Prevádzkovateľ vedúceho internetového vyhľadávača Google sa dohodol na kúpe americkej firmy dMarc Broadcasting. Firma sa zameriava na sprostredkovanie reklamy pre rozhlasové stanice. Google za dMarc zaplatí 102 miliónov USD v hotovosti, čo je v prepočte asi 3.16 miliardy Sk. V najbližších troch rokoch môže podľa dosiahnutia výkonnostných cieľov Google doplatiť až 1.14 miliardy USD.
Firma dMarc spája zadávateľov reklamy s jeho automatizovanou reklamnou platformou priamo s rozhlasovými stanicami. Takýmto spôsobom sa zjednodušuje kúpa a umiestnenie reklamy. Zadávateľ reklamy môže efektívnejšie kupovať a lepšie kontrolovať svoje reklamné kampane. Google chce technológiu dMarc integrovať do svojej platformy AdWords - jeden z hlavných zdrojov príjmov vyhľadávača.
Týmto sa televízia stáva posledným typom média, ktoré Google obchodne nevyužíva. Predaj printovej reklamy Google testuje už od septembra 2005. Okrem toho má Google v USA patent aj na doručovanie reklamy na mobilné zariadenia. A tiež RSS-feedy by nemali zostať bez Google-reklamy.