Podľa predbežných odhadov Združenia vydavateľov periodickej tlače Slovenska v roku 2005 dosiahli príjmy z predaja reklamy všetkých médií na Slovensku 7.9 miliardy korún. Medziročne tak vzrástli o viac ako sedem percent. Ako ďalej agentúru SITA informoval obchodný riaditeľ spoločnosti PEREX Peter Macinga, z celkového reklamného koláča si najviac, 42 percent, ukrojili tlačené médiá. Na druhom mieste boli televízie s podielom 41 percent, nasledované vonkajšou reklamou [9%] a rozhlasom [7%]. Zvyšok - necelé dve percentá tvoria príjmy internetových médií a reklama v kinách. Podľa odhadov vydavateľov vzrástli čisté tržby z inzercie v periodickej tlači medziročne takmer o 11 percent a príjmy televízii o viac ako štyri percentá.
Inzertné príjmy tlačených periodík v roku 2005 po deviatich rokoch presiahli príjmy slovenských televíznych staníc. Podiel televízií na celkových výdavkoch na reklamu v médiách bol najvyšší v rokoch 1997 až 2004, keď sa pohyboval od 42 do 49 percent. V rovnakom období sa podiel tlačených médií pohyboval v rozmedzí 34 až 41 percent.
Päťdesiat najväčších vydavateľov periodík malo vlani tržby z inzercie spolu viac ako 3.3 miliardy korún. Viac ako 80 percent z tejto sumy, teda 2.75 miliardy korún si rozdelilo desať najväčších vydavateľov. Podľa Združenia vydavateľov periodickej tlače Slovenska je v prvej päťke vydavateľov tlače s najväčšími príjmami z reklamy v roku 2005 RINGIER, PETIT PRESS, Spoločnosť 7 PLUS, MEDIATEL a PEREX.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.