Rádio Okey odštartovalo 3. októbra v médiách reklamnú kampaň, postavenú na viacerých slovenských hviezdach v éteri, čo považuje marketingová riaditeľka radia Okey Anina Hromjaková za konkurenčnú výhodu rádia."Televízny spot a printové vizuály vtipnou a hravou formou poukazujú na fakt, že Rádio Okey dlhodobo venuje väčší priestor slovenským interpretom vo svojom éteri," hovorí Anina Hromjaková.
S kampaňou je spojená aj súťaž o elektroniku podľa vlastného výberu za 100 tisíc korún. Vo vizuáli printovej inzercie sú totiž zašifrované slovenské kapely a interpreti vo forme vecí a symbolov, a ten, kto ich všetky odhalí, bude zaradený do žrebovania o atraktívnu cenu. Súťaž prebieha aj na webe rádia, kde je umiestnený vizuál inzercie so súťažným formulárom, ktorý stačí vyplniť a odoslať priamo z webu.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie