Štrnásty ročník národnej súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec 2008 sa niesol v duchu spomienky na Andyho Warhola. Udeľovanie cien sa uskutočnilo 11. apríla v novej budove Slovenského národného divadla v Bratislave. Server Radia.sk vám prináša, ako dopadla kategória Rádio. Tento rok zlato nezískal žiaden rozhlasový spot, no po dva spoty boli ocenené striebrom aj bronzom.
Strieborné ocenenie získala reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson za Selfpromo s názvom Nightwriter. Prostredníctvom spotu, ktorý parodoval zvučku seriálu Knight Rider, si agentúra hľadala copywritera ovládajúceho nemecký jazyk. V rovnakej podkategórii bronzom porota ohodnotila selfpromo Rádia Expres za programovú upútavku na športového redaktora Mareka Matušicu, ktorý prispieval do vysielania z MS v hokeji 2007 v Rusku.
V podkategórii Komunikačné služby 25-členná porota udelila druhé miesto za spot Mrte voláš, ktorý agentúra Istropolitana D´Arcy vyrobila pre klienta T-Com. Poslednou ocenenou reklamou v kategórii Rádio [subkategória Rôzne] bol spot Najnavštevovanejší portál od agentúry Wiktor Leo Burnett pre klienta Azet.sk. Kompletné výsledky z ostatných kategórií si môžete pozrieť TU.