Vianočné výpredaje v obchodoch majú ešte nejaký čas do štartu, no niektoré rádiá majú výpredaj svojho reklamného priestoru už teraz. Pritom obdobie sviatkov býva tradične najsilnejšie na poli reklamného biznisu a možno podobnú akciu by sme očakávali skôr po sviatkoch, keď prichádza útlm v off-season. Tí slabší sa snažia takto odhryznúť aspon mini kúsok z reklamného koláča, aj keď pod cenu. Hlavne nech je hotovosť na prežitie... Lídri výpredaj hlavnej sezóny nerobia v takomto meradle. Logicky stanica, ktorá predáva hlboko pod cenu na ktorú dá z veľkou pravdepodobnosťou ešte ďalšiu zľavu bude mať v budúcnosti problém pýtať viac. To platí aj keby v rámci počúvanosti rástla. Z druhej strany vysielanie preplnené množstvom lacnej reklamy prestáva byť zaujímavé i pre poslucháča, ktorý je na množstvo reklamy citlivý.
Vianočnú reklamu už od 18 € nejaký čas na webovej stránke inzeruje multiregionálne Rádio Hey. Zľavu až 50% ponúka do konca roka. Nové lokálne L-Rádio ponúka kampaň v hodnote 840 € za 200 € a Rádio Yes ponúka kampaň od 99 €.
Títo sa zľavami chvália na webe. Iní, tiež menej úspešní hráči často ponúkajú extrémne zľavy cez svojich zástupcov. Tu platí stále, že množstvo reklamy nehovorí o finančnom zdraví a úspešnosti stanice.