Minulý týždeň odštartovala kampaň Rádia Jemné Melódie s podtitulom Viac lásky, menej starostí. Realizovala ju agentúra KASPEN JUNG/v. MATT. „Rozhodli sme sa osloviť poslucháčov cestou bližšou k ich realite. Cestou, kde sa vedia stotožniť s milou situáciou z ich života a uvedomiť si, že Jemné Melódie sú tu pre relax, pohodu, že kvalitnou hudbou im spríjemňujeme chvíle, ktoré bežne zažívajú. Veríme, že „Spievajúci miláčik“ každého chytí za srdce, vyvolá úsmev a navodí pohodovú atmosféru,“ hovorí Michal Hošták, marketingový riaditeľ Jemných Melódií.
„Cieľom kampane je upevniť si pozíciu na slovenskom rozhlasovom trhu a priblížiť sa komerčným lídrom. Sekundárnym cieľom kampane je oslovenie nových potenciálnych poslucháčov, dať im do pozornosti, že sme naozaj pohodové rádio, pri ktorom sa dá relaxovať a príjemne oddychovať,“ dopĺňa Magdaléna Maxianová, marketingová manažérka Jemných Melódií.
Novej kreatíve tv spotu predchádzali viaceré marketingové a programové novinky, jednou z nich bolo aj spustenie novej web stránky rádia, ktorá má postupne priniesť viac možností nielen pre promo samotného rádia, biznis klientov ale aj pre samotných poslucháčov. Hošták: „V najbližšom čase spustíme k prebiehajúcej kampani aj microsite so súťažou „Najmilší nezbedník“ pre poslucháčov.“ Okrem tv spotu a webu budete môcť kampaň vidieť aj v kine či v printových médiách.
TV spot: