli prepájať ich účinkovanie na TV obrazovke s našimi kampaňami,“ vysvetlil komunikačnú stratégiu rádia Patrik Ziman.

Okrem kampane spustilo Fun Radio aj novú web stránku, ktorá je momentálne v štádiu testovania. Najdôležitejšou zmenou je vzhľad stránky, pribudli rôzne hry a postupne by sa mala stať viac interaktívnou. Kreatívne web stánku pre Fun Radio pripravila spoločnosť Soya media. Drobných zmien sa dočkali aj niektoré relácie, v éteri sa objavili aj noví moderátori a nová zvuková grafika a zvučky. Celý marketing - propagácia, PR podpora Fun Radia prešli z Fun medie – media representative Fun Radia do kompetencie generálneho riaditeľa.

Pripravujú sa prieskumy

Stanica sa po menšom výberovom konaní dohodla s nemenovanou americkou agentúrou na príprave prieskumov, ktorá bude pre neho realizovať call outy [počúvateľnosť piesní], analýzy programov, marketingu či talentu, schopností a perspektívy moderátorských osobností rádia.

Nejde však o mapping study, ktorú zväčša využívajú novovzniknuté rádiá, hľadajúce pozíciu na trhu. A prečo sa Fun Radio rozhodlo do takýchto prieskumov investovať? "Intuitívny marketing je jeden z najdrahších, pretože je ťažké pred jeho implementáciou do praxe odhadnúť, aký bude účinný,“ hovorí Patrik Ziman. Cieľom je, samozrejme, zvýšenie počúvanosti rádia na minimálne 12 – 13 percent. Prieskumy by sa mali spustiť v priebehu jedného mesiaca.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 37 príspevkov

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
26.10.2005 18:48
0
0

Pozri ja sa tiez s tebou vyhadovat nemusim. Ale ak mam nutkanie nieco napisat tak to napisem. A ak mi nieco bude vadit na Exprese tak to napisem tiez. A naozaj mi na nom momentalne vadi ze skoro cele popoludnajsie vysielanie sa toci okolo reality shows. A ak ta tym potesim tak uz 3 dni pocuvam vecer striedavo FM/Twist. :-))))

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
26.10.2005 16:11
0
0

@12. Pocuj- mna uz nebavi sa furt vyhadovat- nikam to nevedie- uzavrime primerie- ja nebudem rypat do Expresu a ty na oplatku nebudes rypat do FUN-ka a _FM-ka.... Okey????

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
24.10.2005 18:25
0
0

Nahodili, nahodili to je pravda
ale s tou hranostou neviem si pomoct ale pred pol rokom bola naozaj ta desiatka ina.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.10.2005 18:03
0
0

Btw. Akosi sme nahodili zmierlivejsi ton, LOL :)))

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.10.2005 17:59
0
0

Je to stale rovnaky pomer, od nastupu Jolyho pred 2 rokmi sa robili len kozmeticke zmeny... akurat sa zvysili rotacie...

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over