Seminár
RADIO FOR ART DIRECTORS, skr. Rad4AD
Tréning v kretívnom rádiu pre agentúry, zadávateľov a vysielateľov
Dátum konania: | 29. a 30. november 2006 |
Miesto konania: | hotel Crowne Plaza Bratislava, Conference Room Paris |
Organizátor: | Asociácia nezávislých rozhlasových a televíznych stanic v spolupráci s rádiom Expres, Fun a Okey |
RADIO FOR ART DIRECTORS
sa začalo rozvíjať po 30 ročných skúsenostiach na celom svete a je založené na
troch faktoch:
-
Málo agentúr kdekoľvek na svete je pyšných na svoje rozhlasové reklamy. Na rozdiel od televízie a tlače, kde sa nepretržite snažia preraziť, v rádiu sa kreatívne témy prikláňajú k tzv. „vychodeným chodníčkom.“
-
Skoro žiadna snaha naučiť sa tým zručnostiam, ktoré sú potrebné pre prácu v rádiu, okrem bežne známych „namotávok“ [Well-Know-Radio-Guy-Plays-His-Reel], ktoré sú síce zábavné, ale v skutočnosti majú malý vplyv na zvyšovanie úrovne.
-
Posvätné klišé „Vytvárať obrazy zo zvuku“ neznamená veľa v oblasti, ktorá je dnes viacmenej na 100% vizuálna – je to dôležitý fakt, ktorý je do značnej miery nedocenený.
Prednášajúci:
TONY HERTZ
kreatívny riaditeľ, majiteľ firmy Hertz:
Radio and Clever Advertising Ltd.
Anglo-američan, ktorého vášeň k rádiu trvá už 30 rokov, vo svojej kariére získal ocenenia na 4 kontinentoch ako kreatívny riaditeľ medzinárodnej agentúry a vlastník súkromnej rádiovej kreatívno-produkčnej spoločnosti.
Majiteľ spoločnosti Hertz: Radio and Other Clever Advertising Ltd., ktorá bola založená v roku 2001, po jeho odchode zo spoločnosti McCann-Erickson, kde pracoval na pozícií kreatívneho riaditeľa viac než 14 rokov. Tony Herz šéfoval kreatívnym oddeleniam spoločnosti McCann-Erickson v Tokiu, Bruseli a Birminghame, pod jeho vedením agentúry zvíťazili v: Eurobest, Cresta, London International, Clio and British Television Advertising Awards a Cannes Lion.
Predtým ako pracoval pre spoločnosť McCann, Tony Herz riadil spoločnosť The Radio Operators, špecializovanú „londýnsku rádiovú spoločnosť,“ ktorá vyhrala viac kreatívnych ocenení než akákoľvek iná spoločnosť vo Veľkej Británii, vrátane 22 Clios, 2 zlaté a 6 strieborných cien ILR Awards, London International, D&AD striebornú a vytúženú zlatú D&AD – prvú z dvoch, ktoré kedy boli rádiám udelené.
SEMINÁR
uvedený na Cannes Lions, 2006
Prednáška rozšírená na pol dňa, od 9.00h. – 13.00h. so silným interaktívnym elementom, zahŕňa:
- ako nachádzať nápady pre rádio
- interaktívna hra Rad4AD, hrá každý; väčšina zúčastnených nachádza možnosti rádia, o ktorých si mysleli, že nie sú možné
- adaptácia televíznych/tlačových/exteriérových konceptov
- písanie dialógu/humor.
- použitie hudby a zvukových efektov
- prezentovanie rádia interne a klientom
- casting a riadenie štúdia
2. seminar: 30.11.2006 [štvrtok] – určený pre vysielateľov a media representativ [členov ANRTS]
účastnícky poplatok:
3000 Sk [agentúry, klienti]
1000 Sk [rádia a ich media representative]
Kontakt:
RNDr. Zuzana Šangalová
ANRTS Slovensko
Grosslingova 51
821 09 Bratislava
e-mail: sangalova@anrts.sk
tel.: +421 2 5296 2370
mobile: +421 918 495854