menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Jemné Melódie s kampaňou Viac lásky, menej starostí

| Tlačová správa

Jemné MelódieMinulý týždeň odštartovala kampaň Rádia Jemné Melódie s podtitulom Viac lásky, menej starostí. Realizovala ju agentúra KASPEN JUNG/v. MATT. „Rozhodli sme sa osloviť poslucháčov cestou bližšou k ich realite. Cestou, kde sa vedia stotožniť s milou situáciou z ich života a uvedomiť si, že Jemné Melódie sú tu pre relax, pohodu, že kvalitnou hudbou im spríjemňujeme chvíle, ktoré bežne zažívajú. Veríme, že „Spievajúci miláčik“ každého chytí za srdce, vyvolá úsmev a navodí pohodovú atmosféru,“ hovorí Michal Hošták, marketingový riaditeľ Jemných Melódií.

„Cieľom kampane je upevniť si pozíciu na slovenskom rozhlasovom trhu a priblížiť sa komerčným lídrom. Sekundárnym cieľom kampane je oslovenie nových potenciálnych poslucháčov, dať im do pozornosti, že sme naozaj pohodové rádio, pri ktorom sa dá relaxovať a príjemne oddychovať,“ dopĺňa Magdaléna Maxianová, marketingová manažérka Jemných Melódií.

Novej kreatíve tv spotu predchádzali viaceré marketingové a programové novinky, jednou z nich bolo aj spustenie novej web stránky rádia, ktorá má postupne priniesť viac možností nielen pre promo samotného rádia, biznis klientov ale aj pre samotných poslucháčov. Hošták: „V najbližšom čase spustíme k prebiehajúcej kampani aj microsite so súťažou „Najmilší nezbedník“ pre poslucháčov.“ Okrem tv spotu a webu budete môcť kampaň vidieť aj v kine či v printových médiách.

TV spot:

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 23.11.2024
1.
19,97%   + 1,03%
2.
14,75%   - 4,19%
3.
14,21%   + 1,19%
4.
8,06%   + 0,56%
5.
6,44%   - 4,80%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 23.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over