Počet digitálnych satelitných a pozemných rádiových prijímačov vzrastie z piatich miliónov expedovaných kusov v roku 2004 na 22 miliónov v roku 2009. Uvádza to prognóza marketingovej výskumnej spoločnosti In-Stat.
Záujem o digitálne rádio urýchli väčšia ponuka obsahu, dátové služby, zníženie cien digitálnych prijímačov a partnerstvá medzi výrobcami rádií a automobilov. Jedným z hlavných dôvodov pre zakúpenie satelitného rádioprijímača sú podľa prieskumu tiež rozhlasové stanice, ktoré nevysielajú reklamu.
V Spojených štátoch sa digitálny rozhlasový signál vysiela predovšetkým prostredníctvom satelitu, na ostatných trhoch, predovšetkým vo Veľkej Británii, sa digitálne rádio šíri prostredníctvom pozemných vysielačov. V Ázii digitálne rádio šíri služba Digital Multimedia Broadcast.
Zdroj: eTREND