Objem inzercie v prvej polovici tohto roka dosiahol sumu 8.02 miliardy korún, čo v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roku predstavuje nárast o 18.7 percenta. Podľa monitoringu spoločnosti TNS najviac investícií smerovalo do televíznej reklamy, ktorá dosiahla podiel 71.1 %. Druhým najväčím reklamným nosičom je tlač s 19-percentným podielom. Podiel reklamy v rádiách zaznamenal 6.4 %, zvyšok tvorí vonkajšia reklama a kinoreklama. Reklama v rádiách vzrástla medziročne o 11.2 %. Prvé miesto v objeme inzercie počas prvej polovice roka 2003 získalo Rádio Okey s 111.3 mil. Sk. Nasledujú rádiá Expres, Fun, Twist, Slovensko a Rock FM.
© SITA a.s. a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.